Ihanaa että edes joku on ahkera. Ja mukavaa viimeistä työpäivää!!!!Keikaus kirjoitti: Asiasta viidenteen. Olen tehnyt töitä ahkerasti. Se on hyvä, kun tänään on viimeinen työpäiväni tässä paikassa.
Millos meet uuteen paikkaan vai pidätkö lomaa?
Koskas se virka tulee hakuun? Tampereella oli oikeastaan aika kivaa. Ja mä en heruta, mä piiskaan.nypari kirjoitti:Sihteeri läx just toiselle työnantajalle. Mä sain siltä ketjullisen onnenkiven läksiäislahjaksi, kivassa pikku paketissa. Onpas hän herttainen ihminen. Saas nähdä minkälainen meitin uus sihteeri on? No, toivottavasti ei yhtä kova heruttamaan
Ensin otan vähän aikaa lunkisti ja huolehdin brasilialaisesta vieraastani ja teen kaikkea mukavaa, sitten rupean kirjoittamaan seminaaria ja gradua. Kesätöihin ajattelin kyllä tulla tänne, jos ottavat. Epäilen, että ottavat. Muuten ajattelin opiskella enemmän tai vähemmän koko loppuvuoden. Ihanaa, kun stressi laukeaa ja tulee uusia stressejä.Kid kirjoitti:Ihanaa että edes joku on ahkera. Ja mukavaa viimeistä työpäivää!!!!Keikaus kirjoitti: Asiasta viidenteen. Olen tehnyt töitä ahkerasti. Se on hyvä, kun tänään on viimeinen työpäiväni tässä paikassa.
Millos meet uuteen paikkaan vai pidätkö lomaa?
Kuulostaa hyvältä. Etkä sitten ahnehdi liikaa hommia, ettei mee naksu päähän just ennen gradun kirjottamista. Uudet stressin aiheet on tylsiäKeikaus kirjoitti: Ensin otan vähän aikaa lunkisti ja huolehdin brasilialaisesta vieraastani ja teen kaikkea mukavaa, sitten rupean kirjoittamaan seminaaria ja gradua. Kesätöihin ajattelin kyllä tulla tänne, jos ottavat. Epäilen, että ottavat. Muuten ajattelin opiskella enemmän tai vähemmän koko loppuvuoden. Ihanaa, kun stressi laukeaa ja tulee uusia stressejä.
En todellakaan. Vältän työntekoa vuoden loppuun asti, paitsi tuota kesätyötä ja ehkä muutamaa superkivaa tapausta lukuunottamatta.Kid kirjoitti:Kuulostaa hyvältä. Etkä sitten ahnehdi liikaa hommia, ettei mee naksu päähän just ennen gradun kirjottamista. Uudet stressin aiheet on tylsiäKeikaus kirjoitti: Ensin otan vähän aikaa lunkisti ja huolehdin brasilialaisesta vieraastani ja teen kaikkea mukavaa, sitten rupean kirjoittamaan seminaaria ja gradua. Kesätöihin ajattelin kyllä tulla tänne, jos ottavat. Epäilen, että ottavat. Muuten ajattelin opiskella enemmän tai vähemmän koko loppuvuoden. Ihanaa, kun stressi laukeaa ja tulee uusia stressejä.
He ovat kumpikin ns. tukityöllistettyjä, joten asuinpaikan työkkäri maksaa palkan. Virkaa ei siis käytännössä ole. Muutenkin koko meitin talo on täysin vajaateholla, toi koulu imee väkee, jolloin kirjavahvuus valehtelee. Mut mä voin suositella sua meitin pomoille. Meillä on sit saunailtoja harva se viikko ja niissä ei katsella tai halailla koivuja... äh kyl sä varmaan tiedätkin. Muista mainita piiska CV:ssäsiLolita kirjoitti:Koskas se virka tulee hakuun? Tampereella oli oikeastaan aika kivaa. Ja mä en heruta, mä piiskaan.nypari kirjoitti:Sihteeri läx just toiselle työnantajalle. Mä sain siltä ketjullisen onnenkiven läksiäislahjaksi, kivassa pikku paketissa. Onpas hän herttainen ihminen. Saas nähdä minkälainen meitin uus sihteeri on? No, toivottavasti ei yhtä kova heruttamaan
Hih, ostin asunnon vuokrattuna, ja tänään kävin tiukkana vuokraemäntänä irtisanomassa kaksi viehkoa opiskelijatypyä sieltä.. Kyllähän nuo hyvin ottivat, sanoin että muutan tähän itse, ja remonttia pitäis päästä tekemään.hebuli kirjoitti:Tuli tuosta kyllä jotenkin surullinen olo, vuokralaiset puolipakotetaan pihalle jotta saadaan omaisuus realisoitua mahdollisimman nopeasti. Muistuttaa entistä enemmän miksi omistusasuminen on pop, vaikka vuokralaisten etuja seurataankin tarkasti.
Kannattaa aloittaa juuri sieltä mielenterveystoimistosta/terveyskeskuksesta. Varsinaiset terapiat ovat kalliita, ja KELA korvaa niitä vain jos henkilöllä on vähintään puolen vuoden aktiivinen hoito takana psykiatrisella poliklinikalla. Eli homma toimii niin, että aluksi hoidetaan oireet mahdollisimman hyvin pois, jotta masentunut ihminen jaksaa käydä läpi rankan terapiajakson, ja terapia puolestaan on keino päästä pois oman ajattelumaailman noidankehistä ja siten estää masennuksen uusiminen.Enthu kirjoitti:Pää hajoaa... pitäisikö hakeutua mielenterveystoimistoon...
Edit: Suositelkaa joku jtn hyvää terapeuttia joka osais hoitaa
tätä syvää pidempään jatkunutta masennusta...
pennut ulos... xd... Toivottavasti Oulusta löytyy paremmin asuinsijoja ihmisille, kun täältäpäin suomea...irmelianneli kirjoitti:
Hih, ostin asunnon vuokrattuna, ja tänään kävin tiukkana vuokraemäntänä irtisanomassa kaksi viehkoa opiskelijatypyä sieltä.. Kyllähän nuo hyvin ottivat, sanoin että muutan tähän itse, ja remonttia pitäis päästä tekemään.