"Katsokaa ma nauran"-kortti havaittu.Uusiopehmis kirjoitti:Pakko onnitella tuosta ensimmäisestä virkkeestä. Tuollaista besserwisserismiä ja toisen keskustelijan yläpuolelle asettumista näkee harvoin edes ManalaltaEi jeesus että repesin
Besserwisserismiä ei sinulle ilmeisesti edusta se, että sinä väität tietäväsi paremmin kuin toiset itse miksi he ovat multinikkailua vastaan? Ja kun sanon sinun olevan luuloinesi väärässä, huudat "kattokaa, besserwisseri!!!" + "ma nauran"?
Besserwisseriksikin haukkumisen uhasta huolimatta totean jälleen sinun olevan väärässä. Olen useassa muussakin tapauksessa aiemmin valittanut vastaavalla tavalla tupla- tai mustanikillä muita panetelleen toimista, tosin lähinnä komppaillen muita, koska muut ovat ehtineet ensin. Sinänsä on myös ihan inhimillistä että koen vielä sitäkin enemmän asiaa kohtaan mielenkiintoa, kun se kohdistuu minuun, nicht war?En ole huomannut sinun kuuluttavan poliisitoimia milloinkaan muulloin kun nyt kun osui omalle kohdalle. Miksi sääntöjen valvominen ja julkiset paljastukset ovatkin nyt yhtäkkiä in?
Miten mielesi nyt näin yllättäen muuttui, kun hieman aiemmin itse ojensit erästä mustanikkiä, kuinka raukkamaista häneltä oli haukkua toista puskasta huudellen?
Pitäisikö minun nauraa tässä kohtaa, koska itsekin teet jatkuvasti juuri noin? Muistuu mieleeni muistaakseni toissakertainen suurieleinen palstapoistumisesi, jonka jälkimainingeissa taisit haukkua minua "mieshuoraksi" ja kostoksi "Tervetuloa takaisin DramaQueen-tunnuksella"-läpästäni kirjauduit samantien palstalle minua parodioivalla ja panettelevalla tunnuksella, levitellen paskaa palstalle. Ihan hauska läppä sekin toki oli, ja tiesin koko ajan kuka sen takana oli, siitä sinulle kuitenkin puoli pistettä.Mitä lisäarvoa se sinulle tuo, jos joku vittuilee "omalla" nimimerkillä tai "vieraalla" jos et tunne henkilöä kuitenkaan, et ole tavannut häntä etkä koskaan tapaakaan? Senkö, että arvioit jatkossa hänen toisellakin nimimerkillään kirjoittamia viestejä sitä kautta, että tuo henkilö on (palsta)minuun ikävästi suhtautuva? Öh?
Tässä ilmenee yksi aivan hyvä syy tietää kuka panettelee ja arvostelee: tuplastandardit. Kyllä, henkilön mielipiteitä tietystä asiasta voi kyseenalaistaa, jos tietää hänen palstahistoriaansa ja -käytöstä. Esimerkiksi kun Snapahead haukkui juuri etten mieti mitä kirjoitan vaan oksennan kaiken ajattelematta palstalle, en voinut mielessäni olla ihmettelemättä näkeekö hän oman kirjoittelunsa jotenkin erilaisena. Ainakaan jäljestä sitä ei erityisemmin havaitse. Tämä tietenkin asetti hänen arvostelunsa uuteen valoon.
Samaten kun Vihernikki-pupunen arvostelee toista kirjoittajaa kohtaan aloittamassaan panettelussa että tämä on masentava, huonompi kuin släm konsanaan, tosi tymä jne., niin on aivan inhimillistä haluta tietää, miten henkeviä, älykkäitä ja yleviä kirjoituksia hän onkaan mahtanut suoltaa, siis sillä yleisemmin käyttämällään tunnuksella. Onko hänellä yleensäkään mitään varaa arvostella toisten kirjoituksia ja palstapersoonaa. Toisin kuin sinä ja Elppa tunnutte jatkuvasti luulevan, kyseessä ei ole että joku haluaisi paljastaa toisen todellisen henkilöllisyyden.
Ja hei, jopa sinäkin käytit yllä ihan samaa tehokeinoa. Sanoit ettet muista nähneesi minun arvostelleen koskaan aiemmin kenenkään toisen multinikkailua. Ts. pyrit käyttämään (metsään menevää) muistikuvaasi viestihistoriastani todetaksesi sen, ettei minulla pitäisi olla mitään varaa arvostella toisten multinikkailua.
M.O.T.