Kondis-keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ne (tai se) kirjoitti niin sekavia juttuja, että en lukenut ollenkaan. Mä luulin, että se (ne) on Supa.
No shit Sherlock?
No mutta eihän toi sipsukka voi olla superior, kun sipsukka sainoi olevansa 70-luvulla syntynyt.
Sekopäisistä jutuista päätellen ihan yks ja sama, ja sinähän uskot kaiken mitä nettiin kirjoitetaan? Sukua se on ainakin...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

ND: No siis siitä tuli mieleen, että taitaa olla vanha kirjoittaja, koska tiesi ilmeisesti mun tarkan syntymävuoteni. On täällä se kirjoittajien ikä-ketju, mut en nyt löytäny sitä pikaisesti, enkä ole varma oonko muuten ku vaan ruksannu siitä kyselystä.

Edit kirjoitusvirhe...
Viimeksi muokannut saira, 22.09.2011 14:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:Sekopäisistä jutuista päätellen ihan yks ja sama, ja sinähän uskot kaiken mitä nettiin kirjoitetaan? Sukua se on ainakin...
Oletko sä sitten Kärähtänyt käämi?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

saira kirjoitti:ND: No siis siitä tuli mieleen, että taitaa olla vanha kirjoittaja, koska tiesi ilmeisesti mun tarkan syntymävuoteni..
Se mikään salaisuus ole, -58 putkahdit maailmaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sekopäisistä jutuista päätellen ihan yks ja sama, ja sinähän uskot kaiken mitä nettiin kirjoitetaan? Sukua se on ainakin...
Oletko sä sitten Kärähtänyt käämi?
En, mutta käämit kärähtää useinkin. En harrasta multinikkeilyä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sekopäisistä jutuista päätellen ihan yks ja sama, ja sinähän uskot kaiken mitä nettiin kirjoitetaan? Sukua se on ainakin...
Oletko sä sitten Kärähtänyt käämi?
En, mutta käämit kärähtää useinkin. En harrasta multinikkeilyä.
Sepäs olisikin jännittävää kun meillä olisi pataljoonan verran pyykkärimummoja puskemassa palstapokea.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Nergal kirjoitti:
saira kirjoitti:ND: No siis siitä tuli mieleen, että taitaa olla vanha kirjoittaja, koska tiesi ilmeisesti mun tarkan syntymävuoteni..
Se mikään salaisuus ole, -58 putkahdit maailmaan.
No ei ole ainakaan enää!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Oletko sä sitten Kärähtänyt käämi?
En, mutta käämit kärähtää useinkin. En harrasta multinikkeilyä.
Sepäs olisikin jännittävää kun meillä olisi pataljoonan verran pyykkärimummoja puskemassa palstapokea.
Nii-i, aattele ny!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sipsukka kirjoitti:mulle on tärkeää että ulkoisesti kaikki on kondiksessa ja sisäisesti saan olla hippi.
Siis meinaako tää nyt sitä että ulkoisesti hipeillä ei oo kaikki kondiksessa? Ja melkoista teatteria tuo "ulkoisesti kaikki kondiksessa". Minä ainakin haluan että joka tapauksessa kaikki on kondiksessa olin hippi tai en.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:
Nergal kirjoitti:
saira kirjoitti:ND: No siis siitä tuli mieleen, että taitaa olla vanha kirjoittaja, koska tiesi ilmeisesti mun tarkan syntymävuoteni..
Se mikään salaisuus ole, -58 putkahdit maailmaan.
No ei ole ainakaan enää!
Mutta et näytä päivääkään yli 50-vuotiaalta!
Vastaa Viestiin