Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hebuli kirjoitti:Perinteikkään lähiökuusen saa koristeltua kätevästi kiiltävistä kaljapullonkorkeista sekä tähdeksi aukileikattu kaljatölkki. Tiedän koska olen lähiöoloista kotoisin.
Kiitos vaan ehdotuksesta, mutta kyllä tuo saa kullanväriset pienet pallot, puna-kultaisen hörhellyksen ja punaiset valot. Ja tänään. Muovikuusi vähän ahdistaa, mutta onpahan iloa pidempään.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Hebuli kirjoitti:Perinteikkään lähiökuusen saa koristeltua kätevästi kiiltävistä kaljapullonkorkeista sekä tähdeksi aukileikattu kaljatölkki. Tiedän koska olen lähiöoloista kotoisin.
Taidonnäyte lähiöjoulukuusesta tosin vähän eri materiaaleilla:

Kuva

EDIT: lähiöjoulukuusi vaihdettu Westend-versioon. Alkuperäinen kuusi löytyy kuvagalleriastani.
Viimeksi muokannut Chap, 08.12.2005 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Chap kirjoitti:...
Kuusessahan olisi muuten hemmetin hyvä kuivata kalsareita, semmoinen siis. Missäs se kirves olikaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Millainen ihminen on "aseksuaali"?
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja alja »

Starflare kirjoitti:Millainen ihminen on "aseksuaali"?
ei-seksuaalinen, vähänniinku ei homo eikä hetero. tms.
tai äh emmätieä ku mä oon kuulemma retroseksuaali.... :?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

alja kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Millainen ihminen on "aseksuaali"?
ei-seksuaalinen, vähänniinku ei homo eikä hetero. tms.
tai äh emmätieä ku mä oon kuulemma retroseksuaali.... :?
Kiitokset, tämä selvä. Mutta mikä juutas tuo retroseksuaali sitten on :?: .
Gina

Viesti Kirjoittaja Gina »

Mihin käytetty loisteputki kuuluu laittaa? Roskis? Lasinkeräys? Ongelmajäte?
Runkkis

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Gina kirjoitti:Mihin käytetty loisteputki kuuluu laittaa? Roskis? Lasinkeräys? Ongelmajäte?
Minä tunkisen sen johonkin kaapin pohjalle. Sieltä se joutaa roskiin viimeistään muuton yhteydessä...

Mutta kai sen voi ongelmajätteeseen tunkea....
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Millon pitää joulukortit viimeistään lähettää, että ehtivät Jouluksi perille? Joulupostimerkillä tai tavallisella?
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:Millon pitää joulukortit viimeistään lähettää, että ehtivät Jouluksi perille? Joulupostimerkillä tai tavallisella?
abaut Viikonpäästä? Joulupostimerkillä menee perille sillon viel.

Mä oon surkee lähettää kortteja.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kittys kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Millon pitää joulukortit viimeistään lähettää, että ehtivät Jouluksi perille? Joulupostimerkillä tai tavallisella?
abaut Viikonpäästä? Joulupostimerkillä menee perille sillon viel.

Mä oon surkee lähettää kortteja.
Juu tasan 15. päivä lähetetyt kerkeää vielä. Kerrankin sain nuo ajoissa laitettua ja odottavat Postin punaisessa kuoressa laatikolle vientiä...
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

LillyMunster kirjoitti:No niin, tässäpä kysymys: Kun kylpyhuoneeseen asentaa laatoituksen yhteydessä muovisen lattiakaivon kannen, niin miten se kiinnitetään? Liimamassaa vai laattalaastia?
Kosteuseristyksen yhteydessä painetaan lattiakaivon (siis sen, joka on lattian sisällä) kiristysrengas pyöreän ritilän avulla paikalleen (siten, että lattiakaivon vesieristelevy jää kaivon ja renkaan väliin). Sen jälkeen pyöreällä ritilällä heitetään vesilintua (ellei halua pyöreää kaivoa ja taistella laatoituksen kanssa) ja ostetaan kaupasta neliö kaivon kansi. Se kiinnitetään laattalaastilla laatoituksen yhteydessä kiinni. Älä vaan laita liikaa laastia, ettei se kansi nouse laattojen yläpuolelle. Siinä pohjassa on raitoja. Vedä laastia vaikka niin vähän, että raidat jää "näkyviin". Sillä pysyy hyvin. Näin mä tein.
Hebuli

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Starflare kirjoitti:Kiitokset, tämä selvä. Mutta mikä juutas tuo retroseksuaali sitten on :?: .
Vähän niinku esim. Remontti-Reiska tai Kikka, kai. Sekoseksuaali taas on vähän sellainen joka ei tiedä mitä pitäisi minnekin laittaa ja missä vaiheessa. "You can really hurt yourself if you don't know what you are doing."
Hebuli

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Gina kirjoitti:Mihin käytetty loisteputki kuuluu laittaa? Roskis? Lasinkeräys? Ongelmajäte?
Ongelmajätettä, kyllä niissä sellaisia myrkkyjä on sisällä. Tuli joskus kiinnostuttua kun vahingossa hajotin escrima-kepillä yläpuolellani olleen loisteputkivalaisimen ja jotain jauheentapaista varisi päälleni.

Jostain napattu lista ongelmajätteistä jotka pitäisi toimittaa pois:

Tavallisimpia kodin ongelmajätteitä ovat

jäteöljyt ja öljynsuodattimet
akut
paristot, nappiparistot ja pienoisakut
moottoriajoneuvojen nesteet
maalit lakat ja puunsuojakemikaalit
liimat ja eristemassat
hartsit, kitit ja tasoitteet
liuottimet ja ohenteet
väkevät pesuaineet pakkauksineen
hapot ja emäkset
painekyllästetty puu
loisteputki- ja energiansäästölamput
torjunta-aineet
lääkkeet ja elohopeakuumemittarit, uudenvuodentinat
asbesti
osa sähkö- ja elektroniikkaromuista
Gina

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kiitos! Nyt siis ongelmajätekeskusta etsimään...
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Hebuli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Kiitokset, tämä selvä. Mutta mikä juutas tuo retroseksuaali sitten on :?: .
Vähän niinku esim. Remontti-Reiska tai Kikka, kai. Sekoseksuaali taas on vähän sellainen joka ei tiedä mitä pitäisi minnekin laittaa ja missä vaiheessa. "You can really hurt yourself if you don't know what you are doing."
Kummaksi on meno mennyt jos remontti-reiskan ja kikan kaltaisille ihmisille on pitänyt ihan oma terminsäkin antaa :roll: .
nypari

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mistä firmasta saa halvimman matkavakuutuksen yksittäiselle matkalleni? En ota juurikaan omaisuutta matkaan, enkä osta kuin kulutustavaraa perillä. Mistä oi mistä? Asialla on kiire, lähden maanantaina!
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Millä joulupukki tulee, jos ei ole lunta?

PS. Montako yötä on jouluun?
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Kittys kirjoitti:Millä joulupukki tulee
Jos ei muuten, niin käsipelillä.
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

huima kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Millä joulupukki tulee
Jos ei muuten, niin käsipelillä.
:shock:

Pervå!

tää ottaa ennemmin suikkiin.. Pah
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Miksihän mun sähköpostissa ei ole voinut nyt viikkoon ladata liitetiedostoja, esim kuvia koneelta? Sinne ei vaan yksinkertaisesti mee mikään. 'Samanmerkkinen' toisella nimellä oleva sähköposti toimii niinku ennenkin. Kummatkin postit on tyhjennetty. Tiedostot ei ole liian isoja. Mua rupee kohta epäilyttämään että oon oikeesti tullu hulluks :shock: Täällä tapahtuu muutakin friikkiä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Miksihän mun sähköpostissa ei ole voinut nyt viikkoon ladata liitetiedostoja, esim kuvia koneelta? Sinne ei vaan yksinkertaisesti mee mikään. 'Samanmerkkinen' toisella nimellä oleva sähköposti toimii niinku ennenkin. Kummatkin postit on tyhjennetty. Tiedostot ei ole liian isoja. Mua rupee kohta epäilyttämään että oon oikeesti tullu hulluks :shock: Täällä tapahtuu muutakin friikkiä.
Älä ota enää niitä pillereitä.
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

irmelianneli kirjoitti:Täällä tapahtuu muutakin friikkiä.
Ja sun seuraava viesti on jo numerolla 666!

Selkeä juttu. Mikään muu ei auta kuin tulla takaisin Helsinkiin pyhimysmäisten Kity-miesten suojiin.

:jouden:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

huima kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Täällä tapahtuu muutakin friikkiä.
Ja sun seuraava viesti on jo numerolla 666!

Selkeä juttu. Mikään muu ei auta kuin tulla takaisin Helsinkiin pyhimysmäisten Kity-miesten suojiin.

:jouden:
Ei SAaTAna. On tämän pakko nyt olla joku merkki jostain!!! Mihinköhän kriisipuhelimeen tässä rupeis soitteleen........
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

irmelianneli kirjoitti:
huima kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Täällä tapahtuu muutakin friikkiä.
Ja sun seuraava viesti on jo numerolla 666!

Selkeä juttu. Mikään muu ei auta kuin tulla takaisin Helsinkiin pyhimysmäisten Kity-miesten suojiin.

:jouden:
Ei SAaTAna. On tämän pakko nyt olla joku merkki jostain!!! Mihinköhän kriisipuhelimeen tässä rupeis soitteleen........
Kohta joku perustaa pirun riivaamille tukipuhelimen 0700-666 (huom. hinta esitetään aina mahd. pienellä tai piilotetaan jonkun sekaan) 4€/min. + pvm
Vastaa Viestiin