Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Toivottavasti tämän alustuksen presuppositio oli jonkinlainen itseironinen vitsi.
Nyt meni ohi.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Bruce Willisika kirjoitti:Lufthansa ei jatkanut rettelöintiä, vaan luovutti heti ensimmäiseen reklamaatioon. Eli marraskuussa Venezuelaan, nähdään siellä!
:jee:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Toivottavasti tämän alustuksen presuppositio oli jonkinlainen itseironinen vitsi.
Nyt meni ohi.
No jotenkin se, että viittaat taannoista lomamatkaasi koskeviin, sittemmin arkistoituihin muistiinpanoihin, on niin kaukana maanpinnasta, että tulee mieleen Pertsan allekirjoitus. Onhan moinen systemaattisuus toki järkevää, mutta niin ei vain siitä huolimatta toimita tässä maailmassa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Bruce Willisika kirjoitti:Lufthansa ei jatkanut rettelöintiä, vaan luovutti heti ensimmäiseen reklamaatioon. Eli marraskuussa Venezuelaan, nähdään siellä!
Mä en ole vielä edes aloittanut rettelöimään.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

elco kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:Lufthansa ei jatkanut rettelöintiä, vaan luovutti heti ensimmäiseen reklamaatioon. Eli marraskuussa Venezuelaan, nähdään siellä!
Mä en ole vielä edes aloittanut rettelöimään.
Meinaatko, että Lufthansa ei vielä todellisista ongelmista mitään?
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:No jotenkin se, että viittaat taannoista lomamatkaasi koskeviin, sittemmin arkistoituihin muistiinpanoihin, on niin kaukana maanpinnasta, että tulee mieleen Pertsan allekirjoitus. Onhan moinen systemaattisuus toki järkevää, mutta niin ei vain siitä huolimatta toimita tässä maailmassa.
Niin siis tämä "arkistointi" viittaa nyt yhteen sähköpostiin jossa paikallisoppaan suosittamat mestat olivat, jota en löydä. Ehkä vähän mahtipontinen termi. Kaikesta jurismista ja aseksuaalisuudesta huolimatta en pidä yksityiselämässäni arkistoa.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:No jotenkin se, että viittaat taannoista lomamatkaasi koskeviin, sittemmin arkistoituihin muistiinpanoihin, on niin kaukana maanpinnasta, että tulee mieleen Pertsan allekirjoitus. Onhan moinen systemaattisuus toki järkevää, mutta niin ei vain siitä huolimatta toimita tässä maailmassa.
Niin siis tämä "arkistointi" viittaa nyt yhteen sähköpostiin jossa paikallisoppaan suosittamat mestat olivat, jota en löydä. Ehkä vähän mahtipontinen termi. Kaikesta jurismista ja aseksuaalisuudesta huolimatta en pidä yksityiselämässäni arkistoa.
:(

Mä kyllä pidin skoretuksista arkistoa joskus.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Joo. Näin ne illuusiot karisee. :cry:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Dave kirjoitti: :(

Mä kyllä pidin skoretuksista arkistoa joskus.
:shock:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Lilo kirjoitti:
Dave kirjoitti: :(

Mä kyllä pidin skoretuksista arkistoa joskus.
:shock:
Imperfektikö järkytti?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oliko ihan arkistokortit ja kaikki? Tähdityssysteemi yhdestä viiteen ja erillinen sarake muille huomionarvoisille asioille?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Dave kirjoitti: Imperfektikö järkytti?
Ehkä ennemmin se että joku todella kokee tarvetta pitää moista kirjaa. :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ei kuitenkaan kai ihan isoa arkistokaappia tarvittu? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Berliini. Ihan vaan viikonlopuksi, osaksi työreissu. En oo koskaan käyny, joten kiva kävästä vilasemassa. Kyssäri (en jaksa/ehdi nyt kooklettaa): onko kaupat auki sunnuntaisin (jossain vaiheessa ei ollu)? Entä mitä siellä kannattaisi mennä kattomaan ihan ekana? Tack. :)
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Se oli sellainen A4, johon oli yhdellä - kahdella rivillä laitettu päivämäärä ja luonnehdittu jotain.

Esim "24v hoikka sairaanhoitaja, håttis" tai "läski, en kehtais tavata julksella paikalla selvinpäin".

Ps. vuonna nakki ja muussi en käyttänyt sanaa "håttis", mutta ju get tö pöint.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dave kirjoitti:Ps. vuonna nakki ja muussi en käyttänyt sanaa "håttis", mutta ju get tö pöint.
Mua kiinnostaa itse arkiston sisällön sijasta se, mitä teit sillä? Pidit jääkaapin ovessa näkyvillä? Säilytit booty callingia varten? Teit vain biologian perustutkimusta?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huh! Pelkäsin jo, että Daven järjestelmä olisi jotenkin parempi kuin mun, mutta eihän tuota voi edes järjestelmäksi sanoa! Ei edes aakkostusta, värikoodauksesta puhumattakaan. Tuo on enemmän CV-tyyppinen ansiolistaus.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Senkin nussivan maailman ylijumalat.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

So Hard kirjoitti:
Dave kirjoitti:Ps. vuonna nakki ja muussi en käyttänyt sanaa "håttis", mutta ju get tö pöint.
Mua kiinnostaa itse arkiston sisällön sijasta se, mitä teit sillä? Pidit jääkaapin ovessa näkyvillä? Säilytit booty callingia varten? Teit vain biologian perustutkimusta?
No se oli sellainen lisäpöytäkirja päiväkirjaan.

Nyt kun rupean miettimään, niin en muista, miksi hävitin ko. muistiinpanot (pun not intended). Veikkaan, että siinä kävi samoin kuin päiväkirjani kanssa, jonka jouduin hävittämään tulevan waimoni vaatimuksesta. Tai siis eihän siinä mitään veikkaamista ole. Ainoa epävarma asia on, että en muista löysikö tuleva vaimoni tuon lisäpöytäkirjan vai hävitinkö ennen sitä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

exsu kirjoitti:Huh! Pelkäsin jo, että Daven järjestelmä olisi jotenkin parempi kuin mun, mutta eihän tuota voi edes järjestelmäksi sanoa! Ei edes aakkostusta, värikoodauksesta puhumattakaan. Tuo on enemmän CV-tyyppinen ansiolistaus.
Harmi kun tuo mun arkisto ei enää ole tallella. Ois voitu ajaa ne ristiin!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä valitettavasti ehdin jo tunnustaa erotiikkaketjussa, että tää alue on mun listaintoilun yksiä harvoja kartoittamattomia asioita. Toisaalta varsinaista arkistokappaletta ei tarvita, uskoisin pystyväni tekemään muistinvaraisen luettelon halutessani.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dave kirjoitti:
exsu kirjoitti:Huh! Pelkäsin jo, että Daven järjestelmä olisi jotenkin parempi kuin mun, mutta eihän tuota voi edes järjestelmäksi sanoa! Ei edes aakkostusta, värikoodauksesta puhumattakaan. Tuo on enemmän CV-tyyppinen ansiolistaus.
Harmi kun tuo mun arkisto ei enää ole tallella. Ois voitu ajaa ne ristiin!
Meinaat että voisi löytyä montakin samaa miestä?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:Meinaat että voisi löytyä montakin samaa miestä?
Ja naistakin, älä ole siveyden sipuli. :)
Came here for school, graduated to the high life
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

So Hard kirjoitti:
Dave kirjoitti:
exsu kirjoitti:Huh! Pelkäsin jo, että Daven järjestelmä olisi jotenkin parempi kuin mun, mutta eihän tuota voi edes järjestelmäksi sanoa! Ei edes aakkostusta, värikoodauksesta puhumattakaan. Tuo on enemmän CV-tyyppinen ansiolistaus.
Harmi kun tuo mun arkisto ei enää ole tallella. Ois voitu ajaa ne ristiin!
Meinaat että voisi löytyä montakin samaa miestä?
:yo: (not).
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Meinaat että voisi löytyä montakin samaa miestä?
Ja naistakin, älä ole siveyden sipuli. :)
I'd .... well.. yeah.. Mitä tapahtuu yliopisto-opiskeluiden aikana jää yliopistolle, tai sitten se löytyy xhamsterista.
Vastaa Viestiin