Oisit pudottanut tangon sen jalalle, niinku joku talipää teki mulle salilla muutama viikko sitten. Varmasti ois vienyt perseensä vähän kauemmaksi.Bluntly kirjoitti: Joku pimu pyöri ympärillä kokoajan persettään pyörittäen, meinasin jo älähtää pahasti kun ei meinannut pystyä keskittymään rautaan varoessa ettei varpaille astu.
Maanantai,keljuttaa
- irmelianneli
- Kitisijä
Oh, I'm fine thank youDurasel kirjoitti:Saako olla jotain muuta neidille?irmelianneli kirjoitti:Alan jo sopeutua tilanteeseen hyvää vauhtia. Vielä ku laitat oman pärstäs tohon avatarex ni avot!Durasel kirjoitti:Ihan niinkuin ennenkin, tuskin tässä ihan-niin-hirveästi ollaan muututtu. Uusi(s) nimimerkkikin on aika samaa la(a)tua kuin entinenkin.

Täytynee kokeilla ensi kerralla. Onneksi omissa salitöppösissäni on suojattu varpaidenpäällinen ettei haittaa vaikka joku tekee tuon meikäläiselle.swirl kirjoitti:Oisit pudottanut tangon sen jalalle, niinku joku talipää teki mulle salilla muutama viikko sitten. Varmasti ois vienyt perseensä vähän kauemmaksi.Bluntly kirjoitti: Joku pimu pyöri ympärillä kokoajan persettään pyörittäen, meinasin jo älähtää pahasti kun ei meinannut pystyä keskittymään rautaan varoessa ettei varpaille astu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
No ei (vaikka onhan se K sinänsä ihan symppis).Niba kirjoitti:Keikaus on siis jahdannut sinua tänäänkin??
Väärin meni. Ei se mikään rokote ole.Valkosipulin teho perustuu antibioottisiin vaikutuksiin kyllä! mutta lähinn'ä etukäteen nautittuna.
Viimeksi muokannut hebuli, 03.04.2006 17:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jouu jouu. Semmoinen ahistava olo, tiättekö, kun mielessä painaa että on tehnyt sen, tämän ja tuon jutun suhteen vääryyttä, mutta niistä ei ole jäänyt kiinni ja se on vielä silleen rajoilla että kuinka suuri vääryys ylipäätään on kyseessä. Silti syyllisyys vaivaa silleen epämääräisesti. Nihkeä olo.
Ehkä joskus opin olemaan vähemmän neuroottinen.
Ehkä joskus opin olemaan vähemmän neuroottinen.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
*piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*.. (kiroilee ittelleen)... mun piti mennä ostamaan ne liput tuskaan ja saunaa, kele!Bluntly kirjoitti:Verkkokauppa kutsui ja Tuskan lippu pamahti tilaukseen.
(netin kautta maksaessa olis mennyt 10e posti&käsittely-maksuihin, nyt voi tuhota nekin paarissa parilla tuopilla tänään!)
Jep, espoon kunnallisessa kävin. "Vain" 5 viikon jonot ja hampaan paikkaus maksoi 18€. Piti kysyä paikkauksen jälkeen josko seuraavan kerran kun nähdään voitaisiin vuorostaan sovittaa minun vehkeitäni hänen suuhunsa, mutta olen niin nössö etten uskaltanut.hebuli kirjoitti:Slam kuulolla? Kunnallisella puolellako tuollaisia "nymfohoitsuja" on?Kimmen kirjoitti:Kävin äsken hammaslekurilla. Vaikka kokemus yleensä on epämiellyttävä, niin nyt sattui poikkeus! Lekurina toimi oikein viehättävä nainen, jolla oli mahtavan kokoiset tissit. Mikäs siinä loikoillessa, kun nuo jumalaiset läskisäkit hieroivat hiuspohjaa.
Puuh. Onneksi on p2p-tv, tuli katsottua aika monta jaksoa Prison Breakia. Voisi muuten tulla tämä sairastelu turhan tylsäksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Aaargh, tuhlasin lähes 600 egeä Mustassa Pörssissä ja Sin Cityssä. Hemmetin hieno jääkaappipakastin (vain ihan pieni hintaa rutkasti laskenut klommo kyljessä, joka jää seinää vasten) saapuu keskiviikkona. Sen kanssa ei saa sitten painia, kuten edeltäjänsä. Sin Citystä ostin pari pientä ylläriä miehelle 
Edit: mikä hitto on jää-pakastinkaappi?!

Edit: mikä hitto on jää-pakastinkaappi?!
Viimeksi muokannut swirl, 03.04.2006 19:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KompuroinBliss kirjoitti:Autokauppa kutsuis mua, kun vaan tietäis minkä autokaupan viheltelyn mä kuulen...Kid kirjoitti:Kaupat kutsuu......![]()

Taannoinen rengasrikko, sekä muutenkin vikaherkkä pirssi on saanut pienimuotoisen autokuumeen nousemaan. Mut ei höntyillä... tai noh, riippuu mitä katsastus-setä huomenna sanoo.
Ja joo... kevät vittu jee

Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Päivää Kitykansa.
Uskomaton meno taas duunissa, heräsin aamulla sieltä avaamaan Koffin kuskille ovea kun ei työntekijöitä näkynyt...Järisyttävää. Onneksi taitaa mennä koko paska nurin, ei tarvitse enää miettiä missä päin maailmaa pomo luuhaa
Puhumattakaan siitä että lauantaina oli neljä poliisiautoa taas pihassa
Nyt saunaan ja sit lämpimään sänkyyn katsomaan Muppet Showta nauhalta. Loistavaa!
Uskomaton meno taas duunissa, heräsin aamulla sieltä avaamaan Koffin kuskille ovea kun ei työntekijöitä näkynyt...Järisyttävää. Onneksi taitaa mennä koko paska nurin, ei tarvitse enää miettiä missä päin maailmaa pomo luuhaa

Puhumattakaan siitä että lauantaina oli neljä poliisiautoa taas pihassa

Nyt saunaan ja sit lämpimään sänkyyn katsomaan Muppet Showta nauhalta. Loistavaa!

Niitten ei tartte, kun niistä tykätään muutenkin...hebuli kirjoitti:Miten tuo näkemys on perusteltavissa? Kauniit ja hekumalliset naiset eivät pidä seksistä?
Ei keljuta, mulla alkoi työt tänään ja oon ihan innoissani