Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Kiira näyttää kauniilta nukelta. Vähän niinQ Barbie.
Piiskaan itseäni illalla kun arvostelen toisen ulkomuotoa näin rumasti, mutta minusta Kiira näyttää vähän dilleltä tai kehitysvammaiselta, en tiedä onko se joku karsastus vai mikä, mutta sellainen dillevaikutelma mulle tulee sen kasvoista.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Mun mielestä nainen EI SAA nostaa penkistä enemmän kuin minä, eli minä asetan universaalit rajat naisen lihasmassalle.
Mitä jos se nostaa sinut penkistä?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Zeb kirjoitti: mutta sellainen dillevaikutelma mulle tulee sen kasvoista.
Kun en ihmismieltä paremmin tunne, en voi varmaksi sanoa, tuleeko tuo vaikutelma pelkästään kasvoista. Nimittäin haastattelutilanteissa hän myös höhöttää kuin dille.

Eli ei vapaudu energiaa täällä(kään) Richterin asteikolla.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kiira näyttää kauniilta nukelta. Vähän niinQ Barbie.
Piiskaan itseäni illalla kun arvostelen toisen ulkomuotoa näin rumasti, mutta minusta Kiira näyttää vähän dilleltä tai kehitysvammaiselta, en tiedä onko se joku karsastus vai mikä, mutta sellainen dillevaikutelma mulle tulee sen kasvoista.
Joo, silmissä tai kulmakarvoissa se vika saattaa hyvinkin piillä. Joskus tätä on tosiaan vaikee määrittää..

Minna Kauppi muuten on parhaimmillaan aika ihku. Siis ehkä panisin, jos olisin vähintään 185cm pitkä mies. Ihkuutta lisää se, että se yleensä selittää ihan höpöjä ja sekoilee sanoissaan :) Oon fani.
Prepare for the worstest.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

No höhöttää Minnakin, muttei siitä dillevaikutelmaa tule, eihän? Enemmänkin vähän semmonen höpsö vaan, mikä on mun mielestä ihan söpistä ja suotavaa.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Onpas tosiaan hot eikä yhtään dillen näkönen.

Kuva

Kuva

Alkaa se Kiira tuntumaan ihan hotsittavalta vaihtoehdolta jo... :roll:
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mun mielestä nainen EI SAA nostaa penkistä enemmän kuin minä, eli minä asetan universaalit rajat naisen lihasmassalle.
Mitä jos se nostaa sinut penkistä?
Ei käy, vaikka en olekaan kolmenumeroisissa lukemissa :)
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Ihme nirsoilua!! Tää on kyllä muutenkin siitä hauska ketju että joka jannulla näyttää olevan valinnan varaa yllin kyllin :D
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

No arvasin manala että joku kaivaa niitä juoksukuvia!1 siks laitoinkin _parhaimmilaan_. Linnan juhlissa on vähän eri lookki ja monissa mallikuvissakin ;-)
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Mitä valinnanvaraa? Kyllähän nyt maailmassa pantavia ihmisiä on yllin kyllin. Ei tässä mistään tsaansseista ollutkaan kyse ;-)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

nowaysis kirjoitti:No arvasin manala että joku kaivaa niitä juoksukuvia!1 siks laitoinkin _parhaimmilaan_. Linnan juhlissa on vähän eri lookki ja monissa mallikuvissakin ;-)
Mut hei, kyl naisen tulee näyttää aina hyvältä. Muuten sortuu unelmat ja kaikki. Ei voi kato eikä pidä ottaa riskiä, et näyttää paskalta. Se on sitten sen naisen henkilökohtainen voivoi ja gudbai.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

No näillä on varaa dissata vaikka Wahlströmiä, Kiiraa ja sitä sun Kauppia ulkoisten avujen puutteen vuoksi. Olisi kiva nähdä mitä ne kotona panee :wink:
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mut hei, kyl naisen tulee näyttää aina hyvältä. Muuten sortuu unelmat ja kaikki. Ei voi kato eikä pidä ottaa riskiä, et näyttää paskalta. Se on sitten sen naisen henkilökohtainen voivoi ja gudbai.
Toisin sanoen ei saa ainakaan urheilla, syödä, juoda tai puhua kameran ollessa lähimaastossa. Mulla tosin toikaan ei auta, pitäis olla apinasuodatin.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Zeb kirjoitti:Olisi kiva nähdä mitä ne kotona panee :wink:
Järjestäen seksikkäämpiä naisia, kiitos kysymästä.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

No tuu kattoon vaan! 8) Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä, eikö? Itse näen tämän keskusteluna makumieltymyksistä, ja koska Tix loistaa poissaolollaan(epäilin kyllä Allahin jälleentulemista häneksi), kukaan ei ole toistaiseksi ollut 130% nirso ja ilmoittanut vaan ettei sellaista löydykään, joka kelpais.

Vaikka Kiira ja Wahlström ei omasta mielestäni ole kuuminta hottia, ei se tarkoita ettei joku muu olisi :)
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Makuasioista ei voi kiistellä.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Ja Zeb, manalahan vitsaili laittamalla kaks tosi huonoa kuvaa Minnasta. Mut ei me loukkistella kuitenskaan ;-) On siitä sellasiakin, missä kattoo kieroon mitalit kaulassa. Ei ehkä seksikästä mut aika hauskaa :)
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mikä ongelma Zebillä nyt on?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ei nyt toki loukkistella, mä en näköjään osaa kirjoittaa niin et tulisin ees välttävästi ymmärretyksi. Tulee vaan mieleen näitä vrt. omaa tai vaikka kamujen valokuvia katsoessa jotta eihän tässä tämän ketjun perusteella pitäisi oikeestaan kenenkään saada keltään mut tuntuu olevan hiukan toisin perin todellisuus. Miehet pehmii sit livenä (ylä)päästään?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Zeb kirjoitti:Toisin sanoen ei saa ainakaan urheilla, syödä, juoda tai puhua kameran ollessa lähimaastossa. Mulla tosin toikaan ei auta, pitäis olla apinasuodatin.
Saa toki, mutta AINA pitää muistaa näyttää hyvältä. Ja Rolle auttaa, jos kelkanjäljet yllättää.

Eivais...itse miellän tämän klassisen kauniita naisia kohtaan esitetyn kritiikin siten, että lähtötasonsa on jo median korkealle siunaama, jolloin ihminen huomattavasti herkemmin kritisoi, jos kohde ei aivan oman maun mukainen ole. Sama juttu missikisoissa.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

No varmaan näin. Tosin ei klassisessa kauneudessa ole mitään vikaa, mutta monesta "ihan nätistä" puuttuu vaan se jokin, että oikeasti truly miellyttäisi silmää.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

bedlam kirjoitti:Mikä ongelma Zebillä nyt on?
Communication breakdown. Mut ei siinä mitään uutta. Kehitän vaan ittelleni uuden Beckin depressioasteikon, jossa pistemäärän mukaan voi avata luukun, jossa vinkataan kuvat lähimaaston korkeimmista mastoista johon voi kiivetä kun mikään ei enää auta.

Jos lisään allekirjoituksekseni "Varoitus! Yllämainittu saattoi olla epäonnistunut vitsiyritys"?
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Täällä me vaan hehkutetaan kauniita ihmisiä kiimatipat kimaltaen ja arvostellaan nättien ihmisten ulkonäköä, kun joku panee niitäkin rumiluksia, joita joutuu K-junassa katselemaan. Oikeesti, ne keski-iän ylittäneet tantat vihkisormukset sormessa ja rupsahtaneet nuoret kotiäidit lapsineen! Miesväestä en edes sano mitään, haju ja siistimättömät parrat kertoo kaiken.

Vedetääs lausunto kasaan ennen kuin alan kuulostaa Gatilta, kyllä se sisäinen kauneus on tärkeintä blaa blaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:Täällä me vaan hehkutetaan kauniita ihmisiä kiimatipat kimaltaen ja arvostellaan nättien ihmisten ulkonäköä, kun joku panee niitäkin rumiluksia, joita joutuu K-junassa katselemaan. Oikeesti, ne keski-iän ylittäneet tantat vihkisormukset sormessa ja rupsahtaneet nuoret kotiäidit lapsineen! Miesväestä en edes sano mitään, haju ja siistimättömät parrat kertoo kaiken.

Vedetääs lausunto kasaan ennen kuin alan kuulostaa Gatilta, kyllä se sisäinen kauneus on tärkeintä blaa blaa.
Höh. Kitinäkansahan on ihmiskunnan kermaa. Kyllä meillä on varaa valita.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lolita kirjoitti:Täällä me vaan hehkutetaan kauniita ihmisiä kiimatipat kimaltaen ja arvostellaan nättien ihmisten ulkonäköä, kun joku panee niitäkin rumiluksia, joita joutuu K-junassa katselemaan. Oikeesti, ne keski-iän ylittäneet tantat vihkisormukset sormessa ja rupsahtaneet nuoret kotiäidit lapsineen! Miesväestä en edes sano mitään, haju ja siistimättömät parrat kertoo kaiken.

Ilmeisesti tämä ketju on lähinnä tarkoitettu eskapismiksi, jossa haetaan erityisen mieluisia parittelukumppaneita paneutumatta enempää siihen mitä "konepellin" alla on.

Jos haluat voit avata "ketä oikeasti panen" ketjun, jossa voidaan ruotia todellisuutta ja sen suhdetta haaveisiin sekä unelmiin. Voisi tulla aika lottovoitto siitä ketjusta. :)
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin