Tilava Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Ah, oon ihan liian ahkera vaimoke. Voisin adoptoiduttaa itteni jollekin rikkaalle sisäköksi :mrgreen:

Ja pitkää ikää, 83vee (tahi päivä pari ennen 80v synttäreitä).
Nim. "Ajetaan auringonlaskuun rollaatoreilla"
Viimeksi muokannut Kittys, 02.03.2006 17:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nonni, olen palannut kotiin kyborgina. Aamulla nämä härpättimet pitää viedä takaisin sairaalaan jotta tohtorit voivat tutkailla tuloksia.

Autossa on nyt uudet talvirengakset, nasta-kitkayhdistelmät (Noksu Hakka kakkoset). Pykälää edellisiä korkeammat eli aikamoiset jyryt, hyvä kun mahtuvat lokasuojiin. Mutta meno on tasaista ja pito mahtava. Niin, ja se tytinä ei johtunutkaan mistään vanteen vääntymisestä, vaan niinkin yksinkertaisesta syystä että vanteen sisäpuolelle oli kertynyt jäistä tykkylunta. No kappas perkelettä.

Tein korjaamolla aika komean Jackass-stuntin kun korjaaja pyysi avaamaan autosta rattilukon, ja auto oli jo nostettu korjaustelineelle. Alas kavutessani astuin tyhjän päälle ja tein komean kuperkeikan kuraiselle betonilattialle. Kyynärpäähän, polveen ja egoon sattuu mutta hitpointseja ei menny melkeen yhtään. Hoplaa! :oops:
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

AarneAnkka kirjoitti:Nonni, olen palannut kotiin kyborgina. Aamulla nämä härpättimet pitää viedä takaisin sairaalaan jotta tohtorit voivat tutkailla tuloksia.
Herranjumala mitkä tsysteemit. Ja tuotatuota, miksi? Mä oon tainnu taas missata jotain...
AarneAnkka

Kid kirjoitti:Herranjumala mitkä tsysteemit. Ja tuotatuota, miksi? Mä oon tainnu taas missata jotain...
Ne seuraavat hengitystäni, pulssiani ja veren ja hengitysilman happipitoisuutta nukkuessani. Liittyy siihen kun menin lääkärille kuorsausongelmani kanssa.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

AarneAnkka kirjoitti: Ne seuraavat hengitystäni, pulssiani ja veren ja hengitysilman happipitoisuutta nukkuessani. Liittyy siihen kun menin lääkärille kuorsausongelmani kanssa.
Tän mä ymmärrän. Aikamoiset vehkeet.. Toivottavasi vaiva selviää, saat rohdot/muut keinot vaivaan ja ongelma poistuu :)

Edit: Ja tää lähtee kaupan kautta kotiin! Vi ses!
AarneAnkka

Kid kirjoitti:Toivottavasi vaiva selviää, saat rohdot/muut keinot vaivaan ja ongelma poistuu :)
Sitä miäki, kiitosta. :) Veikkaanpa että joudun lähitulevaisuudessa nielurisaleikkaukseen...
Angita

Viesti Kirjoittaja Angita »

Bluntly kirjoitti:
Kid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: tuomarin päydän alla maatessani.
Mitä SÄ siellä???
Töitä.
*Hätistelee Poliisiopiston innoittamaa mielikuvaa päästään*
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Starflare kirjoitti:Noissa naisjutuissa käytin itse sellaista metodia että jos joku sattuu tarpeeksi lähelle niin tarraat voimakkaasti kiinni ja olettaen että kestät helvetillisen riepotuksen niin eiköhän se väsähdä ennen pitkää.
:lol: Aika osuva kuvaus tapahtumasta kaikenkaikkiaan.
Elukka

Angita kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Kid kirjoitti: Mitä SÄ siellä???
Töitä.
Töissähän se Poliisiopiston punapääkin oli siellä päällikön pöydän alla. :twisted:
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

En odottanutkaan mitään huikeita lukuja.

Elän 83%:n todennäköisyydellä 75-vuotiaaksi tai vanhemmaksi.

Nykyisillä elintavoilla kuolen 81-vuotiaana 12.4.2056

Ja sekunnit juoskoon.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

sinkkumatti kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Äiti pakattu junaan. Nyt sitten vaan pankkiin papereita kirjottelemaan.
Myit äitisi?
Yleensähän se menee niin että vanhemmat myy tyttärensä jollekin vanhemmalle miehelle.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

1% todennäköisyys elää vanhemmaksi kun 74v, jesh, kituminen onkin ihan paska tapa.

Lauantai, lokakuun 9. 2045, kunnioitettavassa 70v iässä. Eikö tästä vois vähän leikata pois kuitenki?
Kirjoitan tätä alasti
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kotonakotonakotona.
Hitto, tuntuu hassulta kun en oo täällä vapaa-aikanani pyöriny, töistä vaan :shock:
Hiusväri päässä ja kohta tuoretta kahvia kurkusta alas.
Elukka

Mulli75 kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti: Myit äitisi?
Yleensähän se menee niin että vanhemmat myy tyttärensä jollekin vanhemmalle miehelle.
"Vaihtelu virkistää, sano kissa, kun mummolla pöytää pyyhki."
-Mikko Alatalo
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kuolet 5.12.2044 .

* Elät vielä 40 vuotta.
* Painoindeksisi on 22.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voi vittu!!!!

"Nykyisillä elintavoillasi kuolet 66-vuotiaana torstaina 6. elokuuta vuonna 2043"

:rofl: :twisted: :rofl:
AarneAnkka

AarneAnkka kirjoitti:tein komean kuperkeikan kuraiselle betonilattialle. Kyynärpäähän, polveen ja egoon sattuu mutta hitpointseja ei menny melkeen yhtään
Vedetääs tota vähän takaisin. Vasta keittiöön kävellessäni kun kyynärpää hipaisi nurkkaa tajusin kuinka kipeä käteni nyt onkaan. :x Tuleekohan sählystä huomenna mitään...
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Töissä oli tylsää ja kotonakin on tylsää. Onpas taas tylsää. Hiuksissa uus väri ja naamassa vaikuttamassa naamio.
Huomenna moikkaa iskää ja sit itkseen ostoksille. Tulispa se yks idiootti jo kotiin.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Uusi Kampin kauppakeskuskierretty ja herätelty kiinnostusta vaatteiden ostoon. Ilokseni huomasin, että siellä on pari kauppaa, jotka myyvät tarpeeksi lyhyitä hameita minun makuuni ja tarpeeksi leveitäkin ovat. Kunhan alan rikastua ja lakkaan köyhtymästä, käyn vähän shoppailemassa. Ehkä Kampissa on väkikin vähentynyt siihen mennessä. Luonnollisesti koin tuskallista kiihottumista kenkäkaupassa, mutta selvisin alennuksista huolimatta ilman ostoksia ulos.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hebuli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Angita kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Kid kirjoitti: Mitä SÄ siellä???
Töitä.
Tähän on pakko laittaa tollainen hymiö => :rofl:
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

Keu keu...
hebuli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Hyssst! 24 alkoi just. Lost menee digiboksille talteen, mutta on arvatenkin taas tosi paska.
HotPants
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Höh.
<3
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Töihin sitä pitää tässä sitten taas itsensä raahta. Ei jaksa, ei kiinnosta. Ois jo se loma! :tiistai:
Ainiin ja se Lost, missaan siitä puolet. En jaksa katsoa ollenkaan.
Murjotustorstai. Pöh.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ui, ostin vaan uuden suihkuverhotangon ja -verhon, ja koko kylppäri on kuin uusi! Tulin hyvälle mielelle :) Kohta nukkumaan, että jaksaa aamulla töihin herätä.
Vastaa Viestiin