Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti: Älä nyt, mä kamppailen vielä hipsterien ja hotpantsien kanssa
Älä suotta kamppaile, kalsarit kuin kalsarit :D
(mitä eroa niillä muuten on, voisko joku kertoa mullekin?)
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sairauslomailu tietää aikaa koneella. Aika koneella tietää shoppailua:

- mustat ja valkoiset peruskorkkarit
- kolme laukkua

Kyl niis joku ero on, mun mielestä ainakin mun hipstereissä on matalampi vyötärö ja se jalkaosa on erilaisempi (vittu miksi sitä sanotaan, reikä johon se helvetin jalka tungetaan *aivolukko*)
Rouva Pupu

Suvinen kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: (vittu miksi sitä sanotaan, reikä johon se helvetin jalka tungetaan *aivolukko*)
Lahje?
Just se! :oops:
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

CK villakangastakin, 12 tölkkiä Diet Dr.Pepperiä, pähkinä M&M´s ja Guessilta mokkakengät ja lakerikengät, 3 paitaa ja yhden mekon/tunikan.
Rouva Pupu

Metallica: The Videos 1989 - 2004 DVD.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sarjakuvia, nahkatakin, tekoturkin ja kasvohoidon. Ja Behnford'silta Walkersin Salt and Vinegar -sipsejä ja Aero-suklaapatukan :h:
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Kun en ole ikinä ennen testannut, niin testaan nyt. Ostin nääs eilen 5:n päivän paastopaketin.

Näläkä.
swirl
Kitisijä

^Se on yllättävän helppoa, oon muutaman kerran kokeillut. Tarkoituksena oli nyt sairaslomalla vetää tuo paasto, koska oon yleensä pääsiäislomalla paastoillut ja tänä vuonna ollaan tuolloin reissussa. Jäi nyt kuitenkin suunnitelmaksi, pitää löytää joku muu sopiva aika. Siitä tulee tosi hyvä olo.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

swirl kirjoitti:Siitä tulee tosi hyvä olo.
Niinhän ne väittää. Glauber-suola sai kyllä miehen juoksemaan. Paska lensi kuin palokunnan torvesta :P
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tein 250.000 € tarjouksen. 48 tunnin sisällä tietää olenko ostanut vaiko en.
swirl
Kitisijä

masa kirjoitti:Glauber-suola sai kyllä miehen juoksemaan. Paska lensi kuin palokunnan torvesta :P
Se on aika tujua tavaraa. Ja maku on aivan kammottava myös :shock:
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ilmoitan takautuvasti:

- saippua-annostelijan pidikkeineen
- hampaidenpesumukin pidikkeineen
- vessapaperitelineen
- paskakokkareharjan

Yhteensä noin 270 erkkiä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tix kirjoitti:Tein 250.000 € tarjouksen. 48 tunnin sisällä tietää olenko ostanut vaiko en.
Alkoiko hyvä vuokradiili kyllästyttämään? Mistä päin tarjouksen kohde sijaitsee? Vai oliko sittenkin kyse autosta?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chap kirjoitti:
Tix kirjoitti:Tein 250.000 € tarjouksen. 48 tunnin sisällä tietää olenko ostanut vaiko en.
Alkoiko hyvä vuokradiili kyllästyttämään? Mistä päin tarjouksen kohde sijaitsee? Vai oliko sittenkin kyse autosta?
Ei kyllästytä, jos tuo tarjous ei mene läpi niin en korota. Sattui vain silmiin paikka joka tuntui heti kodilta. Silloin ei viitsi laskea mikä on edullista kun tietää mitä haluaa.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hylky tuli, en korota vaikka yrittivät ehdotella. Tarjoan kuukauden päästä 5K vähemmän. Ostin suruuni yhden tummanharmaan ja yhden miedosti liituraidoitetun mattamustan puvun, kengät, 4 kauluspaitaa ja 3 solmiota.
Rouva Pupu

Tix kirjoitti:Hylky tuli, en korota vaikka yrittivät ehdotella. Tarjoan kuukauden päästä 5K vähemmän. Ostin suruuni yhden tummanharmaan ja yhden miedosti liituraidoitetun mattamustan puvun, kengät, 4 kauluspaitaa ja 3 solmiota.
Corvette ois ollut kovempi sana. Vissiin on rahasta kiinni, niin.
Vadim
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Tix kirjoitti:Ei kyllästytä, jos tuo tarjous ei mene läpi niin en korota. Sattui vain silmiin paikka joka tuntui heti kodilta. Silloin ei viitsi laskea mikä on edullista kun tietää mitä haluaa.
A = Jos tarjous ei mene läpi, niin en korota.
B = Sattui vain silmiin paikka, joka tuntui heti kodilta.
C = Silloin ei viitsi laskea, mikä on edullista, kun tietää mitä haluaa.

A+B+C on mahdollista vain, jos
1) et halua paikkaa, joka tuntui heti kodilta.
2) et tiedä, mitä haluat.
Bliss

Tix kirjoitti:Ostin suruuni yhden tummanharmaan ja yhden miedosti liituraidoitetun mattamustan puvun, kengät, 4 kauluspaitaa ja 3 solmiota.
Ou. I :h: pukumiähet.
Nuuuuh.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vadim kirjoitti:A+B+C on mahdollista vain, jos
1) et halua paikkaa, joka tuntui heti kodilta.
2) et tiedä, mitä haluat.
Taidanpa tietää. Asiaan kyllä vaikuttaa näes se, että 100 m päähän nousee paraikaa upouusi taloyhtiö puistonäkymin, ja tein heti tarjouksen kohtalon selvittyä varauksen vastaavan kokoisesta kämpästä.. ja kaupat teen heti kun se on mahdollista. Neliöhinta on liki samaa luokkaa, maltan odottaa vuoden elinympäristön vaihtumista. Ja saan valita kaakelitkin sitten ihan itse.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Ou. I :h: pukumiähet.
Nuuuuh.
Mulla on ens viikolla asiaa tiedät kyllä minne ja tuun suoraan töistä ;)
Rouva Pupu

2 laukkua
Nilkkurit
Bliss

Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ou. I :h: pukumiähet.
Nuuuuh.
Mulla on ens viikolla asiaa tiedät kyllä minne ja tuun suoraan töistä ;)
Taidan parkkeerata itseni koko viikoksi siihen kahvipöydän ääreen :D
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Taidan parkkeerata itseni koko viikoksi siihen kahvipöydän ääreen :D
Ei tarvi, voin ilmoittaa tarkemman ajankohdan sen selvittyä ja tarjota kahvit uuden lapsosen kunniaksi :D
Bliss

Tix kirjoitti: Ei tarvi, voin ilmoittaa tarkemman ajankohdan sen selvittyä ja tarjota kahvit uuden lapsosen kunniaksi :D
Sounds like a deal :D
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:
Tix kirjoitti: Ei tarvi, voin ilmoittaa tarkemman ajankohdan sen selvittyä ja tarjota kahvit uuden lapsosen kunniaksi :D
Sounds like a deal :D
Mähän oon sitten tänään tehnyt ihan hyviä kauppoja 8)
Vastaa Viestiin