Hei ku se sun akkaski lähti ni voisinks mä muuttaa tilalle?Feiz kirjoitti:Patzin valitusta kuunnellessa...
Tilava Torstai
Juu, luulen, että asumiseni keskustassa vaikutti - isovanhempien ja vanhempien perinnöllisten sairauksien ohella - siihen, että kuolen todistettavasti vähän aiemmin kuin olin ajatellut. Surukseni on nimittäin ilmoitettava, että urpiainen poistuu ajasta iäisyyteen jo 76 vuoden epäkypsässä iässä 4. päivä toukokuuta 2052.hebuli kirjoitti:Se hyvä puoli kantakaupungissa ainakin on ettei mene rahaa röökiin, kuolee keuhkosyöpään joka tapauksessa jatkuvan katupöllytyksen ja ykkösvaihteella ohi ajavien autojen ansiosta.
Viimeksi muokannut urpiainen, 02.03.2006 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Joo-o, on se kumma mitä ne kaupunginisitkin välillä varoittelevat kantakaupungin kovin kehnosta ilmanlaadusta, ja suunnittelevat jopa liikennerajoituksia pahimmiksi päiviksi. Minkä ihmeen takia? Eihän sillä pitäisi olla juuri mitään merkitystä millekään tai kellekään.urpiainen kirjoitti:Juu, luulen, että asumiseni keskustassa vaikutti - isovanhempien ja vanhempien perinnöllisten sairauksien ohella - siihen, että kuolen todistettavasti vähän aiemmin kuin olin ajatellut.
Viimeksi muokannut hebuli, 02.03.2006 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- irmelianneli
- Kitisijä
Tunnin päästä pitäisi lähteä tungokseen, hartaasti toivon että löydettäisiin mesta, jossa tytöt edes vilauksilta näkisivät suosikkinsa, ilman että teinit runnovat heidät. Tänään on muutenkin ihan OK päivä, hakemukseeni opintojeni pitkittämisestä tuli myönteinen päätös, ja menin sitten lupaamaan siitä hyvästä tytöille hampurilaiset... Toivottavasti löytyy joku mesta missä mahtuu syömäänkin. 

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Oikee päivä! Oikee päivä!Vaola kirjoitti:Tunnin päästä pitäisi lähteä tungokseen, hartaasti toivon että löydettäisiin mesta, jossa tytöt edes vilauksilta näkisivät suosikkinsa, ilman että teinit runnovat heidät. Tänään on muutenkin ihan OK päivä, hakemukseeni opintojeni pitkittämisestä tuli myönteinen päätös, ja menin sitten lupaamaan siitä hyvästä tytöille hampurilaiset... Toivottavasti löytyy joku mesta missä mahtuu syömäänkin.

- McJanne
- Kitisijä
Humoh, kai se on pakko käydä ainaki ekorippi kahtomassa perskutarallaa. Eka Fridayhin parille kokikselle kyllä, sitten kyynärpäätekniikalla lavaneteen!
20:00 Egotrippi
20:45 Ismo Alanko Säätiö
Need I say more? Tiedätte mistä mut löytää (vaikka ovatki paskiaiset tunnilla myöhentäneet soitantoa ja laulantaa).
20:00 Egotrippi
20:45 Ismo Alanko Säätiö
Need I say more? Tiedätte mistä mut löytää (vaikka ovatki paskiaiset tunnilla myöhentäneet soitantoa ja laulantaa).
Viimeksi muokannut McJanne, 02.03.2006 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kirjoitan tätä alasti
Soitanto, laulanta ja miedosti alkoholipitoiset juomat kiinnostaisivat juuri nyt, mutta pitää olla huomisaamuna taas oikeudessa. Oli muuten tämänpäiväisessä oikeudessa pahaa kahvia, melkein puklasin lipitellessäni sitä tuomarin päydän alla maatessani.
Mieleen on myös hiipinyt myönteisiä mielikuvia siitä kun on naisihminen lähettyvillä pysyväisesti. Hitto, kun semmoisten eläväisten pyydystäminen on vain niin julmettu homma.
Mieleen on myös hiipinyt myönteisiä mielikuvia siitä kun on naisihminen lähettyvillä pysyväisesti. Hitto, kun semmoisten eläväisten pyydystäminen on vain niin julmettu homma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hui saatale, ei puhuta tuollaisia tai tulee taas varaslähtö viikonloppuun. Noissa naisjutuissa käytin itse sellaista metodia että jos joku sattuu tarpeeksi lähelle niin tarraat voimakkaasti kiinni ja olettaen että kestät helvetillisen riepotuksen niin eiköhän se väsähdä ennen pitkää. Jopa minäkin olen katsos onnistunutBluntly kirjoitti:Soitanto, laulanta ja miedosti alkoholipitoiset juomat kiinnostaisivat juuri nyt, mutta pitää olla huomisaamuna taas oikeudessa. Oli muuten tämänpäiväisessä oikeudessa pahaa kahvia, melkein puklasin lipitellessäni sitä tuomarin päydän alla maatessani.

- McJanne
- Kitisijä
Sä käytät liian raskasta nuijaa, kokeile joskus ihan perinteisellä Nokian nuoriso-ohjaajalla tinttaamista, hellästi kun sivaltaa niin taintuu vaan ei kuole.Bluntly kirjoitti: Hitto, kun semmoisten eläväisten pyydystäminen on vain niin julmettu homma.
Pub Ikkuna. Siellä olen. Vastapäätä esiintymislavaa. Tunnistaa (hailean) sinisestä vauhtiraidasta päässä.
KampKampKampKamp.
(Menee kyllä tovi kun pitää nyt hakee syöpäkääryleitä ja sitten taistella tuo helvetintunneli paperille ja postiin).
Kirjoitan tätä alasti