Travian

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Tix kirjoitti:No voithan sä s3:llakin aloittaa ihan alusta. Resotuella ja pakkiavuilla voit jopa pärjätä.
Kai se nyt järkevämpi olisi nelosella aloittaa, kun se on huomattavasti uudempi.
Tai sitten odottaa että s5 aloittaa ja perustaa KITY -liitto heti kärkeen ja rulata koko serveri Kuningas Aasin johdolla.
No se tietty. Voisi kai olettaa, että puolen vuoden sisään myös s5 ilmaantuu.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Tai sitten odottaa että s5 aloittaa ja perustaa KITY -liitto heti kärkeen ja rulata koko serveri Kuningas Aasin johdolla.
Kauheen miehistä! Miks siel on johdossa kuningas eikä kuningatar??!!

Mua ärsyttää kun yks heebo mun liittoumasta neuvoo mua koko ajan. Perkele, en mä ehdi päivystää tuolla 24/7, eli joskus ne teutonit vaan saa pikku siivun mun kamoista, valtavista kätköistä, markettitoiminnasta ja resurssien "tuhlaamisesta" huolimatta. Perkele. Sanoinko muuten jo perkele?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tix kirjoitti:Hold your horses. Pelailen ite S3 isossa liitossa, jossa kaikki ovat täysi-ikäisiä ja se on aika hyvissä asemissa. Sieltä vapautuu koko ajan hyviä tilejä kun jengi kyllästyy. Esim nyt aamulla tuli 7 kylän teutoni-simssailumesta jakoon, jos ei mene liiton sisällä niiin pystyn järkäämään kaikille halukkaille jollain aikavälillä tilin tuosta liitosta.

Se alkurakentelu on oikeasti perkeleen tylsää ja puuduttavaa.
Vähän sama kuin ostaisi kirpputorilta kalsareita.

Oon nähnyt wowissa aivan tarpeeksi näitä muiden tilien jatkajia (tai eBaystä ostajia) että lähtisin tähän hai sie, ota hyvä tili-poppooseen. Ei mulle sillä sijoituksella mitään merkitystä ole jos en ole itse sinne päässyt.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mylwin kirjoitti:Ei mulle sillä sijoituksella mitään merkitystä ole jos en ole itse sinne päässyt.
Oon taas samaa mieltä. Musta on tullu ihme joojoo-nainen!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

S4 - serveri, kaakko?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Aloitin nyt uuden pelaajan S4:sella. kylän sijainti on 64|-120 eli kaakko.

Suoja-aika on 6 päivää.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Menittekö te Kitynimillä ny vai?
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

kitynimi+ix (oon galli)
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Okei, pitäsköhän munki sitte. Pelkään kyllä, että tosa speedissä on ihan tarpeeksi ajankulua, mutta voishan tätä koklata.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä oon nelosella lounaassa. Tapan teidät kaikki :twisted:
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

swirl kirjoitti:Mä oon nelosella lounaassa. Tapan teidät kaikki :twisted:
Heität sen vanhan tilin roskiin ja aloitat uuden meidän kanssa.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sielläpä ollaan samalla nimellä. Saa nähä miten kauan sitten jaksaapi... Äkkiä nyt kaikki mukaan ja liitto pystyyn!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ei saatana, ei pysty, ei kykene.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Muistakaa käyttää ne ilmaiskullat sitte! Mulla meni ekalla kertaa kauan, ennenkuin edes ne hoksasin.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Siellä ollaan :]
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

bedlam kirjoitti:Muistakaa käyttää ne ilmaiskullat sitte! Mulla meni ekalla kertaa kauan, ennenkuin edes ne hoksasin.
Ekana menijän olis pitäny kutsua kaikki muut niin olis saanu ilmaiskultaa viel lisää per kutsuttu.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bedlam kirjoitti:Muistakaa käyttää ne ilmaiskullat sitte! Mulla meni ekalla kertaa kauan, ennenkuin edes ne hoksasin.
Missä semmoisia on?

Paikalla!

126, -55. Viereisessä kylässä asuu "killerboy". :(
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mylwin kirjoitti:Missä semmoisia on?
Siellä vasemmalla Travian Plus-valikossa.

Mulla ei oo naapureita :/
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

BettyB. kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Missä semmoisia on?
Siellä vasemmalla Travian Plus-valikossa.

Mulla ei oo naapureita :/
Ah. Mulla ei ole koskaan ollut edes enempää kuin 1 yksi kylä, joten oon aika pihalla vielä toistaiseksi.

Saako tuota kultaa jostain lisää? Paitsi ostamalla varmaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mylwin kirjoitti:Ah. Mulla ei ole koskaan ollut edes enempää kuin 1 yksi kylä, joten oon aika pihalla vielä toistaiseksi.
No ei mullakaan, mutta osasin onneks vastata edes johonkin kysymykseen! Oon oikeesti ihan tosi huono tässä, en jaksa pohtia asioita ihan tähän tyyliin, millasen viestin sain tänään yhdeltä liittolaiselta:

Mulle tulee viikonloppuna luultavasti massiivinen teutonihyökkäys ja oon nyt koko viikon valmistautunu siihen. Jos selviän siitä niin sitten teen taas hyökkäys joukkoja ja meen antaan sille yhelle opetuksen josta oli jo aikasemmin puhetta... Ellei tilanne muutu..
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Terminoin nyt ykkösservun tilini ja se katoaa kolmessa päivässä. Ei jaksa keskittyä kuin yhteen asiaan kerrallaan. Nelosella lienee mukavampaa, kun isoimmillakin pelaajilla on vasta kolme kylää. Betty nimes?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bhven kirjoitti:kitynimi+ix (oon galli)
... mulla tulis fiksu nimimerkki tuolla logiikalla.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bhven kirjoitti:Betty nimes?
patz ja kylä on Brest (se on ihan oikee paikka hei!!)
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onpa toi hidas kun on speediin tottunu! Pöh!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:Onpa toi hidas kun on speediin tottunu! Pöh!
No ei Roomaakaan rakennettu päivässä.
Vastaa Viestiin