Mitä teit eilen illalla?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Palvoin Kurt Cobainia ja join alkoholitonta olutta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ihailin Terhi Kokkosta. (On se vaan niiiin kaunis...)
Ihailin vähän lisää. Eikä siinä sitten muuta.
Majoitin naisen viereeni yöksi. Nukuin. Nainen ei.
(Syytön minä toisten uniongelmiin olen.... vaikka pyörinkin melkoisesti).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Söin, söin ja söin. Saunoin, katsoin Ilman Johtolankaa ja Kovan Lain telkkarista, olin koneella. Niin ja sain.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Söin perheen kanssa sitä tekemääni kakkua, ja punastuin ylistävistä kommenteista... "Ei tällaista voi olla!" "Pitäisi lailla kieltää..." "Et kai sä tätä itse tehnyt?" :D

Annettiin isälle lahja, ja kaivettuaan laatikosta ensin läjäpäin täytepaperia ja 6 pulloa kaljaa, pohjalta löytyi THE juttu. Oli aika iloinen ilme naamalla :)
Pikku-Akka

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Saunoin, katoin telkkua ja olin koneella. Söin sipsejä ja karkkeja..
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Keritsin lampaita.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:Keritsin lampaita.
:komp: Taisin keritä.
Lisäksi kyttäilin myöhäisillan scifi-pläjäyksen.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 488
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Oisin tahtonu lähtä baariin, mutta kunto ei kestä. En mäkään niin hullujuoppo ole, että kipeenä dokaan. Vituttaa.
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

koulutyötä
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ratsastin pässillä. :D
Ollaan tässä pääsiäsurakkana koetettu saada noi lambuusit kerittyä, ja mun tehtävänä oli pidellä pässiäistä paikoillaan Prosessin leikellessä villoja. No, pässin takapään parturointi onnistui helposti istumalla penkille ja ottamalla pässin pää kainaloon ja etujalat jalkalukkoon, mutta se etupää... Istuin ratsastusasennossa pässin selässä ja tukistin niskavilloista. Parturoitava päätti kumminkin lähteä kirmailemaan selässä roikkuvasta lisäpainosta huolimatta. Parasta tilanteessa oli ehdottomasti Prossun kommentti: "Pysähtykää heti molemmat!". Ihan niinkuin minulla olisi ollut tilanteessa jotain valinnanvaraa... :rofl:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lueskelin Iltiksen ja Valittuja Paloja, siivoilin, pesin pyykkiä, katsoin jääkiekkoa, katsoin Lostin, saunoin, olin koneella, katselin hölmöä "kauhu"leffaa vielä yöllä sängyssä ennenkuin nukahdin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Syötiin valkosipulikanaa, käytiin leffasssa, syötiin karkkia ja popkornia (röyh ja yök!). Kotiin metrolla, telkun eteen ja NHL (montreal - NJ) + Lost. Kymppiuutisten jälkeen nukkumaan, silmät ei enää pysyneet auki. Pari suukkoa ja hiplailua, ja kainaloon kuolaamaan...zzZZZzzz. Me ollaan eläkeläisiä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Raadoin ja äkäilin. :roll:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olin väsynyt ja äkäinen, pesin pyykkiä, katsoin televisiota, saunoin, olin koneella ja laiskottelin. Nukahdin taas kesken elokuvan - ja vieläpä hyvän sellaisen. Nyt harmittaa :evil:
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Pelasin texas hold em´iä, söin älyttömän hyvää pitsaa ja join kaljaa hyvässä seurassa! (sekä join puNkkua :shock:)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kylvin persiljaa, luin, katsoin televisiota, saunoin, ja oleskelin perheen kanssa.
Mukavata.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Söin. Söin ja söin ja söin ja söin. Sit istuin melkein aamuun koneella. Jee. :D
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Katselin sivusilmällä varsin humalaisten kämppiksen ja kavereidensa juopottelua tutustuessani uuteen järjestelmäkutsuun. How nerd can you be?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pikku-Akka

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Pinosin halkoja, pesin pyykkiä, katoin tv.sta Unelmakämppää ja tilasin netistä kauneutta purkissa.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jouduin korpeloinnin kohteeksi nyysseissä ensimmäistä kertaa koko nyyssihistoriani aikana. Vaimonsa hyökkäsi kimppuuni, ja kun ensin vastasin ystävällisesti, kutsui hän myös suur-korpelan rintamalle ärsyttämään. Siinä vaiheessa iskin molemmille luun kurkkuun, saa nähdä saavatko he tongittua ne ulos. Toistaiseksi ovat heikoilla, suur-korpela jopa alentui vastaamaan väärään ryhmään. Mielenkiintoista, jännityksellä odotan, että olenko se ensimmäinen suur-korpelan kampittanut ihminen.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kirosin katkerasti nyyssijeesusta[1] ja vaimoaan, jotka saivat kuNppaNiani :h: pahalle tuulelle. Loppuilta meni mokomien takia vallan ankeissa tunnelmissa. :maanantai:
hebuli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Nyt kerrotte missä nyyssiryhmässä, vaikka yv:nä. Tämä on pakko nähdä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Emmiemuista. Olink mää hulamas?
Elottomat 3 tuli katsottua. Sunnuntait ovat ankeita.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Pikku-Akka

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Olin purkkivirman kokouksessa, imuroin ja luutusin lattiat, vaihdoin petivaatteet. Kiukuttelin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Palloilin itiksessä, ostin CD:n ja pari t-paitaa (kiitos kevätalennusten). Klo 19 35-vuotiaan Kenin synttärikahvit. Kävin kaupassa, metrolla kotio ja miehelle ruoka uuniin. Söin nachoja, mies soi sapuskansa vieressä ja katsottiin Ocean's Eleven ja South Park, sit goisii.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin