Eroottisin tekosi kesällä 2008
Tuota.. winkwink.... ai nii minä en ole edes "ei ketään"Xiberia kirjoitti:Aika hiljasta on ollut tänä kesänä. Työkaveritkin kiltisti palauttivat haaveilija-Xiben maan pinnalle: "Ihan turhaan sä yrität, et sä ketään kuitenkaan saa."

Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Minäpä ainakin 100 kertaa. Itselleni Rakkaimman ihmisen kanssa. Vedä siitä, niin minäkin.Herra Manala kirjoitti:Oon harrastanu seksiä koko kesän aikana ehkä 10 kertaa. Alkaa olee aika Gattaca-fiilikset.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Olenko mä taas ainoa (joka jaksaa mainostaa)?!
Olin lähdössä Swirlin mainioilta tupareilta kohti keskustaa ja laittamassa viestiä toiselle treffattavalle, kun luuriin kopsahti yllätysviesti. Tammerfesteilla tapaamani hemmetin kaunis tamperetar ilmoitti olevansa kaupungissa ja halusi nähdä. Nähtiin. Laitoin äsken taksiin, on muuttamassa kaiken lisäksi pääkaupunkiseudulle. Kätevä kodin hengetär kaikin puolin, mm. pyyhin perseellään pölyt keittiön pöydästä.
Sometimes it's just great to be me!
Olin lähdössä Swirlin mainioilta tupareilta kohti keskustaa ja laittamassa viestiä toiselle treffattavalle, kun luuriin kopsahti yllätysviesti. Tammerfesteilla tapaamani hemmetin kaunis tamperetar ilmoitti olevansa kaupungissa ja halusi nähdä. Nähtiin. Laitoin äsken taksiin, on muuttamassa kaiken lisäksi pääkaupunkiseudulle. Kätevä kodin hengetär kaikin puolin, mm. pyyhin perseellään pölyt keittiön pöydästä.
Sometimes it's just great to be me!
- Frederik Krueger
- Kitisijä
- Teraslilja_m
- Kitisijä
- Viesti: