Mitä teillä Tänään syödään?
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Broisku ceasarsalaattia ja siihen pari tomaattia alkupalaksi.
Illalla varmaan epäterveellisempää, illan juhlakalun tarjoiluista riippuen.
Illalla varmaan epäterveellisempää, illan juhlakalun tarjoiluista riippuen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Niin, tappelen vielä paidallisissa sarjoissa.Manaaja kirjoitti:Amatööri...Bluntly kirjoitti:Tui tui
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Syötiin isin tekemää jauhelihakastiketta. Ja huolella tehtyä. Tosin unohdin ostaa tuoreet yrtit kaupasta ja siksi en itse hyväksynyt lopputulosta, mutta muut eivät lainkaan valittaneet. Siis poika. Ja ulkoilutin sitä huolella tuossa auringonpaisteessa, joten sillä taisi olla nälkä. Sille olisi varmaan kelvannut roiskeläppäkin. No mut vittu oli se sentään tehty tuoreista kuorituista tomaateista. Saatanan kiittämättömät kasvuikäiset kaikkisyöjät. Pakastepitsaa loppuvuosi!!
- Pulkannaru
- Kitisijä
Härkää, porkkanaa, parsakaalia, kukkakaalia ja lanttusupikkaita.
Erikoinen kombo, mutta nälkä lähti.
Erikoinen kombo, mutta nälkä lähti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Pöydänkulmalla on possunsuikaleita, papuja, sipuli ja joku chili. Mitähän tuo kasari vielä huutaisi?
Tuloksena epäonnistuminen, chili aivan mauton rääpäle. Värikän mössö tuli kyllä kun heitin vielä porkkanalajitelman sekaan.
Tuloksena epäonnistuminen, chili aivan mauton rääpäle. Värikän mössö tuli kyllä kun heitin vielä porkkanalajitelman sekaan.
Viimeksi muokannut Bluntly, 16.02.2011 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chili con carnea teen. Ja lupasin tehdä myös blueberry pamcakeseja ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Mä katoin heti että mitä on pamcakes.. huomasin vasta että olikin typoswirl kirjoitti:Chili con carnea teen. Ja lupasin tehdä myös blueberry pamcakeseja

The great club outshines the individual, always and forever.
25. Oma Valinta (Neljä täytettä) Määrä: 1 kpl Koko: perhepizza Hinta:
27,00 euroa
juusto, tomaattikastike, Thai-Chili-kastike, jalopeno,
kebabliha, mozzarellajuusto, oregano, pekoni, salami,
sipuli, tomaatti, valkosipuli, tuplajuusto, naudanliha,
katkarapu
27,00 euroa
juusto, tomaattikastike, Thai-Chili-kastike, jalopeno,
kebabliha, mozzarellajuusto, oregano, pekoni, salami,
sipuli, tomaatti, valkosipuli, tuplajuusto, naudanliha,
katkarapu
- Pulkannaru
- Kitisijä