aimohaiku kirjoitti:Ylensyöminen aiheuttaa ylenväsymystä.
Nyt vasta kerrot!
No perskuta. Savulohipasta yllätti. Tai sitten se oli se kylkiäisenä nautittu viinipullo.
Siis kun jos oisit kertonut aiemmin, niin mulla ei ois samaa vaivaa... Suklaat eikä juustot kun ei meinaa ees syömällä loppua tästä asunnosta. Niin pieni asunto, niin paljon ruokaa...
No perskuta. Savulohipasta yllätti. Tai sitten se oli se kylkiäisenä nautittu viinipullo.
Siis kun jos oisit kertonut aiemmin, niin mulla ei ois samaa vaivaa... Suklaat eikä juustot kun ei meinaa ees syömällä loppua tästä asunnosta. Niin pieni asunto, niin paljon ruokaa...
Haastava tehtävä tuhota savulohifilee päättyi siihen, että söin liikaa pastaa ja huomiseksi on jääkaapissa kiusausta. Ja ylensyönyt olo. Sairasta.
1108 kirjoitti:Pakkaan muuttolaatikoita, perkele vielä selvistäpäin.
Pakattu ja huomenna aamusta klo 9.00 lähtee eka kuorma kohti uutta kotia. Ja edelleen juopot selvinpäin, ja pysynkin. Ammun kännin hinnan taivaalle mustanaruutina.
Ystavien kanssa ulkona, tequila oli mainiota ja samaten Jim Beam, mutta musiikki ei niinkaan. Vitkuteltuamme meinaan liian kauan aloittelupaikassa jouduttiin menemaan lahimpaan yokerhoon mika loytyi ja se sattui olemaan jokin teknopaikka.. Huh huh. Hatiin tuli tassa sitten onneksi heppu nimelta Jim Beam!
Huom. Umlautit ei toimi mulla nyt, elkee ihmetelko siis kirjaimia.