Travian

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Onpa toi hidas kun on speediin tottunu! Pöh!
No ei Roomaakaan rakennettu päivässä.
No ja nopeastihan nuo penteleet lisääntyy kuitenkin. Speed tuntuu vähän liiankin nopealle välillä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kuningas Mylwinix on häpeämätön sodomiitti joka johtaa dekadenttiä kansaansa Viemäri - nimisestä pääkaupungista, jossa hampaattomat kurtisaanit viihdyttävät rikkaita aatelisherroja ja -rouvia, ja porsaat piehtaroivat olkien seassa asuntojen lattialla.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Noh, missä kaikki muut luuraa?? Repesin kyllä totaalisesti teidän kolmen kuvauksille, ne on ihan just teidän näköisiä. Omani on vielä tyhjä, ihan kuten päänikin aina.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

aasi kirjoitti:Ei saatana, ei pysty, ei kykene.
Tuut mukaan. Ei tät tarvii ottaa otsasuonet pullistuen tosissaan. Persehuumoria viljellen. Persehuumoria viljellen.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Miks teidän kylät kasvaa nopeemmin ku mun? Mitä mä teen väärin? HÄH?
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:Miks teidän kylät kasvaa nopeemmin ku mun? Mitä mä teen väärin? HÄH?
Mä ainakin istuin koko yön koneella ja tuijotin kerran vartissa nousevaa viljapellon lukemaa. Heti kun resoja oli tarpeeksi, klikkasin samalla sekunnilla seuraavan kasvamaan. Eix muut muka????!!!!

No ei kun ootko rakentannu sen kätkön jo? Mulle on ainaskin ne kolme lahjotusta tullu jo ja nyt taas ootellaan sitte.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:No ei kun ootko rakentannu sen kätkön jo? Mulle on ainaskin ne kolme lahjotusta tullu jo ja nyt taas ootellaan sitte.
No joo, mut silti mulla on resoja liian vähän. Tyhmää!
Ja onpas muuten tyhmää ettei gallit voi rakentaa peltoja ja rakennuksia samanaikaisesti.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No ei kun ootko rakentannu sen kätkön jo? Mulle on ainaskin ne kolme lahjotusta tullu jo ja nyt taas ootellaan sitte.
No joo, mut silti mulla on resoja liian vähän. Tyhmää!
Ja onpas muuten tyhmää ettei gallit voi rakentaa peltoja ja rakennuksia samanaikaisesti.
Gulta käyttöön ni saa edes jonoon.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Gulta käyttöön ni saa edes jonoon.
No kultaa on jo käytetty ahkerasti. En mä silti niitä jonoon oo saanu, vaan oon käyttäny kullat hetivalmistumiseen :] Ja nyt ei oo resursseja hetkeen :D En jaksa odottaa!!
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti:Gulta käyttöön ni saa edes jonoon.
No kultaa on jo käytetty ahkerasti. En mä silti niitä jonoon oo saanu, vaan oon käyttäny kullat hetivalmistumiseen :] Ja nyt ei oo resursseja hetkeen :D En jaksa odottaa!!
Plus-tilillä kun laitat jonoon, niin saat samalla 2 kullan sijoittamisella 2 pytinkiä valmiiks.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Roomalainen n00b nimeltä Elugaius päätti liittyä geimeihin.
Kylä löytyy osoitteesta 105, -92.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Muutin kyläni nimen Cleavage Canyoniksi. Muuten sama maa, sama valuutta.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jumaleissön, joku urpå, joka kuuluu mun kanssa samaan liittoumaan (useampi pienempi liittouma fuusioituu), hyökkää mun kylään jo toista kertaa. Pikkasen jouduin antamaan palautetta, ja toivottavasti liittouman kosto on oleva karmiva... Opettelis lukemaan!

Edit: Ilmeisesti se onkin vielä lukemaan opettelevassa iässä, vastauksen tasosta päätellen: nyt ymmärsin en hyäkkää enää suhun.

Ihana leikkiä näitä leikkejä kakaroiden kanssa! :]
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ rebs. Duunaan huomenna lähetystön kolmostasolle ja perustan liittouman meille.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ette kyllä ikinä usko. Se sama saatanan vatipää, joka eilen sai multa kurinpalautusta, hyökkäs mun kylään tänään uudelleen. Nyt jos ei liittouma anna sille kimpassa jotain sakinhivutusta, niin eroan koko vitun liittoumasta, liittoudun suurten ja mahtavien kanssa (tissikuvilla pääsen saletisti liittoumaan!!) ja hukutan vanhat liittolaiset niiden omaan vereen. Isompien avustuksella tietysti. HAH!
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Okei, ensinnäkin lisää kitisijöitä nyt tonne nelosservulle! Ja Mylwinix on tainnu unohtaa koko pelin? Liittoumaan jo siitä niinkuin oisit jo.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Speed-servu alkaa olla jo loppusuoralla, nataarit ilmestyivät! 3 kuukautta? Eiiiih, EIIIIIIIIHHHH!!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Milläs nimillä ja missä liitoissa pelailette speedillä?

Minut löytää TyRa:sta.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En kerro! Tapan teijät kaikki kolmella falangilla! HÄHÄHÄHÄHÄHHÄÄÄÄÄ!!!!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

S1:llä peli kestää ihan liian vitun pitkään. Keväästä asti tahkottu, nataareista ei vielä hajuakaan. Sodankäynnistä tullut hirveän työlästä puurtamista, jatkuvasti pitäisi olla feikkaamassa kahden vuorokauden päähän satunnaisiin kyliin ja jonnekin laittaa nyrkkikin menemään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Toi speed olisi kyllä mun mielestä saanut kestää puolet pidempään, ennenkuin mitään ihmeitä aletaan rakentelemaan. Heinäkuussa vasta pystytettiin koko servu. Noh, pääseepä ihan alusta sitten seuraavaan mukaan. Kohta pistän ton pelin täysin ranttaliksi.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Mistä te oikeen puhutte?? *ihan pihalla*
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:^ Mistä te oikeen puhutte?? *ihan pihalla*
Siis toi eka speed-serverin peli lähestyy loppumistaan. Tässä kerrotaan asia tarkemmin. Normaaliservereillä pelit kestää vissiin n. vuoden verran(?) ja speed on suunnilleen sen kolme kertaa lyhkäsempi.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ No voi villu. Mitä ihmeen nataareja ja maailmanihmeitä! Mä kun luulin että voin vaikka maailman tappiin asti vaan viljellä viljaa, kasvatella puita ja rakennella rakennuksia. Mut ei! Oon shokissa!!
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:^ No voi villu. Mitä ihmeen nataareja ja maailmanihmeitä! Mä kun luulin että voin vaikka maailman tappiin asti vaan viljellä viljaa, kasvatella puita ja rakennella rakennuksia. Mut ei! Oon shokissa!!
No niinku arvaa olinko mää kun kuulin ekaa kertaa!! Mäkin olin että niinku voisin lampaita silittää ja vilja-aitassa hellästi rakastella ja rauhaisaa elämää viettää, niin ei se kuulemma passaa! Sanottiin vaan, että pelaa sitte Simssii! Siitä lähtien oon kauhulla oottanu tätä päivää.
Vastaa Viestiin