Nonni, olen palannut kotiin kyborgina. Aamulla nämä härpättimet pitää viedä takaisin sairaalaan jotta tohtorit voivat tutkailla tuloksia.
Autossa on nyt uudet talvirengakset, nasta-kitkayhdistelmät (Noksu Hakka kakkoset). Pykälää edellisiä korkeammat eli aikamoiset jyryt, hyvä kun mahtuvat lokasuojiin. Mutta meno on tasaista ja pito mahtava. Niin, ja se tytinä ei johtunutkaan mistään vanteen vääntymisestä, vaan niinkin yksinkertaisesta syystä että vanteen sisäpuolelle oli kertynyt jäistä tykkylunta. No kappas perkelettä.
Tein korjaamolla aika komean Jackass-stuntin kun korjaaja pyysi avaamaan autosta rattilukon, ja auto oli jo nostettu korjaustelineelle. Alas kavutessani astuin tyhjän päälle ja tein komean kuperkeikan kuraiselle betonilattialle. Kyynärpäähän, polveen ja egoon sattuu mutta hitpointseja ei menny melkeen yhtään. Hoplaa!
AarneAnkka kirjoitti:Nonni, olen palannut kotiin kyborgina. Aamulla nämä härpättimet pitää viedä takaisin sairaalaan jotta tohtorit voivat tutkailla tuloksia.
Herranjumala mitkä tsysteemit. Ja tuotatuota, miksi? Mä oon tainnu taas missata jotain...
Kid kirjoitti:Herranjumala mitkä tsysteemit. Ja tuotatuota, miksi? Mä oon tainnu taas missata jotain...
Ne seuraavat hengitystäni, pulssiani ja veren ja hengitysilman happipitoisuutta nukkuessani. Liittyy siihen kun menin lääkärille kuorsausongelmani kanssa.
AarneAnkka kirjoitti:
Ne seuraavat hengitystäni, pulssiani ja veren ja hengitysilman happipitoisuutta nukkuessani. Liittyy siihen kun menin lääkärille kuorsausongelmani kanssa.
Tän mä ymmärrän. Aikamoiset vehkeet.. Toivottavasi vaiva selviää, saat rohdot/muut keinot vaivaan ja ongelma poistuu
Starflare kirjoitti:Noissa naisjutuissa käytin itse sellaista metodia että jos joku sattuu tarpeeksi lähelle niin tarraat voimakkaasti kiinni ja olettaen että kestät helvetillisen riepotuksen niin eiköhän se väsähdä ennen pitkää.
Kotonakotonakotona.
Hitto, tuntuu hassulta kun en oo täällä vapaa-aikanani pyöriny, töistä vaan
Hiusväri päässä ja kohta tuoretta kahvia kurkusta alas.
AarneAnkka kirjoitti:tein komean kuperkeikan kuraiselle betonilattialle. Kyynärpäähän, polveen ja egoon sattuu mutta hitpointseja ei menny melkeen yhtään
Vedetääs tota vähän takaisin. Vasta keittiöön kävellessäni kun kyynärpää hipaisi nurkkaa tajusin kuinka kipeä käteni nyt onkaan. Tuleekohan sählystä huomenna mitään...
Töissä oli tylsää ja kotonakin on tylsää. Onpas taas tylsää. Hiuksissa uus väri ja naamassa vaikuttamassa naamio.
Huomenna moikkaa iskää ja sit itkseen ostoksille. Tulispa se yks idiootti jo kotiin.
Uusi Kampin kauppakeskuskierretty ja herätelty kiinnostusta vaatteiden ostoon. Ilokseni huomasin, että siellä on pari kauppaa, jotka myyvät tarpeeksi lyhyitä hameita minun makuuni ja tarpeeksi leveitäkin ovat. Kunhan alan rikastua ja lakkaan köyhtymästä, käyn vähän shoppailemassa. Ehkä Kampissa on väkikin vähentynyt siihen mennessä. Luonnollisesti koin tuskallista kiihottumista kenkäkaupassa, mutta selvisin alennuksista huolimatta ilman ostoksia ulos.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Töihin sitä pitää tässä sitten taas itsensä raahta. Ei jaksa, ei kiinnosta. Ois jo se loma!
Ainiin ja se Lost, missaan siitä puolet. En jaksa katsoa ollenkaan.
Murjotustorstai. Pöh.
Ui, ostin vaan uuden suihkuverhotangon ja -verhon, ja koko kylppäri on kuin uusi! Tulin hyvälle mielelle Kohta nukkumaan, että jaksaa aamulla töihin herätä.