Miksi erosit?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
hebuli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Voi vittu.

Kerroinko koskaan miksi en voisi kuvitella seurustelevani toisen kityläisen kanssa? (sori Saz) No sen takia tietysti etten halua muiden tietävän miten paska ihminen oikeasti olen.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

hebuli kirjoitti:No sen takia tietysti etten halua muiden tietävän miten paska ihminen oikeasti olen.
No hitto, minä taas koetan oikein korostaa sitä miten paska ihminen olen että ne ketkä eivät kestä lämpöä pysyvät poesa sieltä kyökistä...

Mikäs tässä nyt menee pieleen hitto... ;)
Kirjoitan tätä alasti
mustanikki

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Katto Kassinen kirjoitti: Uskomatonta. Sinua ei missään kohtaa morkattu, ei muisteltu pahalla, vaan päinvastoin. Nyt sinä heität koko ajan paskaan exän niskaan tuomalla tätä tietoa julki.
Mähän vaan osallistun meidän eron ruotimiseen. Vai pitäiskö mun vääntää vastaava säälinkerjuuruikutus?

Jos ihmistä kohdellaan huonosti parisuhteessa, niin miksi siitä ei voi puhua? Miksi pitäisi vaan painaa villaisella ja suodattaa toisen "oltiin niin erilaisia"-selitykset?

Ei tässä ole kyse siitä mitä minusta on puhuttu tai millä sävyllä. Jos kerran eroasiaa pitää julkisesti ruotia, niin revitään nyt ne loputkin kulissit alas. Helvettiäkö tätä enää kaunistelemaan?

exsat
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi jessus mikä ketju :shock:

Exsatille *pus* ja voimia.
Mutta myös toiselle osapuolelle voimia ja *pus*
On se niin ihanaa kun setvitään täällä tuollaista. Erosta tiedettiin juu, mutta tarviiko sitä täällä puida? Ei. Varsinkaan ulkopuolisten.

Ja toisekseen: Manala, sä olet uskomaton. Miksi vitussa SUN piti mennä paljastamaan, kenestä Elppa puhui? Vitustako kukaan tietää, kuka sen kolmas mies oli? URPO IDIOOTTI!!!
Katto Kassinen

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

mustanikki kirjoitti:Jos ihmistä kohdellaan huonosti parisuhteessa, niin miksi siitä ei voi puhua? Miksi pitäisi vaan painaa villaisella ja suodattaa toisen "oltiin niin erilaisia"-selitykset?

En tiedä, mutta siitä olen nyt varma, että ihan väärä taho syyttää itseään.
hebuli

Olen vähän tyhmä eikä mulle edelleenkään aukea miksi omassa kodissa olo alkoi pelottaa, vaikka kyseessä ei ollutkaan mitään perheväkivaltaan liittyvää? Asettiko kumppani erilaisia ansoja eri puolille asuntoa (murtovarkaiden varalta?) tai jotain sellaista ilkeää? Yritän vain ottaa opikseni tästäkin tapauksesta. Mielikuvitus laukkaa liikaa kun ei kerrota suoraan vaan ainoastaan vihjaillaan.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti: Ensin Aarne.....
Tää oli kyllä ennen aarnee....
Molemmat olitte tambereella siis syy on tambesterin..
Pyyhin Netikettiin..
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

hebuli kirjoitti:Olen vähän tyhmä eikä mulle edelleenkään aukea miksi omassa kodissa olo alkoi pelottaa, vaikka kyseessä ei ollutkaan mitään perheväkivaltaan liittyvää?
Jos pelkäsi itseään? Toinen saa sussa pedon irti ja kaulin alkaa heilua.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Ja toisekseen: Manala, sä olet uskomaton. Miksi vitussa SUN piti mennä paljastamaan, kenestä Elppa puhui? Vitustako kukaan tietää, kuka sen kolmas mies oli? URPO IDIOOTTI!!!
No mitä vittua sinä grillibroileri rupeat avautumaan. Minä en ole sanonut mitään nimiä missään vaiheessa, enkä edes lainannut kyseistä elpan tekstiä joka oli minun mielestäni ala-arvoinen. Ja jos en olisi sanonut mitään, se olisi tuolla vieläkin luettavissa. Tekstissä Elppa kirjoitti "Viimeisin puolen vuoden suhteeni". Jos siitä ei käynyt selväksi ihan joka ikiselle, niin tuskin mistään sellaisestakaan, mitä minä olen sanonut.

Soukkalainen terttutomaatti.
Herra Manala

hebuli kirjoitti:Olen vähän tyhmä eikä mulle edelleenkään aukea miksi omassa kodissa olo alkoi pelottaa, vaikka kyseessä ei ollutkaan mitään perheväkivaltaan liittyvää? Asettiko kumppani erilaisia ansoja eri puolille asuntoa (murtovarkaiden varalta?) tai jotain sellaista ilkeää?
Ei kun se lupasi hakea sen maidon sieltä kaupasta, jonka ensin unohti, jos toinen ei vain huutaisi niin kovaa ja syyttävästi. Kyllähän se pelottaa jos mies vain juoksee karkuun, kun toinen yrittää tapella.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:Soukkalainen terttutomaatti.
:h:

Silti. Pitikö sun työntää nokkas asiaan, jotta VARMASTI kaikki tajuavat?
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Mutta tuleehan Bedlam Turkuun kesällä?
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

sanctus kirjoitti:Mutta tuleehan Bedlam kurkkuun kesällä?
Varmasti.
Rotan aivot valtasivat pääni.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

hebuli kirjoitti:Olen vähän tyhmä eikä mulle edelleenkään aukea miksi omassa kodissa olo alkoi pelottaa, vaikka kyseessä ei ollutkaan mitään perheväkivaltaan liittyvää?
Henkinen väkivalta? Jos ei tiedä miten pitäisi olla, jotta toinen ei suuttuisi, on kotonaolo varmasti pelottavaa.
Noriyumi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

mustanikki kirjoitti: Mä vedin herneen nenään siitä "ollaan niin erilaisia"-paskasta. Ja siitä, että pitää ylipäätään lähteä julkisesti ruotimaan koko eroa. Jos se on kerran pakko tehdä, niin tehdään sitten kunnolla ja puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä!
Hmm jos mua pidettäisiin pelon vallassa kotona, kyl muakin vituttaisi jos exsä sanoisi julkisesti et "ollaan erilaisia", pimitetään omaa henkisen väkivallan harjoittamista jne. kun kerran ollaan julkisesti eroa alettu puimaan. Ja jos sitten toinen osapuoli avautuu ja kertoo siitä mitä "oikeasti" seinien sisällä tapahtui, HÄNTÄ ollaan syyttämässä. :?

Henkinen väkivalta on perseestä, ja tosi ikävää jos noin sulle kävi, exsat. :boohoo:

Ja beddis; siinä vaiheessa kun toista kohdellaan kuin itsestäänselvyyttä, suhde on matkalla eroon, kuten kantapään kautta sait kokea. Ole fiksumpi ensi kerralla, kunnioita seuraavaa tyttöystävääsi äläkä pidä häntä itsestäänselvyytenä *hali*
Noriyumi

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja toisekseen: Manala, sä olet uskomaton. Miksi vitussa SUN piti mennä paljastamaan, kenestä Elppa puhui? Vitustako kukaan tietää, kuka sen kolmas mies oli? URPO IDIOOTTI!!!
Tekstissä Elppa kirjoitti "Viimeisin puolen vuoden suhteeni". Jos siitä ei käynyt selväksi ihan joka ikiselle, niin tuskin mistään sellaisestakaan, mitä minä olen sanonut.
No tuo selvensi vielä lisää...
Noriyumi

prosessi kirjoitti:
Henkinen väkivalta? Jos ei tiedä miten pitäisi olla, jotta toinen ei suuttuisi, on kotonaolo varmasti pelottavaa.
Tai miten olisi henkinen nujertaminen, itsetunnon murskaaminen jne. ? Henkinen väkivalta voi olla kova ase jos sitä harjoittaa ihminen jonka kuuluisi sinua rakastaa...
hebuli

prosessi kirjoitti:
Ahhaa okkei! Eli beddis oli siis kauhea henkinen alistaja? Onko tämä nyt varma tieto?
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Noriyumi kirjoitti:Ja beddis; siinä vaiheessa kun toista kohdellaan kuin itsestäänselvyyttä, suhde on matkalla eroon, kuten kantapään kautta sait kokea. Ole fiksumpi ensi kerralla, kunnioita seuraavaa tyttöystävääsi äläkä pidä häntä itsestäänselvyytenä *hali*
No täällähän varmasti saadaan molemmilta täysin rehellisesti ja objektiivisesti omaa käytöstään ja suhteen hajoamisen syitä reflektoivia selityksiä. =P
Syyttely on miusta aika turhaa, varsinkin kun kukaan meistä ei oikeasti voi tietää mitä on tapahtunut. Mie en ainakaan aio muuttaa käsityksiäni kummastakaan suuntaan tahi toiseen vaikka kumpi tahansa kirjoittaisi mitä tahansa.

Pidän molemmista edelleen, joten imekää hikisiä sakemanninviiksiä jos olette eri mieltä, ei kiinnosta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

hebuli kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Ahhaa okkei! Eli beddis oli siis kauhea henkinen alistaja? Onko tämä nyt varma tieto?
En minä niin sanonut, kommentoin vain tuota sinun pelko-ihmettelyäsi, jonka lainasin. Ei siis liity mitenkään Beddikseen ja Exsatiin, siitä tuo kysymysmerkin käyttö. Sen sijaan varmaa tietoa on, että jos ei tiedä miten pitäisi olla, jotta toinen ei suuttuisi, on kotonaolo varmasti pelottavaa. Sen tiedän valitettavasti henk.koht. kokemuksesta.
Herra Manala

ninnithequeen kirjoitti:Silti. Pitikö sun työntää nokkas asiaan, jotta VARMASTI kaikki tajuavat?
No vittusäolettyhmä. Nyt moni EI ehtinyt lukea sitä, mikä on paljon pienempi vahinko kuin se, että kaikki ehtivät, ja vain puolet tajuavat kenestä puhutaan.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mylwin kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Ja beddis; siinä vaiheessa kun toista kohdellaan kuin itsestäänselvyyttä, suhde on matkalla eroon, kuten kantapään kautta sait kokea. Ole fiksumpi ensi kerralla, kunnioita seuraavaa tyttöystävääsi äläkä pidä häntä itsestäänselvyytenä *hali*
No täällähän varmasti saadaan molemmilta täysin rehellisesti ja objektiivisesti omaa käytöstään ja suhteen hajoamisen syitä reflektoivia selityksiä. =P
Syyttely on miusta aika turhaa, varsinkin kun kukaan meistä ei oikeasti voi tietää mitä on tapahtunut. Mie en ainakaan aio muuttaa käsityksiäni kummastakaan suuntaan tahi toiseen vaikka kumpi tahansa kirjoittaisi mitä tahansa.

Pidän molemmista edelleen, joten imekää hikisiä sakemanninviiksiä jos olette eri mieltä, ei kiinnosta.
Mä pidän teitä itsestäänselvyyksinä.
Pyyhin Netikettiin..
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Silti. Pitikö sun työntää nokkas asiaan, jotta VARMASTI kaikki tajuavat?
No vittusäolettyhmä. Nyt moni EI ehtinyt lukea sitä, mikä on paljon pienempi vahinko kuin se, että kaikki ehtivät, ja vain puolet tajuavat kenestä puhutaan.
Mie en tiedä, tajuanko. Putosin kelkasta! Achtung!
Tämä on tärkeä asia, oikeasti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Niba kirjoitti: Mä pidän teitä itsestäänselvyyksinä.
Mie myös mätänen sisältäpäin. Tule vaikka nuuhkimaan!
- Ann 2005
hebuli

Ps. Missä on Dumari, ja ketkä toimivat juryna? Onko todistajia vielä kuultu? Kenen edustajana Pehmovanukas toimii, kantajan vai saattelijan (sori en tunne lakitermejä)?
Vastaa Viestiin