No Saatana, eikö Cannibal Corpse (yksi suosikkini kun olin kolmekymppinen teini) toiminut? Mites olis Morbid Angel?1108 kirjoitti:Heh, kävi jehovia kylässä (taas). Ne on vissiin päättänyt pelastaa sieluni, jos olisin rakentamassa omaa mökkiä niin liittyisin tikkana heidän kerhoon mutta kun en ole niin en liity. Ja miten helevetissä ne jaksoi pulputtaa mulle 10min tarinaa? Vaatetus oli enemmän kuin provosoiva (Camot jalassa ja Darkthronen paita päällä) ja bonuksena taustalla raikas Cannibal Corpse... Musta on tullut vätys, en edes alkanut kinnaamaan vastaan uskon asioista niinkuin nuorempana tein. Vai onko tämä nyt sitä iän tuomaa ajattelukykyä?
Minä olin pentuna päivähoidossa jehovaperheessä, tunnen ne jutut. Joskus kun parikymppinen olellessani kävivät maallishenkisen enoni luona, väittelinkin jotain. Nykyään en viiti. PetriFB-keisi opetti, että uskisten ohjemointia ei voi muuttaa tietoon tai itsenäiseen ajatteluun vetoamalla, koneita kun ovat. Niin ja siis Petrin mukaan toki just jehovat ovat väärässä evankeliumissa

Jehovia olisi kiva uhkailla haulikolla, lystiä olisi nähdä kun Jumalan Maanpäällisen Järjestön edustajat juoksee karkuun. Pääsin "tahdikkaammin" täällä eroon: suljin oven nenän edessä mitään sanomatta. Paskaako niiden lehtiäkään kohteliaasti ja kiinnostusta esittäen ottaa vastaan... tai no, olen muutamia kirjojaan tallettanut. Folklorea.
Pyhähenkikaste- Hellareille (jos niitä ovilla käy) saattaisi olla kivempi kokeilla: Tosiaan saatanaheviä taustalle ja sanoisin: "Saatana on vapautus Jumalan tyranniasta. Ottakaa vastaan Herramme Saatanan Henkikaste." Sitten veisin käteni otsilleen ja puhuisin kielillä (kuka vaan osaa), sekaan muutamaan kertaan hurmoksellisesti "Satanaa, Satanaaaa". Lopuksi (jos eivät vielä olsi karkuun päässeet) kiittäisin ja vakuuttasin, että Saatana on nyt saanut pysyvän kodin sielussaan.