Mitä sä oot vetänyt?Frederik Krueger kirjoitti:Liian paljon puhetta, liian vähän orgasmeja...
Tämä palsta on mennyt sekaisin. Tix puhuu pehmoisia ja FK seksistä... Mitä vielä.
Saatana! Mies osui nappiin! Lisää emätinorgasmeja! Tai edes lyhyitä videopätkiä muiden sellaisista!!1 YV:llä voi laittaa...exPertti kirjoitti:Gandhilla yllätti kesän tulo eikä hän ole edes emätinorgasmeja saanut viime aikoina.masa kirjoitti:No kylläpä sitä nyt on palstalaisilla pinna kireellä kun noin repii. Snif.
Minä kauppaan kämppiä ja ND suunnittelee toiset häät vaimollensa rakkauden osoituksena.Rouva Pupu kirjoitti:Mitä sä oot vetänyt?Frederik Krueger kirjoitti:Liian paljon puhetta, liian vähän orgasmeja...
Tämä palsta on mennyt sekaisin. Tix puhuu pehmoisia ja FK seksistä... Mitä vielä.
No mutta tottakai.exPertti kirjoitti:Vastalause. Hän luultavasti tietää kaikki nämä jutut vaikkei suorittavalla puolella ole ollutkaan.MGandhi kirjoitti:Tällä ristiinnussivalla foorumilla ainoastaan Gatilla EI ole juttuja kerrottavanaan...
.
Mua muuten epäilytti vahvasti jossain vaiheessa että Lucas on samalla osastolla töissä kuin minä. Liippasivat jotkut työjuttukertomukset niin läheltä.Lucas Jackson kirjoitti:Vittu! Mulla ei ole yhtään mitään juttuja kerrottavana. Voi vittu. Tuli jotenkin niin ulkopuolinen olo. Miksen mä koskaan pääsen teidän hiekkalaatikolle leikkimään. Snif.
Kyllä mun tisseistä oli juttua aiemmin, prkle, kuvien kanssa vielä!ninnithequeen kirjoitti:En toki. Sulla on vaan tapana muutenkin huudella muille kuulumattomia asioita, vai? Ainoastaan omalta osaltani olen tämän huomannut.BettyB. kirjoitti:Eipäs liiotella.ninnithequeen kirjoitti:Bettystä ny tiesin ettei voi sietää mua
Joopa joo.BettyB. kirjoitti:Ihan yleisessä tiedossa olevia asioita ja niitäkin vaan silloin kun joku tekee minusta olettamuksia.ninnithequeen kirjoitti:En toki. Sulla on vaan tapana muutenkin huudella muille kuulumattomia asioita, vai? Ainoastaan omalta osaltani olen tämän huomannut.
No mut sul onki hyvät tissitMcJanne kirjoitti:Kyllä mun tisseistä oli juttua aiemmin, prkle, kuvien kanssa vielä!ninnithequeen kirjoitti:En toki. Sulla on vaan tapana muutenkin huudella muille kuulumattomia asioita, vai? Ainoastaan omalta osaltani olen tämän huomannut.BettyB. kirjoitti: Eipäs liiotella.