Pilvessä Perjantaina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Edith kirjoitti:Mutta eikö olekin humoristista ja kamalaa ja ties mitä, että jonkin nettifoorumin pikkujoulut ovat tämän juhlakauteni keskipiste - ja totta puhuakseni myös luultavasti ainoat pikkujoulut, joihin osallistun.
Mulle nämä saattavat olla myös kauden ainoat pikkujoulut... Muihin ei tiiä pääseekö vai. Mutta juhlakauden keskipiste anyhow. Toki on kiva päästä huomenna tsekkaamaan se poikaystävän keikkakin, mutta aion kyllä sieltä liueta ihan samoin tein takaisin runkkariseuraan!

Minkä ikäisen muksun kanssa huomenna pidät hauskaa?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vaola kirjoitti: Minkä ikäisen muksun kanssa huomenna pidät hauskaa?
Vähän vajaa puolivuotias kummilapseni. Toiveissa olisi, että se nukkuisi tiiviisti ja minä voisin lukea vanhempiensa Hesaria, kun oma tilaus juuri lakkasi.
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Gina kirjoitti:
Enthu kirjoitti:
Gina kirjoitti:Täällä on ihan sairaan hiljasta! en kai mä mitään mukaan tarvi muuta kuin viinat ja meikit, yks yö vaan ollaan.
Kukkuu... jag är där...tulin pitää seuraa :wink:
wuhuu!!! Sano mitä sairaan olennaista mä unohdan messistä?
Dildo :P
Gina

Viesti Kirjoittaja Gina »

Enthu kirjoitti: Dildo :P
Plääh, mitä vittuu mä sillä? Eiköhän mulle joku ihan livenäkin lohkaise jos tuntuu ettei voi olla ilman. Aikataulu tuntuu kusevan tälle iltaa. CD levyt on valittu, kartta tulostettu. Hiusten huuhtelu ja ehkä nuQuksimaan.
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Gina kirjoitti:
Enthu kirjoitti: Dildo :P
Plääh, mitä vittuu mä sillä? Eiköhän mulle joku ihan livenäkin lohkaise jos tuntuu ettei voi olla ilman. Aikataulu tuntuu kusevan tälle iltaa. CD levyt on valittu, kartta tulostettu. Hiusten huuhtelu ja ehkä nuQuksimaan.
et mtn kunhan kettuilin :twisted:
Vastaa Viestiin