Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti: Kaikkienhan pitäisi preferoida MINUA!!
Huomattu.
Vesper kirjoitti: Voi jeesus sentään.
:komp:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyl noita vinosilmiä laittais. Kevyesti.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eiköhän nuorten naisten nättinä ja haluttavana pitäminen ole ihan sisäänrakennettu ominaisuus melkoisen suuressa osassa miehiä. Ja varmasti teinityttö/koulupukufantasiatkaan eivät ihan niitä kaikkein harvinaisimpia ole. Eli kun nyt kyseessä on tällainen ketju juurikin tällaisista ajatuksen tasolla pantavista ihmisistä, niin ei kai tuollaisten oletettavasti täysi-ikäisten naisten kuvien linkittämisen pitäisi herättää tuollaista närää. Vai?

Siinä tapauksessa jos ketjun nimi olisi "Ketä panit", voisi ehkä mielenkiinnosta tyttöjen ikää kysyä.
Viimeksi muokannut bedlam, 16.01.2009 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pertsa: ainakin itse kysyin ihan mielenkiinnosta, että mitä/mikä piirteet ovat niitä silmää miellyttäviä aasialaisissa naisissa. Itse en niitä aasialaisista löydä (omaan nais/miesmakuani ajatellen). Ei se liity mitenkään siihen, pitääkö myös kotimaisesta lihasta vaiko ei.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Enpä minäkään nähnyt kuvassa kuin tyttösiä. Poikamaisia tyttösiä. :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:Enpä minäkään nähnyt kuvassa kuin tyttösiä. Poikamaisia tyttösiä. :]
Sinä senkin katkera narttu!!
Work like a captain, play like a pirate.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Fcuk kirjoitti:Enpä minäkään nähnyt kuvassa kuin tyttösiä. Poikamaisia tyttösiä. :]
Kroppien perusteella voisi mun mielestä olla niin teinejä kuin täysi-ikäisiä parikymppisiä, mutta kun mennään naaman tasolle niin sitten en osaa enää sanoa, on niin tyttömäiset piirteet. Mun on kyllä pakko sanoa, että mulla on ongelma (samoin miehellä) tunnistaa aasialaisia. Sen verran kuitenkin katsotaan aasialaista kauhua ja silti aina sama laulu "kuka on kuka", "häh, eiks se kuollukkaan", "häh, onks noi samat tyypit"... Emme vaan tunnista kun olevanaan näyttävät ihan samanlaisilta :)
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:Sinä senkin katkera narttu!!
Ne on vielä jopa mua poikkiksempia, en voinu sanoilleni mitään!!1
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Rouva Pupu kirjoitti:Pertsa: ainakin itse kysyin ihan mielenkiinnosta, että mitä/mikä piirteet ovat niitä silmää miellyttäviä aasialaisissa naisissa. Itse en niitä aasialaisista löydä (omaan nais/miesmakuani ajatellen). Ei se liity mitenkään siihen, pitääkö myös kotimaisesta lihasta vaiko ei.
Pidän nukkemaisista kasvoista, kunnon tummista hiuksista ja silmistä ja siitä kun yleensä melko tavanomainen kaituus saa vartalot näyttämään pitkiltä.

Nämä kyseiset naiset lienevät jotakin "varikkoruusuja", joten kai heistä joku muukin sitten diggailee.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Fcuk kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Sinä senkin katkera narttu!!
Ne on vielä jopa mua poikkiksempia, en voinu sanoilleni mitään!!1
Oot vaan läski ja kateellinen vanha ämmä, myönnä!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kehkeytyipä tästä nyt "mielenkiintoinen" keskustelu.

Anteeksi, kun en ole tämän enempää osanottanut aloittamaani myrskyyn vesilasissa, mutta ei oikein kestä riitasointuja tänään enää yhtään enempää.

Ehkä alkuperäinen kommentointi löi hieman suojaukseni yli, mutta näinhän se usein tällä palstalla menee. Tietty näyttää sen jälkeen, että ainakin osa palstan naisistakin on närkästynyt heihin kohdistuneesta arvostelusta.

Tää on niin tätä.
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nytte feministit yritätte väkisin kääntää keskustelun päälaelleen. Sillä olihan se nyt saunanpuhdasta ja kristallinkirkasta, että jokainen teistä närkästyi pahanpäiväisesti, kun aivan toisenlainen naistyyppi kuin te itse sai laajaa suosiota.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nytte feministit yritätte väkisin kääntää keskustelun päälaelleen. Sillä olihan se nyt saunanpuhdasta ja kristallinkirkasta, että jokainen teistä närkästyi pahanpäiväisesti, kun aivan toisenlainen naistyyppi kuin te itse sai laajaa suosiota.
:komp:
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ja tietysti tähän ketjuun kommentoineet naiset ovat närkästyneitä, koska juuri te ette anna sitä huomiota meidän tyylisille naisille. Siitä saamme voimamme, siitä elämme.

Tää on niin tätä.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Rouva Pupu kirjoitti: Tää on niin tätä.
Kun feministisyytös on heitetty ja ohitettu, onko nyt aika heittää marttyyrisyyte kehiin?

Ai niin. Mä panisin riemusta kiljuen Cat Deeleytä. Onko se Zoofiliaa?


KuvaKuva
Viimeksi muokannut Onslow, 16.01.2009 15:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miten sattuikin juuri nämä kaksi heppua kommentoimaan asiaa näin. Naurattaa niin että meinaa virtsa karata :D
Work like a captain, play like a pirate.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti:Miten sattuikin juuri nämä kaksi heppua kommentoimaan asiaa näin. Naurattaa niin että meinaa virtsa karata :D
Sulla on heikko rakko, jos tekonauru saa kuset housuun.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Ihan turha heittää tuota femmarikakkia tänne päin. Jos tässä perheessä joku surffailee naisten kuvia, kuorruttaa niillä tietokoneensa ja pohtii kankun tiukkuutta ja rintojen kokoa niin se olen kyllä minä eikä se munakkaampi osapuoli. Joten se ei osu, eikä uppoa vaikka miten päin änkisit.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onslow kirjoitti:Sulla on heikko rakko, jos tekonauru saa kuset housuun.
Mulla on hame.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Rouva Pupu kirjoitti:Tää on niin tätä.
Sitäpä juuri.
Came here for school, graduated to the high life
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Rouva Pupu kirjoitti:^Ihan turha heittää tuota femmarikakkia tänne päin.
Eiköhän se ollut heitetty ihan jollekulle muulle/muille.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Tää on niin tätä.
Sitäpä juuri.
Älkääs nyt valittako. Ensin valitetaan että kitinässä ei tapahdu mitään ja sitten kun yrittää liekittää että tapahtuis, valitetaan että tää on on niin tätä. Yrittäkää edes.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Duck: Joo, en omista munia en, eikä niitä ole jääkaapissakaan.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Rouva Pupu kirjoitti:Duck: Joo, en omista munia en, eikä niitä ole jääkaapissakaan.
Mulla on munat jääkaapissa, kohta kattilassa.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Kuva
Vastaa Viestiin