Minä oon jo sivukorvalla viime viikolla nähny sellaisen jutun jossa Jossu kertoo että "nää, minä mitään paksuna oo, keskityn nyt pikku koiraani" O_oGaia kirjoitti:Nyt käsi sydämelle. Onko täällä joku, joka EI aavistanut tämän olevan tulossa...?
Päivän uutiskatsaus
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Joo, mä olisin halunnut kommentoida.Gaia kirjoitti:Luulin hetken, että Dave oli asialla
Menetin vähemmän pitämällä hiirtä linkin päällä joka kertoi olennaisen klikkaamattakin.aasi kirjoitti:Onneksi Google Chrome latasi ja myös sulki sivun niin nopeasti etten menettänyt kuin ehkä sekunnin elämästäni.Gaia kirjoitti:Nyt käsi sydämelle. Onko täällä joku, joka EI aavistanut tämän olevan tulossa...?

Came here for school, graduated to the high life
No joo. Mä en ole tohon raskauteen uskonut hetkeäkään mutta eikö tää ole jo aika mauton mediiatemppu? Jopa Tuxulta.annepa kirjoitti:Minä oon jo sivukorvalla viime viikolla nähny sellaisen jutun jossa Jossu kertoo että "nää, minä mitään paksuna oo, keskityn nyt pikku koiraani" O_oGaia kirjoitti:Nyt käsi sydämelle. Onko täällä joku, joka EI aavistanut tämän olevan tulossa...?
Rasistinen hyökkäys on torjuttava! Pimeyden voimille ei ole sijaa Suomessa. Jyrkkä EI rasismille! Kutsun kaikki Suomalaiset tämän viharikoksen vastaiseen mielenosoitukseen.exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010112 ... 5_uu.shtml
Kas, vakuutuspetosyrityshän se rasistinen hyökkäys olikin. Irakilaisten vastainen mielenosoitus lienee Lipposkan suunnitelmissa.
Toivottavasti näen Lipposen joskus jossain toritapahtumassa. Käyn kysymässä, koska se mielenosoitus oikein järjestetään.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010112 ... 4_uu.shtml
Kas Kimmo Kiljunenkin ehti olla viisaalla päällä.
Kas Kimmo Kiljunenkin ehti olla viisaalla päällä.
-
- Kitisijä
Tietysti nopeus oli ongelma. Hän ehti sanoa vakiomielipiteensä tähän asiaan tai asioihin yleensäkin ennen kuin kukaan ehti estää.sivustahuutaja kirjoitti:Mielenkiintoista. Päivin mielestä ongelmana oli hänen perättömän syyttelynsä nopeus. Olisin kuvitellut, että nopeutta suurempi ongelma oli Päivin halu perättömiin syytöksiin ihan millä tahansa aikataululla.
Päiville ja Kimmolle lunta tupaan
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2281925
"Minulla oli 200 mittarissa, kun kirjoitin sen blogini."
Toivottavasti poliittisia päätöksiä ei tehdä samalla tavalla.
Ehkä, siis ehkä, tämä vähentää poliitikkojen intoa jatkossa tuomita jotain rasismiksi ja viharikokseksi niin kauan, kun mitään tietoa asiassa ei ole.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2281925
"Minulla oli 200 mittarissa, kun kirjoitin sen blogini."
Toivottavasti poliittisia päätöksiä ei tehdä samalla tavalla.
Ehkä, siis ehkä, tämä vähentää poliitikkojen intoa jatkossa tuomita jotain rasismiksi ja viharikokseksi niin kauan, kun mitään tietoa asiassa ei ole.
-
- Kitisijä
Mikä logiikka tuo on? Vrt. Murhaajan ongelma oli liian nopea ampuminen. Jos hän olisi kysynyt ensin äitiltään evästystä, olisi teko voitu estää. Vai?exPertti kirjoitti:Tietysti nopeus oli ongelma. Hän ehti sanoa vakiomielipiteensä tähän asiaan tai asioihin yleensäkin ennen kuin kukaan ehti estää.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Totta kai! Kyllä nyt paskanpuhumisesta tuli Lipposelle niin hirmuiset sanktiot, että tuo kopla ottaa opikseen! (Maassa, jossa ministeristä aloitetaan rikostutkinta vuoden myöhässä, koska olisi kiva että se ehtis ennen sitä alta pois, ettei se niinku haittais sitä reppanaa enää.)NuoriD kirjoitti:
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
No eihän sitä nyt mitään valtakunnanoikeutta tällaisessa tarvitse kerätä koolle. Kunhan vain lopputuloksena on äänimäärän väheneminen. Se on riittävä pelote.Crowbar kirjoitti:Totta kai! Kyllä nyt paskanpuhumisesta tuli Lipposelle niin hirmuiset sanktiot, että tuo kopla ottaa opikseen! (Maassa, jossa ministeristä aloitetaan rikostutkinta vuoden myöhässä, koska olisi kiva että se ehtis ennen sitä alta pois, ettei se niinku haittais sitä reppanaa enää.)NuoriD kirjoitti:
-
- Kitisijä
Tuhon laajuudesta päätellen pizzeriaa on pyörittänyt valkoinen suomalainen lihaa syövä heteromies. Mikään ei viittaa siihen, että tampereella viharikoksia tekeviä pizzerioita pyörittäisivät karvakädet.NuoriD kirjoitti:Rasistinen hyökkäys on torjuttava! Pimeyden voimille ei ole sijaa Suomessa. Jyrkkä EI rasismille! Kutsun kaikki Suomalaiset tämän viharikoksen vastaiseen mielenosoitukseen.exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010112 ... 5_uu.shtml
Kas, vakuutuspetosyrityshän se rasistinen hyökkäys olikin. Irakilaisten vastainen mielenosoitus lienee Lipposkan suunnitelmissa.
Toivottavasti näen Lipposen joskus jossain toritapahtumassa. Käyn kysymässä, koska se mielenosoitus oikein järjestetään.
Mikä logiikka?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mikä logiikka tuo on? Vrt. Murhaajan ongelma oli liian nopea ampuminen. Jos hän olisi kysynyt ensin äitiltään evästystä, olisi teko voitu estää. Vai?exPertti kirjoitti:Tietysti nopeus oli ongelma. Hän ehti sanoa vakiomielipiteensä tähän asiaan tai asioihin yleensäkin ennen kuin kukaan ehti estää.

Siis hän on automaattisesti sitä mieltä, että olemme perkeleen rasisteja ja odottaa koko ajan hyvää syytä sanoa se.
-
- Kitisijä
Päivi onkin siitä harvinainen, että tuo pelote oikeasti toimii. Viime vaaleissa Päivi tuli valituksi demarien viimeisenä, joten tuosta positiosta on paha huudella harkitsemattomia.NuoriD kirjoitti:No eihän sitä nyt mitään valtakunnanoikeutta tällaisessa tarvitse kerätä koolle. Kunhan vain lopputuloksena on äänimäärän väheneminen. Se on riittävä pelote.
Tajusin lopultakin miten tämä toimii. Ihmiset ovat niin idiootteja, että vaalikopissa muistavat vaan Lipposkan rasismin kiivaana vastustajana ja äänivyöry on taattu tietyiltä piireiltä.
Näin tämän täytyy mennä. Mikään muu ei selitä demarien kannatuslukuja.
Näin tämän täytyy mennä. Mikään muu ei selitä demarien kannatuslukuja.
Jumalauta. Voiko tämä olla totta, vai onko aprillipäivää siiretty??
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010112 ... 8_uu.shtml
Pasila, soittakaa Porilaisten marssi!!!
WHOOOOOT?! Kerrankin oikea suunta keksitty.masa kirjoitti:Jumalauta. Voiko tämä olla totta, vai onko aprillipäivää siiretty??
The great club outshines the individual, always and forever.
HS:n jutusta sain käsityksen, että ei heitä karkotettu, vaan että lähdöstä sovittiin ja bensarahaa siis annetaan 300 ja lauttaliput. Mutta totta kai halvempi ratkaisu tämä on. Mutta tulevat tietysti keväällä takaisin.
Onneksi leirissä oli se tulipalo muutama päivä sitten, jonka jälkeen sähköt katkaistiin ja sitten tuli pakkanen.
Onneksi leirissä oli se tulipalo muutama päivä sitten, jonka jälkeen sähköt katkaistiin ja sitten tuli pakkanen.
300 per ajoneuvo vai henkilö?NuoriD kirjoitti:HS:n jutusta sain käsityksen, että ei heitä karkotettu, vaan että lähdöstä sovittiin ja bensarahaa siis annetaan 300 ja lauttaliput. Mutta totta kai halvempi ratkaisu tämä on. Mutta tulevat tietysti keväällä takaisin.