Tuskien Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tosta ilmotuksesta puuttuu yks tärkeä luonnehdinta: häilyväinen. Muuten on kyllä hyvä! Karsi mut ja pierukielen heti pois looraas tukkimasta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

MGandhi kirjoitti:
RP kirjoitti: Itse taas luen sen niin , että lapsen ehdoilla mennään.
Tätähän mä sanoinkin. Ja tämä myös paistaa ilmoituksesta läpi.

Toisinsanoen ilmossa voisi lukea myös: Jos haluat olla toisarvoinen turhake, joka saa viihdyttää minua silloin kun se minulle sopii, niin ota yhteyttä.
Ja sitten sen voi lukea niin, että jos olet rehti, reilu, avoin jne... niin omaa aikaa riittää, pesää tulee kun homma toimii ja elämä hymyilee.

Itse näkisin, että homma vois toimia oikein hienosti - kaksi kompastuskiveä tietty. Lasta se ei pystyis omimaan ja mietojen kanssa tykkään läträtä oikeissa paikoissa ja oikeina aikoina. Mut sehän hoituis tolla omalla ajalla jne... Ja niin ne yhdys sanat. Olen insinööri - en mikään vitun humanisti kielitieteilijä!!

Ei paha ilmo. Hyvä ilmo.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Luen salaa Ellejä, ja sieltä kyllä välittyy selkeästi se ettei olla ihan kartalla siitä mitä on seurustella lapsettomana lapsellisen kanssa. Vaikka luulisi tietävän, edes kuvitella tietävänsä. Siksi sen voi myös painottaa. Se on tietysti sitten eri kun lapsi kasvaa. Jos nyt hakisin seuraa niin ainoastaan seksiseura passaisi. Parisuhteen hoidolle ei olisi aikaa, ellei asuttaisi saman katon alla. Kun se aika (mitä kyllä on lapsen kanssa, töiden kanssa ei!) on otettava silloin kun se on hollilla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:^^No _onneksi_ se on aevan paska. En mä halua siihen vastauksia, saanpahan olla hetken rauhassa pahimmilta rätkyttäjiltä.
Haluat sä siihen vastauksia, sen vuoksi sen laitoit. Älä kuules pidä meitä niin tyhminä, että tuollaista luulet meidän uskovan.

Niin ikään haluat normaalin heteronaisen tapaan huomiota nimen omaan miehiltä. Jatkuvasti postaat tänne näitä mä oon niin paska ja ruma-kehukaa pliis kehukaa mua juttujasi. Yhtä lailla päivittelet kuviasi galleriaan tiuhaan. Sun puheet ja toiminta ei vaan kohtaa. Mutta tämä kaikki huomionhakuisuus on aivan innhimillistä, hyväksyttävää ja joskus sympaattistakin. Mitä ihmettä sä luulet voittavasi kieltämällä näitä itsestäänselviä perustarpeita? Kerro, mitä olet saavuttanut tällä!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Haluat sä siihen vastauksia, sen vuoksi sen laitoit. Älä kuules pidä meitä niin tyhminä, että tuollaista luulet meidän uskovan.

Niin ikään haluat normaalin heteronaisen tapaan huomiota nimen omaan miehiltä. Jatkuvasti postaat tänne näitä mä oon niin paska ja ruma-kehukaa pliis kehukaa mua juttujasi. Yhtä lailla päivittelet kuviasi galleriaan tiuhaan. Sun puheet ja toiminta ei vaan kohtaa. Mutta tämä kaikki huomionhakuisuus on aivan innhimillistä, hyväksyttävää ja joskus sympaattistakin. Mitä ihmettä sä luulet voittavasi kieltämällä näitä itsestäänselviä perustarpeita? Kerro, mitä olet saavuttanut tällä!
Nyt en voi muuta kuin nauraa :D
On se pirun hyvä että oot nimenomaan poliisi etkä psykologi.

edit. Otetaas askel takaisin päin. Mitä olen saavuttanut? Suurista saavutuksista en tiedä mutta ainakin mulla on ollut hiton hauskaa kun olen lukenut sekalaisia reaktioita typerimpiinkin juttuihin. Pätee kyllä muidenkin kirjoittamiin, ei pelkästään omiin. Onko itsensä viihdyttäminen saavutus?
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti: Nyt en voi muuta kuin nauraa :D
On se pirun hyvä että oot nimenomaan poliisi etkä psykologi.
Mutta siis eikös tämä Pyro ollut kuuluisa psykologisesta pelisilmästään tmv?

Tähän kuuluisi vielä pakollinen perssilmävitsi, jota en nyt jaksa oheistaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Luultavasti psykologisesta perssilmästään.
elco

bliss kirjoitti:^Luultavasti psykologisesta perssilmästään.
Kiitos. Olikin jo aika ulkoistaa perssilmävitsin kertominen. Tästä lähtien kun joku kirjoittaa sanan "silmä" joko itsekseen tai osana yhdyssanaa niin murjaise tämä minun nimissäni, jooko?

Voisin myös ulkoistaa Daven kaappihomoskuukkeliudesta, xSpeden idiotismista ja urpiaisen vasemmistopölhöilystä pään aukomisen. Niin, ja sitten kun Fredikruger kirjoittaa mitä tahansa niin silloin pitäisi kanssa olla jonkun muistuttamassa, että olipa muuten taas hauskasti ja fiksusti sanottu.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitsi, unohdin käydä puntarissa salin jälkeen. Olisi voinut olla jotain kivaakin huomattavissa kun vyö meni heittäen yhtä reikää tiukemmalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

elco kirjoitti:Tästä lähtien kun joku kirjoittaa sanan "silmä" joko itsekseen tai osana yhdyssanaa niin murjaise tämä minun nimissäni, jooko?
Jonkun mainitessa sanan "nuolenta", aatos kantaa heti sinne, e-hee?
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Vesper kirjoitti: Eiks palstan perseserkut vois lyödä päänsä yhteen ja tehdä mulle ilmoituksen? ;)
Mikä on perseserkku?

Kun tässä nyt kerta ulkoistaminen on päivän sana niin miten olisi vaikka tälläinen:
---
Olen fiksu, hauska, nopea, ... ja ihana nainen.

En etsi elättäjää, isää lapsilleni, satunnaista seksiä, luikuria, nössöä, ... tai muuta ihme hiihtäjää. Sitä vastoin etsin elämääni miestä, josta ajan kanssa ja kaiken osuessa kohdalleen voisi tulla elämäni mies.

Kuten aina elämässä niin niin se vain on, että miehet hoitavat pokailun. Parhaiten on yleensä toiminut, kun komea miehekäs mies antaa minulle älykästä huomiota. Elikä liitä kuva (itsestäsi) vastaukseesi - eikä sitten mitään latteita arkipäiväisyyksiä, jooko?
---

Editioi tuosta noi listat (...) kohdalleen.

Lyön eurosta vetoa, että tällä ilmolla löytyy taas uusi kalju luikuri, joka homman muuttuessa vähänkään vakavaksi liukenee kuin usva.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Lyön eurosta vetoa, että tällä ilmolla löytyy taas uusi kalju luikuri, joka homman muuttuessa vähänkään vakavaksi liukenee kuin usva.
Haha :D

Noin muuten varsin käypä ilmoitus. Mut ehkä mä nyt tsekkaan tän hetkiset kortit loppuun asti. Ehkä. Siis jos alkaa se simpukkakin kostumaan...
Work like a captain, play like a pirate.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Paska päivä. Paska paska paska. Ja nälkäkin on.
Nyt naurattaa onneks Martina Esko ja huomenna on sentäs perjantai.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Söin puoli pussia juustonaksuja katsellen Suurinta pudottajaa. Reilu kerho kokoontuu. Join energiajuomankin (joita mies paheksuu), eikä ollut edes sugar free. Taidan jälkkäriksi vetästä vähän After Eightejä.

Läski!
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Et ole läskiä nähnykkään!

Must tuli Martina ja Esko fani :lol:
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Meinaa pukata flunssan. Prkl. Josko kolmen tunnin päikkärit ois hävittänyt flunssan. Toivon niin.
Nyt etätöitä, kunnes takan ja hellan tulet sammuu. Eli ainakin 1,5 h.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Haluan että metallica julkaisee uuden albumin, haluan... Haluan että uusi vuosi antaa muutakin kuin pakkasta.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Eiks palstan perseserkut vois lyödä päänsä yhteen ja tehdä mulle ilmoituksen? ;)
Mikä on perseserkku?
+ ilmoitus
.
Masa on kertonut, että perseserkkuja ovat miehet (tai naisetkin?), jotka ovat tunteneet saman henkilön raamatullisesti.

Muuten varmaan ihan OK, mutta onx siinä pakko sanoa, että ei etsi satunnaista seksiä? Se kun ei tarkoita yhtään mitään. Mutta ilmeisesti sääntö vaatii näin.
Vesper
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Muuten varmaan ihan OK, mutta onx siinä pakko sanoa, että ei etsi satunnaista seksiä? Se kun ei tarkoita yhtään mitään. Mutta ilmeisesti sääntö vaatii näin.
Sä keskityit ihan epäolennaiseen. Mun mielestä on ihan parasta, että mä olen elcon mielestä fiksu, hauska, nopea ja ihana :h:

Missäköhän mä muuten oon nopea, hmm....
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Muuten varmaan ihan OK, mutta onx siinä pakko sanoa, että ei etsi satunnaista seksiä? Se kun ei tarkoita yhtään mitään. Mutta ilmeisesti sääntö vaatii näin.
Sä keskityit ihan epäolennaiseen. Mun mielestä on ihan parasta, että mä olen elcon mielestä fiksu, hauska, nopea ja ihana :h:

Missäköhän mä muuten oon nopea, hmm....
Suuttumaan?
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt saa etätyöt riittää. Aamulla oltava asiakkaan luona ennen 0800. :krooh:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vesper
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Suuttumaan?
Totta! Onneks myös leppymään :]
elco

NuoriD kirjoitti: Muuten varmaan ihan OK, mutta onx siinä pakko sanoa, että ei etsi satunnaista seksiä? Se kun ei tarkoita yhtään mitään. Mutta ilmeisesti sääntö vaatii näin.
Eiku se on siinä karsimassa vastausten määrää. Ulkonäön korostaminen on mukana oikeastaan vain samasta syystä.

Patzhan on tietenkin kaikkea juuri tuota mitä ilmossani sanoin, mutta on sanottava, että tarjosin tuossa lähinnä dynamiittisen ilmorakenteen. Vaatimuslistat ovat dorkia, joten on parempi yrittää verhota vaatimukset itsestään puhumiseen. Junou, antaa ymmärtää. Ja lyhythän sen olla pitää - etenkin naisilla.
elco

Asie Payton kirjoitti:Haluan että metallica julkaisee uuden albumin, haluan... Haluan että uusi vuosi antaa muutakin kuin pakkasta.
Suunnilleen parasta, mitä musiikillisesti koko orkesterille olisi voinut tapahtua olisi ollut, että koko pumppu olisi delannut siinä bussiturmassa eikä vaan Burton. Homma on ollut kiihtyvässä alamäessä Ride the Lightningista lähtien.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bliss kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sun puheet ja toiminta ei vaan kohtaa.
Nyt en voi muuta kuin nauraa :D

Bliss on on kuin klassinen tapaus minipukeisesta naisesta. Ensin puetaan minihametta päälle, nostetaan tisulia pusupeilla, laitetaan korkokenkää jalkaan, lisätään säärtä näytille ja näytetään niin vampilta että miehiltä putoo silmät päästä. Sitten miesten kuolatessa ja flirttaillessa tiuskitaan että mitä vittua noi miehet tuijottaa. Itteeni varten mä tälläydyn!

Joopa joo.
Vastaa Viestiin