Friday The 13th

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enttu

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ajattelin tänään olla ahkera kahden tunnin koulupäivän jälkeen ja tehdä koko viikon läksyt yhdessä päivässä. Totesin että englannista on huomattavasti helpompi suomentaa vaikka teksti olikin taas äärimmäisen vittumainen ja vain likipitäen ymmärrettävä. Selvisin puoliväliin, kunnes kirosin sen alempaan helvettiin ja rupesin pelaamaan sitä vesipallopeliä tunniksi. :oops:
Sitten jatkoin onnellisesti venäjää itsekseni solkottaen kirimään muuta ryhmää kiinni, kun sillon kerran en vaivautunut koko viikkona kouluun ja näin missasin 12 tuntia opetusta. Hitto kun osaa olla kauhea ja ihana kieli samaan aikaan. Kauniin kuuloinen, mutta angsti iskee viimeistään siinä vaiheessa, kun on tarkotus ääntää neljällä konsonantilla alkava sana :?

Sitten menin kauppaan, ostin kaksi pakettia jäätelöä (ITSELLENI) ja jatkoin uusien löytöjeni Wolfsheimin jaThe Knifen kiksutusta.

Tuossapa olisi pullo viiniä. Voisi vetää kerrankin kalsarikännit.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

SingleMalt kirjoitti:
Niba kirjoitti:Loiri Frederikin, ainakin jos nyrkit otetaan avuksi.
"Harva meistä on rautaa" tuumas Loiri joskus Frederikille, kun oli eka pudottanut tämän jossain yökerhossa kanveesiin.

Edit: lisätty "erik"
Tää urban tale on meidän yhteistä omaisuutta!
Viimeksi muokannut Niba, 14.10.2006 1:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
zula

Viesti Kirjoittaja zula »

olen valmis... tai ei mua kauheesti kiinnostas, vaikka jason tuliski... mutta eräs toinen henkilö vois tulla kohti tamperetta viimestään sunnuntaina... en ees panis sitä henkilöö (enpä vähä!!!)... :idea:

joo, porukat tulossa viikonlopuksi kylään, joten ei kovin vauhdikas viikonloppu ei oo tiedossa. ei vaan jaksa, ku väsyttää niin sikana. ollu vähän rankka viikko on ollut töissä ja maanantaista tulee paha kans... prkl!
selika

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 22:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

zula kirjoitti:olen valmis... tai ei mua kauheesti kiinnostas, vaikka jason tuliski...
Ettet nyt narraa. Kyllä siinä ois yhdellä jos toisella kakat housussa kun semmonen tulis nenän eteen. Muu On isottelua. Nih!
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 565
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Viesti Kirjoittaja more »

Onnittelut kaikille päivänsankareille :)

Ja hitto kun se on hankalaa tuo päänajaminen, taas on yks tupsu toisel puolella jäljellä, ei muuta ku konetta käyntiin.

Näihin kuviin ja tunnelmiin.. ilman kuvaa kuitenkin :)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
zula

Viesti Kirjoittaja zula »

Rouva Pupu kirjoitti:
zula kirjoitti:olen valmis... tai ei mua kauheesti kiinnostas, vaikka jason tuliski...
Ettet nyt narraa. Kyllä siinä ois yhdellä jos toisella kakat housussa kun semmonen tulis nenän eteen. Muu On isottelua. Nih!
no joo, ehkä vähän saattas kiinnostaa. tosin väsytila on valtava ja nyt vielä vitutuski, että voisin kyllä veikata, että oisin vaan ett "painu nyt vittuun siitä" ;)
selika

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 22:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SingleMalt kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:PuZZNuZZ håmåt viikonlopuksi.
Pertsa puhu ninniä :shock:
Puhetyylin valinta oli tuolla hetkellä tietoinen. Kun joutui keskustelmaan omien puheitten vierestä koko päivän ja kuulemaan täysin asiatonta vittuilua tuntemattomilta.

Tuosta tuli siis mieleen vain Ninnukka. Ei sentään mitään rasistista.. :roll:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PerttiMakimaa kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:PuZZNuZZ håmåt viikonlopuksi.
Pertsa puhu ninniä :shock:
Puhetyylin valinta oli tuolla hetkellä tietoinen. Kun joutui keskustelmaan omien puheitten vierestä koko päivän ja kuulemaan täysin asiatonta vittuilua tuntemattomilta.

Tuosta tuli siis mieleen vain Ninnukka. Ei sentään mitään rasistista.. :roll:
Vitun neekeri.


EDIT: lisätään hymiö ettei Pertti vallan peljästy :lol:
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:Vitun neekeri.


EDIT: lisätään hymiö ettei Pertti vallan peljästy :lol:
Kiitokset hymiöstä. :)

Kas kun ei sentään euroopan valkoisin n...
Vastaa Viestiin