Kato nyt itseUusiopehmis kirjoitti:Ei kun kiveäkin kiinnostaa. Kiwi on aina hapan tai täysin kypsä, ei sitä kiinosta koskaan mikään.WanhaPervo kirjoitti:?
http://images.google.fi/images?q=kivi&h ... Etsi+kuvia
Kato nyt itseUusiopehmis kirjoitti:Ei kun kiveäkin kiinnostaa. Kiwi on aina hapan tai täysin kypsä, ei sitä kiinosta koskaan mikään.WanhaPervo kirjoitti:?
No tulihan se sieltä. Etkös sä välillä kovastikin väittänyt ettei tuo ole mikään tuplanikki? Paskapuheella on lyhyet jäljet, vaikka "puskasta" pupu huutelisikin.Vihernikki kirjoitti:Herätkää ne joita ihan helvetisti kiinnostaa kuka olen. Oikeesti. Täällä on edelleen 492 rekisteröitynyttä käyttäjää, eikä kenenkään juttuja muutenkaan moderoida.
Tapansa mukaan Tix on täydellisen väärässä. Zeb kiteytti oleellisen paremmin kuin minä, lue esim. tuosta jos vaikka aukeaisi sullekin. Nyt tiedän millaisia ihmisiä nimettömiä heippa-lappusia jättävät Kyttääjät ovat.Uusiopehmis kirjoitti:Luulen että tuo vierasnikkivittuilu-angsti liittyy ennenmuuta miitissäkävijöiden tarpeisiin - olis niin kiva spekuloida ja juoruta ja kyräillä zillee pokz zäp..
On melkoisen omavalintaista työstää luutunut maailmankuva. Vielä omavalintaisempaa on ilmaista sitä julkisesti kirjoittamalla toistuvasti samaa lausetta varioimatta sitä mitenkään. Se, että omat hartaat kauppalistakirjoitukset herättävät toisissa ihmisissä ajatuksia, on tietysti merkillistä, mutta vielä merkillisempää on suhtautua toisten ihmisten mielipiteisiin kuin ne olisivat omia.safi kirjoitti:Patz hei herää nyt jo! Sinä aloitit mustakikkelin nokittelun siinä ilmanpuhdistus ketjussa, joten aika turha parkua kun paskat on housuissa.Ilmanpuhdistus-ketju, Patz kirjoitti:Ei ku joo, kyllä mua nykysin vähän ärsyttää toi mustakikkeli, kun se tunkee noita helvetin pitkiä postauksiaan kaikista sen existä joka saaskutin ketjuun. Mut ei kuitenkaan vielä silleen pahasti, että voit jatkaa.
"Sä oot enemmän hyvä ku toi sanoon tosta tyypistä rumasti!" Näin kasvavan nuoren naisen näkökulmasta on joskus inspiroivaa nähdä, millaisia mahdollisuuksia elämässä onkaan.Mustakikkeli nyt vaan on sinua paljon taitavampi nokittelussa.
Mun silmissä Patzille menee ainoastaan isot itseironiapisteet. Onpa tälläkin palstalla edes yksi, joka ei suhtaudu itseensä kuin lapsi, joka uhkaa pidättää hengitystään jos ei äiti suostu ostamaan uutta lelua. Respect.Sen osuvuuden huomaan vaikkapa siitä sinkkumatin vonkaus jutskasta, joka sinua näyttää todella korpeavan. Sen verran usein jaksat siitä edelleen vaahdota, eikä se kyllä mielestäni kovin kaukana totuudesta ollut.
Apua. Anteeksi nyt, jos kilautin sut kunnolla. Muita?? Toivottavasti saat jotain apua tuohon vaivaasi. Ainoa stalkkeri täällä olet sinä. Lisäksi tuntuu olevan jokseenkin ylikorostunut miehinen itsetunto, kun luulet, että näkymättömään nettihenkilöön voisi ihastua. Sulla on oikeesti mun silmiin liian pitkät, liian tylsät, liian tyhmät jutut. Vähän heitin sua kivellä, niin kuin kaikki täällä ketä milloinkin ja sekosit totaalisesti. Niinhän se on, että kun koira tykkää kaluta just samalla lailla, samaan aikaan tiettyjä luita, niin hermostuuhan se, kun ei enää saakaan toteuttaa samaa tapaansa. Sori nyt, ettet mun kohdalla vaan onnistu.mustakikkeli kirjoitti:Kuulinko oikein että tuplanikkiä käyttävä pelkuri käskee muita ottamaan "vähän kevyemmin", kun ensin on pidemmän aikaa stalkannut ja aloittanut meta-keskusteluja puskasta huudellen, kuinka inhoaa ihastuksensa kohdetta? Vaikka ei tietenkään koskaan lue ihastuksensa viestejä?
Olikos tuo nyt se "katsokaa ma nauran, hahhahhaa! En ole yhtään ärsyyntynyt en."-kortti? Kovasti sinulla on kuitenkin ollut puhtia kommentoida tähänkin keskusteluun, vaikka niin olit aikaisemmin sitä mieltä että meidän pitäisi vältellä palstalla toisiamme, kun et kestänyt kommentointiani samaan viikonpäiväketjuun kuin sinä. Uskalsit tulla näykkimään kantapäitäni vasta kun oletit minun olevan altavastaajana? No, karkuun lähdit kuitenkin. "Viisaampi perääntyy"-kortti ei toimi, jos siihen yrittää liittää "Heitän viimeisen vittuilun ja ryntään pakoon"-kortin.Patz kirjoitti:Ja tosta nokittelusta. Mulla kun ei ole mitään tarvetta siihen, lähinnä nauran täällä duunissa miten naurettaviin mittasuhteisiin joku palstahenkilö kasvattaa jonkun toisen palstahenkilön tuplanikillä antaman kritiikin. "Henkilöllisyydet esiin, palstaminääni on loukattu verisesti jonkun toisen palstahenkilön toimesta!" Tsiisus. Ei ole typeryydellä rajaa.
Noin siis sanoo puskastahuutelija joka on jo pidemmän aikaa seurannut minua eri keskusteluihin, ainoina aseina "HÅMÅ!"- ja "Vittu sä olet tymempi kuin slämi, mä inhoan sua ja sun juttujasi vaikka en koskaan niitä luekaan!"-huutelut.Ainoa stalkkeri täällä olet sinä.
Miehet ovat tainneet kiusata sinua pienenä, pupuseni.Lisäksi tuntuu olevan jokseenkin ylikorostunut miehinen itsetunto
Tässä tapauksessa "vähän" = pitkähkö avautuminen metakeskustelun keinoin aivan muuhun liittyvässä keskustelussa siitä, kuinka inhoaa kyseistä henkilöä ja hänen juttujaan, vaikka ei siis koskaan tietenkään lue niitä. Plus ne muutamat aikaisemmat puskastahyökkäilyt. Eikö yhtään edes hävetä, pikku pelkuri?Vähän heitin sua kivellä, niin kuin kaikki täällä ketä milloinkin ja sekosit totaalisesti.
Niinpä niin, my little stalker. Vaihda vaikka tunnusta välillä etten heti tunnista seuraavalla kerralla, kun päätät iskeä.Morjens.
Pakko onnitella tuosta ensimmäisestä virkkeestä. Tuollaista besserwisserismiä ja toisen keskustelijan yläpuolelle asettumista näkee harvoin edes Manalaltamustakikkeli kirjoitti:Tapansa mukaan Tix on täydellisen väärässä. Zeb kiteytti oleellisen paremmin kuin minä, lue esim.
Tiesittekö, että kives on johdettu kivi-sanasta? Okei, aika helppo, mutta annoin tuon joka tapauksessa esimerkkinä johdoksista (olikohan se termi nyt johdos vai mikä, kun on niin kauan aikaa siitä...) eräässä suomen kielen tentissäkin, kun en muuta keksinyt.WanhaPervo kirjoitti:Eiq nyt mä tajuunUusiopehmis kirjoitti:Ei kun kiveäkin kiinnostaa. Kiwi on aina hapan tai täysin kypsä, ei sitä kiinosta koskaan mikään.WanhaPervo kirjoitti:?
Minäkö hidas? Nyt en ymmärrä!
Skenaario. Asut kerrostalossa, jonka vastapäätä on toinen kerrostalo. Saat puhulun, jossa soittaja kertoo olevansa vastakkaisen talon asukas, kiimainen ja himokas nainen, joka on jokainen ilta kiikareilla tuijottanut sinua iltapuuhissasi, runksuiluissasi ja harrastaessasi esiaviollisia tuhmuuksia.Uusiopehmis kirjoitti: Mitä lisäarvoa se sinulle tuo, jos joku vittuilee "omalla" nimimerkillä tai "vieraalla" jos et tunne henkilöä kuitenkaan, et ole tavannut häntä etkä koskaan tapaakaan?
Huonosti yhteismitallinen skenaario. Koska tuossa siitä tietämisestä olisi jotain konkreettista etua - siis muuhunkin kuin palstakyräilyyn.Sinkkumatti kirjoitti:Skenaario. Asut kerrostalossa, jonka vastapäätä on toinen kerrostalo. Saat puhulun, jossa soittaja kertoo olevansa vastakkaisen talon asukas, kiimainen ja himokas nainen, joka on jokainen ilta kiikareilla tuijottanut sinua iltapuuhissasi, runksuiluissasi ja harrastaessasi esiaviollisia tuhmuuksia.Uusiopehmis kirjoitti: Mitä lisäarvoa se sinulle tuo, jos joku vittuilee "omalla" nimimerkillä tai "vieraalla" jos et tunne henkilöä kuitenkaan, et ole tavannut häntä etkä koskaan tapaakaan?
Nyt tuo nainen haluaisi sovittaa kikulia ja pipulia yhteen kanssasi, mutta sinä et tiedä hänestä yhtään mitään. Eikö ole hieman hölmö olo. Sinulla on fani, josta et itse tiedä yhtikäs mitäään, ja panemaan pitäisi lähteä?
mustakikkeli kirjoitti:Jos olisin halunnut paljastaa Vihernikin tuplatunnuksen, olisin ottanut suoraan yhteyttä admineihin.
Sanoo itse flipperi. Vitun muuli.Mukava myös huomata että varsin monet pitävät multinikkailua kuitenkin aika epäterveenä ilmiönä, varsinkin kun kieltäjien joukosta karsii pois Patzin kaltaiset kilahtelijat
Kuullostaa laatupuhelinseksiltäSinkkumatti kirjoitti:No okei. Puhelinseksiä sitten. Vastapuoili tietää sinusta paljon, mutta sinä et vastapuolesta mitään?Uusiopehmis kirjoitti: Huonosti yhteismitallinen skenaario. .