Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Filovirus

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Äh, vahingossa havaittiin paha raudanpuute, vaikka hemoglobiini 149, paras itsellä koskaan. Liittyy jotenkin punasolujen määrään, kokoon ja muotoon. Ihmekkös olen ollut puoli kuollut pari kuukautta. Ja tulehdusarvot jaksaa kolmatta kuukautta olla siellä viiruksen tasolla :roll: Toivottavasti tämä ensihoito rauta/vitamiinit 3kk, edes hiukan tepsii.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:Mulle on iskenyt joku helkatin akne. Lopetin pillerien syönnin tasapainottaakseni kropan hormonitilannetta, mutta hitot, naama on kuin 15-vuotiaalla. Koskaan aikaisemmin ei ole ollut yli kolmea näppyä yhtä aikaa, nyt on koko otsa täynnä pientä ryhelmää, poskiin alkaa nousta sellaista aknen näköistä juttua ja leukakin näyttää kummalta. Kaiken lisäksi mulla on atooppinen iho, joten mitään talin liikatuotantoa ei todellakaan pitäisi olla.

Millä helkutilla tuota uskaltaa edes lähteä hoitamaan, kun ne finni-ikäisten tuotteet on tarkoitettu rasvoittuvalle iholle eikä tälläiselle hiekkapaperille.

Taidan vain luovuttaa ja ottaa ne prkl:n pillerit takaisin.
Ei sun pillereita tarvi ihon takia syoda. Suosittelen tuota allekirjoituksessani nakyvaa osoitetta, jos sinulla on nappyja. Itse esim. aiheutin aknen kayttamalla meikkivoidetta, jota en tajunnut puhdistaa tarpeeksi hyvin pois illalla..
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti: Ei sun pillereita tarvi ihon takia syoda. Suosittelen tuota allekirjoituksessani nakyvaa osoitetta, jos sinulla on nappyja. Itse esim. aiheutin aknen kayttamalla meikkivoidetta, jota en tajunnut puhdistaa tarpeeksi hyvin pois illalla..
Eikun oikeasti, mulla on tasan samat naamarasvat, pesuaineet ja meikit kuin aikaisemminkin, kyllä väitän ihan tosissani, että nuo näpyt johtuvat pillereiden poisjättämisestä. Samasta ongelmasta on kärsinyt moni muukin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ei sun pillereita tarvi ihon takia syoda. Suosittelen tuota allekirjoituksessani nakyvaa osoitetta, jos sinulla on nappyja. Itse esim. aiheutin aknen kayttamalla meikkivoidetta, jota en tajunnut puhdistaa tarpeeksi hyvin pois illalla..
Eikun oikeasti, mulla on tasan samat naamarasvat, pesuaineet ja meikit kuin aikaisemminkin, kyllä väitän ihan tosissani, että nuo näpyt johtuvat pillereiden poisjättämisestä. Samasta ongelmasta on kärsinyt moni muukin.
Mulle tuli kauheita paiseita naamaan, kesti parisen kuukautta, ja sen jälkeen iho oli taas kaksi kertaa paremman näköinen. Nyt se on vielä ihan ok, vaikka aloitin pillerit taas reilu vuosi sitten.
The great club outshines the individual, always and forever.
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elppis kirjoitti: ..kesti parisen kuukautta, ja sen jälkeen iho oli taas kaksi kertaa paremman näköinen.
Aah! Kiitos. Toivoa siis on. :dream:
Nighthawk

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Ristiselkä on jo muutaman päivän ajan vihoitellut, ja parin viimeisen tunnin aikana ilkeä vihlaisu on aiheuttanut kunnon irvistyksen kasvoille. Toivottavasti tämä menee ohi ilman sen kummempia toimenpiteitä, on ainakin ennen mennyt. Vierestä rankkoja selkäkipuja seuranneena oon huomannut, että pahimmillaan ne voivat olla eeerittäin helvetillisen kivuliaita. Ei sellaisia tänne, kiitos.

Muuten olen saanut elää niin luonnottoman tervettä sairaudetonta elämää että täytyy vaan ihmetellä ja olla siitä iloinen. Toivottavasti ei mitään radikaaleja muutoksia ole tulossa.
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

-Hieman venytykset jääneet vähemmälle ja kohtuullisen kankea olo.

-Viime juomistouhun jälkeen ei meinannut tulla laskemisesta mitään, kun tua viinahan vaikuttaa hienomotoriseen toimintaan... toivoen tänään illasta olen taistelukunnossa...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ei sun pillereita tarvi ihon takia syoda. Suosittelen tuota allekirjoituksessani nakyvaa osoitetta, jos sinulla on nappyja. Itse esim. aiheutin aknen kayttamalla meikkivoidetta, jota en tajunnut puhdistaa tarpeeksi hyvin pois illalla..
Eikun oikeasti, mulla on tasan samat naamarasvat, pesuaineet ja meikit kuin aikaisemminkin, kyllä väitän ihan tosissani, että nuo näpyt johtuvat pillereiden poisjättämisestä. Samasta ongelmasta on kärsinyt moni muukin.
Mutta pillerisi ovat voineet vaikuttaa niin, ettei niita nappyja ole tullut, vaikka tuotteet olisivatkin vaarat. Iho muuttuu, kuten nyt sinun tapauksessasi, ja muutoksen myota samat tuotteet eivat sovi. Esim. tuossa mainitsemassasi kortisonirasvassa voi olla huokosia tukkivia ainesosia, joista napyt vain riehaantuvat. Noita ainesosia voi olla missa tahansa tuotteissa, jopa sellaisissa, joita mainostetaan rasvaiselle ja nappylaiselle iholle. Tuolta Paulan sivulta loytyy ainesosatietopankki, josta voi esim. tsekata, onko omissa tuotteissa joitain sellaisia ainesosia. Paulan pointteja nappylaisen ihon hoitoon ovat mm. se, etta kasvonpesuaine ei saa olla puhdistusmaitomainen eika missaan nimessa palasaippuamuodossa, koska palasaippuan koossa pitava aine tukkii huokosia. Nappylaiselle iholle/alueelle ei tarvitse rasvaa jne...
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ei sun pillereita tarvi ihon takia syoda. Suosittelen tuota allekirjoituksessani nakyvaa osoitetta, jos sinulla on nappyja. Itse esim. aiheutin aknen kayttamalla meikkivoidetta, jota en tajunnut puhdistaa tarpeeksi hyvin pois illalla..
Eikun oikeasti, mulla on tasan samat naamarasvat, pesuaineet ja meikit kuin aikaisemminkin, kyllä väitän ihan tosissani, että nuo näpyt johtuvat pillereiden poisjättämisestä. Samasta ongelmasta on kärsinyt moni muukin.
Mutta pillerisi ovat voineet vaikuttaa niin, ettei niita nappyja ole tullut, vaikka tuotteet olisivatkin vaarat. Iho muuttuu, kuten nyt sinun tapauksessasi, ja muutoksen myota samat tuotteet eivat sovi. Esim. tuossa mainitsemassasi kortisonirasvassa voi olla huokosia tukkivia ainesosia, joista napyt vain riehaantuvat. Noita ainesosia voi olla missa tahansa tuotteissa, jopa sellaisissa, joita mainostetaan rasvaiselle ja nappylaiselle iholle. Tuolta Paulan sivulta loytyy ainesosatietopankki, josta voi esim. tsekata, onko omissa tuotteissa joitain sellaisia ainesosia. Paulan pointteja nappylaisen ihon hoitoon ovat mm. se, etta kasvonpesuaine ei saa olla puhdistusmaitomainen eika missaan nimessa palasaippuamuodossa, koska palasaippuan koossa pitava aine tukkii huokosia. Nappylaiselle iholle/alueelle ei tarvitse rasvaa jne...

Ja nappylat haataa pois benzoylperozide.. Itse kun laitan sita illalla, nappylat ovat yleensa kadonneet aamulla. Esim. Cliniquella oli joku hyva tuote, jossa oli tuota ainetta, nimea en nyt muista, olisikohan ollut joku blemish control.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ei sun pillereita tarvi ihon takia syoda. Suosittelen tuota allekirjoituksessani nakyvaa osoitetta, jos sinulla on nappyja. Itse esim. aiheutin aknen kayttamalla meikkivoidetta, jota en tajunnut puhdistaa tarpeeksi hyvin pois illalla..
Eikun oikeasti, mulla on tasan samat naamarasvat, pesuaineet ja meikit kuin aikaisemminkin, kyllä väitän ihan tosissani, että nuo näpyt johtuvat pillereiden poisjättämisestä. Samasta ongelmasta on kärsinyt moni muukin.
Mutta pillerisi ovat voineet vaikuttaa niin, ettei niita nappyja ole tullut, vaikka tuotteet olisivatkin vaarat. Iho muuttuu, kuten nyt sinun tapauksessasi, ja muutoksen myota samat tuotteet eivat sovi. Esim. tuossa mainitsemassasi kortisonirasvassa voi olla huokosia tukkivia ainesosia, joista napyt vain riehaantuvat. Noita ainesosia voi olla missa tahansa tuotteissa, jopa sellaisissa, joita mainostetaan rasvaiselle ja nappylaiselle iholle. Tuolta Paulan sivulta loytyy ainesosatietopankki, josta voi esim. tsekata, onko omissa tuotteissa joitain sellaisia ainesosia. Paulan pointteja nappylaisen ihon hoitoon ovat mm. se, etta kasvonpesuaine ei saa olla puhdistusmaitomainen eika missaan nimessa palasaippuamuodossa, koska palasaippuan koossa pitava aine tukkii huokosia. Nappylaiselle iholle/alueelle ei tarvitse rasvaa jne...

Ja nappylat haataa pois benzoylperoxide.. Itse kun laitan sita illalla, nappylat ovat yleensa kadonneet aamulla. Esim. Cliniquella oli joku hyva tuote, jossa oli tuota ainetta, nimea en nyt muista, olisikohan ollut joku blemish control.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ei sun pillereita tarvi ihon takia syoda. Suosittelen tuota allekirjoituksessani nakyvaa osoitetta, jos sinulla on nappyja. Itse esim. aiheutin aknen kayttamalla meikkivoidetta, jota en tajunnut puhdistaa tarpeeksi hyvin pois illalla..
Eikun oikeasti, mulla on tasan samat naamarasvat, pesuaineet ja meikit kuin aikaisemminkin, kyllä väitän ihan tosissani, että nuo näpyt johtuvat pillereiden poisjättämisestä. Samasta ongelmasta on kärsinyt moni muukin.
Mutta pillerisi ovat voineet vaikuttaa niin, ettei niita nappyja ole tullut, vaikka tuotteet olisivatkin vaarat. Iho muuttuu, kuten nyt sinun tapauksessasi, ja muutoksen myota samat tuotteet eivat sovi. Esim. tuossa mainitsemassasi kortisonirasvassa voi olla huokosia tukkivia ainesosia, joista napyt vain riehaantuvat. Noita ainesosia voi olla missa tahansa tuotteissa, jopa sellaisissa, joita mainostetaan rasvaiselle ja nappylaiselle iholle. Tuolta Paulan sivulta loytyy ainesosatietopankki, josta voi esim. tsekata, onko omissa tuotteissa joitain sellaisia ainesosia. Paulan pointteja nappylaisen ihon hoitoon ovat mm. se, etta kasvonpesuaine ei saa olla puhdistusmaitomainen eika missaan nimessa palasaippuamuodossa, koska palasaippuan koossa pitava aine tukkii huokosia. Nappylaiselle iholle/alueelle ei tarvitse rasvaa jne...

Ja nappylat haataa pois benzoylperoxide.. Itse kun laitan sita illalla, nappylat ovat yleensa kadonneet aamulla. Esim. Cliniquella oli joku hyva tuote, jossa oli tuota ainetta, nimea en nyt muista, olisikohan ollut joku blemish control.
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti: Nappylaiselle iholle/alueelle ei tarvitse rasvaa jne...
Mä luotan tässä kohtaa nyt enemmän kuitenkin kokemuksiini tämän ihon kanssa kamppailusta. Jos iho on niin kuiva että se kiristää ja hilseilee niin se tarvitsee rasvaa näpyistä huolimatta, koska sen kanssa on muuten vaikea olla.

Kortisonirasvaa laitoin ekan kerran vasta näppyjen ilmestymisen jälkeen, joten se tuskin aiheuttaa niitä. Sen sijaan näyttää auttavan melko tehokkaasti, naama on huomattavasti paremmassa kunnossa kuin alkuviikosta.

Kaikki benzo-alkuinen kuulostaa lupaavalta, voisihan tuollaista toki kokeilla! Kiitos vinkistä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Nappylaiselle iholle/alueelle ei tarvitse rasvaa jne...
Mä luotan tässä kohtaa nyt enemmän kuitenkin kokemuksiini tämän ihon kanssa kamppailusta. Jos iho on niin kuiva että se kiristää ja hilseilee niin se tarvitsee rasvaa näpyistä huolimatta, koska sen kanssa on muuten vaikea olla.

Kortisonirasvaa laitoin ekan kerran vasta näppyjen ilmestymisen jälkeen, joten se tuskin aiheuttaa niitä. Sen sijaan näyttää auttavan melko tehokkaasti, naama on huomattavasti paremmassa kunnossa kuin alkuviikosta.

Kaikki benzo-alkuinen kuulostaa lupaavalta, voisihan tuollaista toki kokeilla! Kiitos vinkistä.
No joo, jos se on niin kuiva, niin sitten joo, mutta pitaa olla tarkkana kosteusvoiteen valinnassa. Itselleni riittaa kosteuttajaksi usein kasvovesi. Jos tarvii jotain kosteuttavampaa, Paulalla on ihana hajuton kosteusvoide, joka ei tuki huokosia. Suosittelisin kuitenkin tsekkaamaan Paulan sivuilta Battle Plan for Blemishes -neuvoja...
Kikkelis kokkelis.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Yks vaihtoehto näppylöihin on käydä lääkärillä kysymässä reseptillä saatavia erikoisvoiteita. Ne tepsinee tuollaisiin lievempiin tapauksiin, joissa ei Roaccutaniin tarvitse turvautua sentään.
Exsatti

Viesti Kirjoittaja Exsatti »

Edith kirjoitti:Yks vaihtoehto näppylöihin on käydä lääkärillä kysymässä reseptillä saatavia erikoisvoiteita. Ne tepsinee tuollaisiin lievempiin tapauksiin, joissa ei Roaccutaniin tarvitse turvautua sentään.
Joo, ajattelinkin käydä itkemässä näitä siinä vaiheessa, jos kotoa löytyvät mömmöt ja aika eivät tunnu ongelmaa ratkaisevan.
slama

Viesti Kirjoittaja slama »

paiskasin pipessä epäonnistuneen vitosen kunnolla selälleni (kantti tökkäs) ja toisen kerran kaaduin pahemmin, kun laskin puoli huolimattomasti ja liian nopeasti epämääräisestä lastenstreetin hyndästä. Siitä retkahdin selälleni alastulon loppuun tai hieman ylitse... Kopsahti pää jäähän.

Aiheutuneet vaivat selviävät tarkemmin huomenna, mutta vanhat merkit, jos pitävät paikkansa, niin niskat ovat lievästi jumissa. Ovat jo hieman jumissa.

hope sou uusi lauta tulee pian!

:twisted:
Filovirus

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Verenpaine oli kotimittarilla mitattuna 150/97 :shock:
Kaikki arvot vitturalleen, tätä ne viirukset aiheuttaa.
Aasio rokottanut mut salaa? 8)
jees

Viesti Kirjoittaja jees »

Kaljaa taas kunnon annos... Maha vaan ylireakoi tuosta mallaksesta? kuraa pukkaa?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

jees kirjoitti:Kaljaa taas kunnon annos... Maha vaan ylireakoi tuosta mallaksesta? kuraa pukkaa?
Slam lopettaa sen kaljanjuonnin nyt :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mulla on menkat. Pää on sekaisin, kun olen ottanut niin monta buranaa kipuihin. No, en kai tälläkään kertaa vuoda kuiviin.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

viisaudenhammas särkee nyt ihan liikaa.. prkl pitääkö kohta taas juosta hammaslääkärissä.. AU :cry:
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bllgh :barf: Mahakipua ja kuvotusta podetaan täällä.
Ei, alkoholilla ei ole osuutta asiaan.
Sannu

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Exsat kirjoitti: Kaikki benzo-alkuinen kuulostaa lupaavalta, voisihan tuollaista toki kokeilla! Kiitos vinkistä.
Liputan Benzo alkuisten puolesta myöskin..tosin unensaantiin on vain kokemuksia
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sannu kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Kaikki benzo-alkuinen kuulostaa lupaavalta, voisihan tuollaista toki kokeilla! Kiitos vinkistä.
Liputan Benzo alkuisten puolesta myöskin..tosin unensaantiin on vain kokemuksia
Benzo-alkuisilla lääkkeillä on monta uskollista ystävää ympäri maailmaa. :?
Toisin sanoen varsinkin bentsodiatsepiinijohdannaisten kanssa riippuvaisuusriski on todella kova.

Ja joo, nukahtamiseen ne toimivat kyllä erinomaisesti. Satunnaisesti käytettyinä.
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elukka kirjoitti: riippuvuusfaktaa
Juu, oli vähän väärä osio päihdehuumorille. Pahoittelen.
Vastaa Viestiin