Format->Paragraph alta löytyyKid kirjoitti:Mistä mä löydän wordistä rivivälikohdan, ku pitäs muokata yhtä tekstiä? Minen löydä sitä. Apua paniikki apua!
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
nooh onhan suomalaisessaki jotain löytökamaa ja sitte on se yks kirjakauppa aleksanterinkadun "luolissa"jossain espan kohdilla... perkele en muista nimeä...Elppis kirjoitti:Mistä saa tällä hetkellä halpoja pokkareita?
Kirjatorin olen kolunnut jo kaikista kiinnostavista pokkareista.
Kaikki hömppä kiinnostaa: mysteeri, romantiikka jne. kunhan niitä saa halvalla. Sellasta -luen-tän-minuutissa- luettavaa.
Tikkurilasta suosittelisin pepes specialia ja anno dominia ^^ erittäin hyvei second hand shoppei ^^
Heh - aleksanterinkadulla espan kohdalla? Nehän on samansuuntaiset kadutDeliriumTremens kirjoitti:nooh onhan suomalaisessaki jotain löytökamaa ja sitte on se yks kirjakauppa aleksanterinkadun "luolissa"jossain espan kohdilla... perkele en muista nimeä...Elppis kirjoitti:Mistä saa tällä hetkellä halpoja pokkareita?
Kirjatorin olen kolunnut jo kaikista kiinnostavista pokkareista.
Kaikki hömppä kiinnostaa: mysteeri, romantiikka jne. kunhan niitä saa halvalla. Sellasta -luen-tän-minuutissa- luettavaa.
Tikkurilasta suosittelisin pepes specialia ja anno dominia ^^ erittäin hyvei second hand shoppei ^^

Ajattelin lähteä johonkin töiden jälkeen palloilemaan jos jotain löytyis jostain. Tarttis luettavaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mä olen pukuompelija ammatiltani ja tietenkin ihan helvetin ihana. Millanen aikataulu, onko niillä kiire?ninnithequeen kirjoitti:Olisiko täällä Helsinkin seutuvilla joku ompelutaitoinen ihana ihminen, joka lyhentäisi ja leventäisi "hippityyliseksi" kahdet farkut? Ja ompelisi 2 minimaalista tyynyliinaa? Kaksi pientä koristetyynyä löytyy, vaan ei mistään sopivia päällisiä...
Pientä korvausta vastaan toki.
Ei mikkään kiire, millon sulle vaan sopii!Kid kirjoitti:Mä olen pukuompelija ammatiltani ja tietenkin ihan helvetin ihana. Millanen aikataulu, onko niillä kiire?ninnithequeen kirjoitti:Olisiko täällä Helsinkin seutuvilla joku ompelutaitoinen ihana ihminen, joka lyhentäisi ja leventäisi "hippityyliseksi" kahdet farkut? Ja ompelisi 2 minimaalista tyynyliinaa? Kaksi pientä koristetyynyä löytyy, vaan ei mistään sopivia päällisiä...
Pientä korvausta vastaan toki.
Mun pittää kankaatki hommata viel

Niihin käy ihan mikä vaan. Mut jos farkut on pesty jo kerran niin kutista eli pese se kangas kanssa ennen ompelua. Ei tuu sit "yhteispesussa" (eli uus + vanha kangas) mitään yllätyksiä. Eli ei lähe saumat vetää mistään suunnasta.ninnithequeen kirjoitti: Ne farkut ny on pääasia. Minkälaista kangasta siihen levennykseen kannattas? Farkkua vissiin..
Hassusti selitetty mut kai tajusit?
Tajusin tajusin. Kyl mä tuolta kaapista löydän jonkun lumpun jonka voin uhrata, mitä sitä turhaa uutta kangaspalaa hakemaan, kun omasta takaakin löytyy.Kid kirjoitti:Niihin käy ihan mikä vaan. Mut jos farkut on pesty jo kerran niin kutista eli pese se kangas kanssa ennen ompelua. Ei tuu sit "yhteispesussa" (eli uus + vanha kangas) mitään yllätyksiä. Eli ei lähe saumat vetää mistään suunnasta.ninnithequeen kirjoitti: Ne farkut ny on pääasia. Minkälaista kangasta siihen levennykseen kannattas? Farkkua vissiin..
Hassusti selitetty mut kai tajusit?
Syön joka aamu kaurapuuroa, jonka valmistan mikrossa. Joka aamu sama setti kaurahiutaleita, leseitä ja pellavansiemenrouhetta sekä maitoa. Punnitsen nämä ainesosat, joten ne ovat parin gramman tarkkuudella aina samat. Valmistan puuroni joka aamu samassa kulhossa ja laitan tietysti saman verran aikaa mikron kelloon.
Pari viikkoa sitten puuroni alkoi kiehua yli ja nyt se tekee sen joka aamu. Mitä vittua?! Mikään ei ole puuronvalmistamisprosessissani muuttunut, joten en keksi mitään järkevää syytä tälle. Onko mun mikronikin kääntynyt mua vastaan vai asuuko siellä jonkinsortin räyhähenki?!
Pari viikkoa sitten puuroni alkoi kiehua yli ja nyt se tekee sen joka aamu. Mitä vittua?! Mikään ei ole puuronvalmistamisprosessissani muuttunut, joten en keksi mitään järkevää syytä tälle. Onko mun mikronikin kääntynyt mua vastaan vai asuuko siellä jonkinsortin räyhähenki?!
- irmelianneli
- Kitisijä
Onko sulla vaihtunut hiutalemerkki? Tosin olen käsittänyt, että samankin merkin eri 'erät' voi hiukan vaihdella laadultaan.swirl kirjoitti:Pari viikkoa sitten puuroni alkoi kiehua yli ja nyt se tekee sen joka aamu. Mitä vittua?! Mikään ei ole puuronvalmistamisprosessissani muuttunut, joten en keksi mitään järkevää syytä tälle. Onko mun mikronikin kääntynyt mua vastaan vai asuuko siellä jonkinsortin räyhähenki?!
- KisSandra
- Kitisijä
Kuka perkele vittu saatana on taas nyysinyt kaikki mun patterien ilmausavaimet? Terveisin Bluntly.Bluntly kirjoitti:Jumankukkelis. Olen ostanut viisi tai kuusi patterien ilmausavain ja taas on kaikki hukassa. Tänne jäätyy.
Ja kysymys kuului?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)