Ainakin mun kello on perjantai
Heip, viikonloppu alkoi´sillä, että kävin aamutuimaan poistamassa luomen sisäreidestä. Toimenpide oli kivuton ja nopea, mutta nyt kun puudutus alkaa pikkuhiljaa kadota niin tikit alkavat kutittaa..eikä saa raapia!
Nyt sitten ollaan 10 päivää jumppaamatta, eikä kylvetä, uida tai saunota...ja sitten vielä mietitään, että onko luomessa pahuuden siemen..tosin lääkäri kyllä sanoi, että ihan siistiltä näytti.
Mun Vapun vietto alkaa vasta sunnuntaina, koska vielä tämä päivä ja huominen menee töissä.
Buaah..mua vaan väsyttää koko ajan..pitäs varmaan tehdä asialle jotain.
Nyt sitten ollaan 10 päivää jumppaamatta, eikä kylvetä, uida tai saunota...ja sitten vielä mietitään, että onko luomessa pahuuden siemen..tosin lääkäri kyllä sanoi, että ihan siistiltä näytti.
Mun Vapun vietto alkaa vasta sunnuntaina, koska vielä tämä päivä ja huominen menee töissä.
Buaah..mua vaan väsyttää koko ajan..pitäs varmaan tehdä asialle jotain.
Hyväntuulisuuteni meinasi saada äkkinäisen lopun, kun joku typerä miekkonen päätti peruuttaa täpötäydellä parkkiksella suoraan autoni etukulmaan. Poltin päreeni aivan täydellisesti ja annoin tulla kyllä ihan koko rahalla näytettä rumasta kielenkäytöstä ja miten sitä autoa ajetaan, toisten autoja kolhimatta. Vahinko jäi onneksi melko vähäiseksi..mutta ehdin jo nähdä mielessäni kuvan, jossa autoni seisoisi viikkokaupalla korjaamon pihalla ja sen jälkeen vielä maalattavana. Vähemmästäkin täti hermostuu.
mäne sinne... tv;eestä tulee kohtalaista sontaa... :pAarneAnkka kirjoitti:Sain juuri kaverilta kutsun Sexhibition -messuille. Pitäisköhän lähtee? Ainakin sillä tavalla välttyisin tuijottamassa katatonisesti loppuillan ruutua.
Toisaalta, ei siellä niin jännää ole. Kerran olin. Vähän niiq jotkut Turun Messut, paitsi että standeilla on dildoja, valjaita ja liukkareita.
Tosi vähän viestejä Kityssä nyt. Kaikki on varmaan nauttimassa pre-pre-wappua? Vaan meitsi otti kolmiolääkkeen eikä auta q istua kotona. Päh.
Päätin taas lukea netistä vähän lääkeohjeita ja saamiini lääkkeisiin liittyviä tietoja, ja taas kävi toteen se mitä Prosessi on mulle aina sanonut: lääkärit eivät katso huolella lääkkeiden sivu- ja yhteisvaikutuksia. Esmes Librax määrättiin minulle käytettäväksi "akuutisti silloin tällöin aina kun vatsa reistailee", mutta netissä lukee että sitä täytyy käyttää säännöllisesti eikä annostusta saa lopettaa yhtäkkisesti. Epäilyttävää.
Onneksi ei mitään vakavampaa, mutta nup happosalpaajat taidan jättää käyttämättä, koska ne rasittavat munuaisia. Ja siihen minulla ei aiemmin sattuneesta syystä ole varaa.
Päätin taas lukea netistä vähän lääkeohjeita ja saamiini lääkkeisiin liittyviä tietoja, ja taas kävi toteen se mitä Prosessi on mulle aina sanonut: lääkärit eivät katso huolella lääkkeiden sivu- ja yhteisvaikutuksia. Esmes Librax määrättiin minulle käytettäväksi "akuutisti silloin tällöin aina kun vatsa reistailee", mutta netissä lukee että sitä täytyy käyttää säännöllisesti eikä annostusta saa lopettaa yhtäkkisesti. Epäilyttävää.
Onneksi ei mitään vakavampaa, mutta nup happosalpaajat taidan jättää käyttämättä, koska ne rasittavat munuaisia. Ja siihen minulla ei aiemmin sattuneesta syystä ole varaa.
Mulla on happosalpaajista vaan positiivisia kokemuksia. Jouduin vetämään niitä pari vuotta sitten muutaman kuukauden ajan kun pakki oli pahana. Stressiä yms.AarneAnkka kirjoitti:Onneksi ei mitään vakavampaa, mutta nup happosalpaajat taidan jättää käyttämättä, koska ne rasittavat munuaisia. Ja siihen minulla ei aiemmin sattuneesta syystä ole varaa.
Haahaa. Toi on pientä siihen verrattuna, että mun autosta on sisällä kaksi ovea. Onneksi ei tartte ite maksaa.safi kirjoitti:Hyväntuulisuuteni meinasi saada äkkinäisen lopun, kun joku typerä miekkonen päätti peruuttaa täpötäydellä parkkiksella suoraan autoni etukulmaan. Poltin päreeni aivan täydellisesti ja annoin tulla kyllä ihan koko rahalla näytettä rumasta kielenkäytöstä ja miten sitä autoa ajetaan, toisten autoja kolhimatta. Vahinko jäi onneksi melko vähäiseksi..mutta ehdin jo nähdä mielessäni kuvan, jossa autoni seisoisi viikkokaupalla korjaamon pihalla ja sen jälkeen vielä maalattavana. Vähemmästäkin täti hermostuu.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
- irmelianneli
- Kitisijä
Mä jäinkin tänne yöksi näköjään taas. Tuli grillailtua ja otettua arskaa uudella, hienolla isin tekemällä terassilla. Ja hieman humalaisten hauskuuksiakin sai kuunnella. Onneks lähtivät baariin. Me ollaan nautittu kahvia, jätskiä, tippaleivän puolikkaat, muffinseja, makkaraa, l i h a a ja alkoholitonta siideriä.
*pursk* -ääni syntyy, kun nähdessään tietokoneensa ruudulla jotain odottamatonta koehenkilö puhaltaa tahattomasti suunsa sisällön - tässä tapauksessa kahvin - hienona suihkuna ilmaan.Think kirjoitti:Tällainen sen pitää olla. Ei lopu heti kesken.
Nii, rulliskausi tuli korkattua. Jalat ihmeen vähän ei-kipeät. Huomaa kyllä että tekniikka on talven jäljiltä ihan hakusessa. Valitettava puute olivat myös tiukkoihin trikoisiin ahtautuneet kanssaluistelijattaret.