Tarjoushaukkailu

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Apuva. Kokenutkin tarjoushaukka on sekaisin stadiumin 'talvialesta'. Se ketjussa mainostamani sininen takki satkulla, mustana tutumman tuntuinen 199e. Sinisenä saa myös tnf lämpimintä polar down takkia 149e. Pikkunen sentään sai kaappiin valmiiksi tnf zone jacketin.

Sain vielä -20% kaikesta kupongin, lienee viisainta olla kokonaan menemättä... :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Tekö palstalaiset kävitte tyhjentämässä räkit s ja m koon sinisistä takeista? :) Nyt alkoi jo näyttää tutummalta, pelkkiä isoja oli enää kun ohikulkiessa vilkaisin. Kummiskin kohta Manala kohentelee fur-de-faux kaulustaan ulkona. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ala juoda kaljaa ja rötväillä niin kuin kunnon työtön (?), niin isommat koot sopivat eikä tarvitse näyttää tuulennussimalta vinkuheinältä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:^ Tekö palstalaiset kävitte tyhjentämässä räkit s ja m koon sinisistä takeista? :)
Ei ole mollamaijoja, jolle tuommoiset koot mahtuisivat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Riemumieli kirjoitti:Ala juoda kaljaa ja rötväillä niin kuin kunnon työtön (?), niin isommat koot sopivat eikä tarvitse näyttää tuulennussimalta vinkuheinältä.
Olen tehnyt ihan päinvastaista, lällällää. :)

Ei minusta kyllä sitenkään vinkuheinää saa, btw.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kierrän tätä nykyä aina kaikki alennusräkit, niistä tekee kyllä mielettömiä löytöjä. Olen täälläkin maininnut, että ostin tavoitemekon jonku 40% alennuksella. No nyt se sama saatanan mekko oli keskustan Sokoksella 70% alennuksella. Ostin numeroa pienemmän kuin edelliskerralla HAHAHAHAA ja teen toisesta topin. Todennäköisesti siitä isommasta (minkä siis ostin syksyllä) koska mahdun siihen nyt jo naftisti ja jätän sen pienemmän käyttöön mekkona.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tosiaan, viihdytin itseäni äsken pyörähtämällä urheilukauppojen alet läpi. Intersportissa ei mitään. Stadiumissa oli "kaikki talven ulkoilutakit josta olet ikinä edes uskaltanut haaveilla pilkkahintaan". Muuten ei mitään.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Pertsan Stadium-hehkutuksen uhrina ostin niiden nettikaupasta ison North Facen laukun jollain -60% alella tai jotain. Täytyisi vissiin pakata laukku ja lähteä reissuun.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Base camp duffel koossa x?

Onlinessä niitä ei (enää?) ollut, mutta liikkeissä näytti olevan. Varmasti ihan pätevä laukku sille joka sellaista tarvitsee.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eksyin pertsan hehkutuksesta stadiumin sivuille ja huomasin siellä olevan Under armourin kalsareita. Sitten katsoin hintaa, tuplat normaaliin. Ihan kusetusliike.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:Eksyin pertsan hehkutuksesta stadiumin sivuille ja huomasin siellä olevan Under armourin kalsareita. Sitten katsoin hintaa, tuplat normaaliin. Ihan kusetusliike.
Mikä on normaali?
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Se on sitten saunanpuhdasta homoa maksaa kalsareista yli kympin
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on sitten saunanpuhdasta homoa maksaa kalsareista yli kympin
Kuikeloilla ei taida olla ongelmia hiertymistä nivusissa pidemmillä lenkeillä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Toi on kyllä potrajalkaiselle pojalle veemäinen riesa lenkkeillessä. Taloudellisempi vaihtoehto voisi olla hankkia parit köpöttelyyn dedikoidut juoksukalsarit ja kekkuloida muu ei-munasillaanoloaika (mitä se sitten onkaan, ei tietoa) tolkullisen hintaisissa boksereissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Sitähän tässä on tarkoitus smurffata. On yhdet Under armorit ja ne olla hyvä, mutta tarttee lisää kun ei jaksa jokapäivä pestä.

Ja tässä antitarjushaukkailulinkki ylihintaiseen ja ihan helvetin pahanmakuiseen (kirsikka) tuotteeseen. Tehon näkee kohta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ai kymppi kalsareista on paljon? Kattokaas joskus huviksenne mitä naisten alusvaatteet maksaa...
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Ai kymppi kalsareista on paljon? Kattokaas joskus huviksenne mitä naisten alusvaatteet maksaa...
Kyllä kai naistenkin alusvaatteissa hintahaarukka on laaja.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
masa

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja masa »

Naisten alusvaatteissa on ratkaisu Bluntlyn ongelmin. Stringeissä ei reisiä purista!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Oon tässä toista kuukautta venaillut stressmanin ota 2, maksa 3-kampanjaa. Ei vaan tule, pakko käydä ostamassa kohta sieltä 25e/2kpl boxereita kun eivät aleta. Ja joo, meikä on niin persjalkanen että mitkään muut kalsarit ei oikein toimi, reidet menee paskaksi melkein heti.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Naisten alusvaatteissa on ratkaisu Bluntlyn ongelmin. Stringeissä ei reisiä purista!
Veikkaisin, että olet oikeassa. Pitäisi siis hankkiutua jonkun typsyn pöksyihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumiz kirjoitti:Oon tässä toista kuukautta venaillut stressmanin ota 2, maksa 3-kampanjaa.
Nuo ovat oikein mainioita normikäyttöön, mutta pidemmällä matkalla lähtee välilihasta nahka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ siihen auttaa laihduttaminen. Ja Puman boxer 2 packia saa joka intersportista 15e kieppeillä, Stadiumista Soc-merkkiset bokserit tietty...
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuskin auttaa. Laihduttamisesta huolimatta reisien ympärys on kasvanut ja ne painaa kävellessä hötömmät kalsarit makkaralle välihaa vasten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

exPertti kirjoitti:^ siihen auttaa laihduttaminen.
Joo, täytyy ensin laihduttaa jotta voi laihtua kävellen.

Itse aikoinani möhkönä ratkaisin hiertymisongelman ryhtymällä fillaristiksi. Siinä reidet pysyy mukavasti erillään ja persekään ei hierry liikaa, kun heittää fillarpökät jalkaan. Eli laitahan B-mies Obelix lihoiksi ja hanki fillari + seksikkäät pöksyt tilalle!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

70 pinnaa Obelixistä on hoidettu jo, mutta fillari ei oikein sovellu meikäläiselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin