Suvinen kirjoitti:Siis caesar- salaattiin ei kyllä tule mitään tomaatteja tai kanaa, rypäleistä nyt puhumattakaan. Siinä kyllä olit oikeassa, että parmesan on se oleellinen maku, mutta ei se ole mikään caesar- salaatti ilman caesar- kastiketta (eli just sitä anjovis-parmesan-majoneesi-sitruunajne..)
Ja kun nyt oikeen päästiin nussimisen makuun, niin siihen ei tosiaankaan tule mitään jäävuorisalaattiakaan vaan romainea, isoina lehtinä. Suosittelen muuten tuunaamaan caesarsalaatin paahdetuilla pinjansiemenillä, sopii ku nenä otsaan!
Ja kyllä kastike on caesarin salaisuus, jenkeistä saa sellasia herkkusooseja että oksat pois. Tartteekin varmaan varata niille vähän tilaa matkalaukusta... Namskis!
ninnithequeen kirjoitti:Viime aikoina mennyt yli, kun vaimokin pistetään haukkumaan pitkin nettiä.
Sanotaan nyt sitten viidennen vaiko peräti kuudennen kerran ja julkisesti:
Minä en ole aukonut sinulle päätäni anonyymisti netissä enkä missään muuallakaan. Minulla ei yksinkertaisesti ole mitään tarvetta siihen, enhän edes tunne sinua. Jos minulla olisi sinulle mitään sanottavaa niin sanoisin sen kyllä sinulle ihan päin naamaa (lue: omalla nikilläni).
Mikset antanut tämän asian olla kuten jo lupasit minulle?
Meneekö tämä nyt jakeluun vai pitääkö vielä vääntää rautalangasta?
ninnithequeen kirjoitti:Viime aikoina mennyt yli, kun vaimokin pistetään haukkumaan pitkin nettiä.
Sanotaan nyt sitten viidennen vaiko peräti kuudennen kerran ja julkisesti:
Minä en ole aukonut sinulle päätäni anonyymisti netissä enkä missään muuallakaan. Minulla ei yksinkertaisesti ole mitään tarvetta siihen, enhän edes tunne sinua. Jos minulla olisi sinulle mitään sanottavaa niin sanoisin sen kyllä sinulle ihan päin naamaa (lue: omalla nikilläni).
Mikset antanut tämän asian olla kuten jo lupasit minulle?
Meneekö tämä nyt jakeluun vai pitääkö vielä vääntää rautalangasta?
Väännä rautalangasta äläkä valehtele. Siitä on noloa jäädä kiinni. Tai sitten joku edelleen leikkii sun nimimerkillä. Vähän niinku katositte Kaverit-listalta Citystä molemmat heti edellisen tappelun jälkeen, mutta kumpikaan siis ei ole käynytkään netissä...
Viimeisen kerran: kikkeli. Tarkoittaa: mulla ei ole mitään sua vastaan. Pistä se idiootti vaan ruotuun. Narkkarihuora-alkoholisti-jutut menee jo niin pitkälle, että aijai mitkä korvaukset saisin.
Minä kutsuin teidät kotiini joskus. Ja tämä on lopputulos.
Ettei nyt kääntys ihan ninnivastaseks niin lykätääs omaa mielipidettä (eli kipinää)... Sä oot 1108 niin naurettava ton huomionhakubeeässäs kanssa, että naamakuvaa tsekkaamatta se ikälappu otsassa vinkuu numeroja 1 ja 7. Miten 2 toisensa in real life tuntevaa ihmistä ei osaa selvittää asioita privassa, jolloin avio- ja avokkienkin kasvot säilyis edes vähän? Nythän tää näyttää just siltä, miltä ei kai kuuluis, eli kuppasta kolmiodraamaa, jossa viha alittaa huomionhakufiiwikset ja lujaa.
Oon kyllä itekin niin erilainen muualla ku täällä, että tuudittaudun nyt mietiskelemään kuinka fiksuja Rouva Numba ja herransa ihan siellä oikeasti olette. Kaukana täältä.
En oo kyllä lukenu teitä riittävän tarkasti, saisko koosteen.
Viimeksi muokannut Geetz, 06.02.2008 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.