No rakastatko sä sit mua?Hebuli kirjoitti:Tuosta kommentista olen yhtä hölmistynyt kuin Bauer hänen saatuaan tietää että pomo onkin vihollisen sätkynukke.Keikaus kirjoitti:Ja Hebulista, vaikka se onkin ollut jotenkin kylmä mua kohtaan viime aikoina.
Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....
Mäkin sit. Edes pari puzznuzzia.
Ninni on kaunisääninen laulajatarneito tutuilta hoodeilta. Korkekorkoinen sähkökääpiö, joka nauraa valloittavasti.
Dumis osaa ajaa autoa supernopeasti, mikä on luxusta. Tosi kiltti mies ja hauskaa baariseuraa.
Elppa ja Hunis. Aivan sairaan söpö pariskunta. Vaikka jälkimmäisellä onkin paha tapa kanniskella toisia naisia ympäriinsä baarissa..
Elpalla on sellasta mahtavaa käytännöntaitavuutta (äh, mä en löydä oikeeta sanaa..), mitä on pakko arvostaa.
Ninni on kaunisääninen laulajatarneito tutuilta hoodeilta. Korkekorkoinen sähkökääpiö, joka nauraa valloittavasti.
Dumis osaa ajaa autoa supernopeasti, mikä on luxusta. Tosi kiltti mies ja hauskaa baariseuraa.
Elppa ja Hunis. Aivan sairaan söpö pariskunta. Vaikka jälkimmäisellä onkin paha tapa kanniskella toisia naisia ympäriinsä baarissa..
Elpalla on sellasta mahtavaa käytännöntaitavuutta (äh, mä en löydä oikeeta sanaa..), mitä on pakko arvostaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
No tuo hinta pitäisi olla vähintäin sama.Kreivitar kirjoitti: Jos olisin huora, nostaisin suihinoton hintaa lähemmäs panohintaa
Suihinotto on mielestäni kuitenkin intiimipää kuin paneminen.
Panemisen aikana voi ehkä ajatella kaikkea muuta enemmän kuin suihinoton aikana. Panemisesssa ei tartte tehdä periaatteessa mitään. Sen kuin makaa kuin lahna. Suihinotossa joudut kyllä käyttämään suutasi ja imemistaitoja urakalla ja sitten, jos otat vielä loppuun saakka satsin niin tuleehan siinä tämä lisäefekti mukaan myös. Joten hinta pitäisi olla korkeampi kuin panemisessa. Ihan sen takia, että siinä on työtä enemmän.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Aijaa, oletko kokeillut?martza kirjoitti: Suihinotossa joudut kyllä käyttämään suutasi ja imemistaitoja urakalla ja sitten, jos otat vielä loppuun saakka satsin niin tuleehan siinä tämä lisäefekti mukaan myös. Joten hinta pitäisi olla korkeampi kuin panemisessa. Ihan sen takia, että siinä on työtä enemmän.

Eivät huorat nai ilman kumia. Eli sinne kumiseen pussukkaan se mälli kuitenkin jää, ei sitä niellä. Ja ihan näin naisnäkökulmasta sanottuna, niin kyllä siinä imemisen ohellakin voi ajatella muuta: esim. seuraavan päivän ohjelmaa tai säätä tmv. Suurin osa naisista osaa tehdä useita asioita samaan aikaan

Ai suihinottoa. Kyllä ja useasti, mutta naiselle olen sitä vain antanut. Olen 100%:en hetero.Kreivitar kirjoitti: Aijaa, oletko kokeillut?
Eivät huorat nai ilman kumia. Eli sinne kumiseen pussukkaan se mälli kuitenkin jää, ei sitä niellä. Ja ihan näin naisnäkökulmasta sanottuna, niin kyllä siinä imemisen ohellakin voi ajatella muuta: esim. seuraavan päivän ohjelmaa tai säätä tmv. Suurin osa naisista osaa tehdä useita asioita samaan aikaan
Varmaan voi ajatellakin, mutta työtä se vaatii enemmän kuin panemin, ellet suihinoton aikan pidä vain suutasi auki sopivasti ja mies hoitaa hommat kokonaan. Sehän on silloin ns. suunaintia jo

Ajatteletko sitten näitä arkisia asioita yhtäaikaa suikkarin aikana?
Naisethan ovat kuuluisa tästä kyvystään tehdä monia asioita yhtäaikaa, mutta lopputuloksista sitten ollaan erimieltä.
Mutta kyrvän ottaminen suuhun on eri asia kuin pillun nuoleminen. Minun mielestäni suihinottaminen on rennompaa ja vähemmän työläämpää kuin naiminen. Lienee makuasia (no sepäs se). Mites on muiden eukkojen laita?martza kirjoitti:
Ai suihinottoa. Kyllä ja useasti, mutta naiselle olen sitä vain antanut. Olen 100%:en hetero.
Varmaan voi ajatellakin, mutta työtä se vaatii enemmän kuin panemin, ellet suihinoton aikan pidä vain suutasi auki sopivasti ja mies hoitaa hommat kokonaan. Sehän on silloin ns. suunaintia jo![]()
Ajatteletko sitten näitä arkisia asioita yhtäaikaa suikkarin aikana?
Naisethan ovat kuuluisa tästä kyvystään tehdä monia asioita yhtäaikaa, mutta lopputuloksista sitten ollaan erimieltä.
Ja juu, kyllä ne ajatukset joskus (huom: joskus on eri asia kuin aina) voi risteillä muualla kuin itse toiminnassa aktin aikanakin. Toisinaan sitä vain on paljon ajateltavaa ja "päänvaivaa". Kun libido kuitenkin pelaa, niin en viitsi pihdatakaan

Maahanmuuttajapoika osaa hyvin suomea.Ann kirjoitti:..olipa kerran ryhmä nuoria maahanmuuttajapoikia, joilla oli tapana viettää aikaansa keskustan baareissa. Eräänä hiljaisena iltana yksi pojista tokaisi, baarin kävijöitä aikansa katseltuaan: "Vittu, mikä paikka. Täällähän on pelkkiä huoria ja pellejä." Tästä hämmästyneenä seurueen muut jäsenet ryhtyivät tivaamaan syytä moiseen tuomioon. Poika nousi ylös ja osoitti sormellaan jokaista baarissaolijaa, vuorotellen miehiä ja naisia: "huora, pelle, huora, pelle.."HellBell kirjoitti: No niin lapset..
Tarinan opetus..?
Niin. Voiko sitä suihinotto nimellä edes kutsua, kun naiselle suuhoitoa annetaan. Miellän suihinoton aina miehelle tehtäväksi.Kreivitar kirjoitti: Mutta kyrvän ottaminen suuhun on eri asia kuin pillun nuoleminen. Minun mielestäni suihinottaminen on rennompaa ja vähemmän työläämpää kuin naiminen. Lienee makuasia (no sepäs se). Mites on muiden eukkojen laita?
Kyllä naimisessa sun ei tartte tehdä yhtään mitään, jos et halua. Makaat vaan. Suihinottamisessa kyllä joutuu nainen tekemään enemmän töitä. Mutta tämä on makuasia. Joillekkin suihinotto on kevyempää puuhaa kuin naiminen. Onneksi meitä on moneksi.

Saa nähdä mitä muut naiset on tästä mieltä.
Joo kyllä se sen verran on kiihottavaa on, että eliksiirit siinä helposti lentää. Totta kai tuohon herkkyyteen liittyy myös stressi, kiire ym. arkiset paineet ja tietennii miten usein on runkkinut ennen suihinottoa.
Suihinotto kunniaan. Se on yksi ihanimmista erotiikan ilmenemismuodoista ja ilman kumia totta kai. Tosi nainen ottaa suihin ilman kumia.

Totta kai, rakastan kaikkia naisia. Joka sananvitsaa säästää, se naistaan vihaa?Keikaus kirjoitti:No rakastatko sä sit mua?Hebuli kirjoitti:Tuosta kommentista olen yhtä hölmistynyt kuin Bauer hänen saatuaan tietää että pomo onkin vihollisen sätkynukke.Keikaus kirjoitti:Ja Hebulista, vaikka se onkin ollut jotenkin kylmä mua kohtaan viime aikoina.
Mutta Bauer ei rakasta naisia, koska se on homo.
Välttelet suoraa rakkaudentunnusta, sinä senkin leijonanketku. Pikkareissa nähdään!Hebuli kirjoitti:Totta kai, rakastan kaikkia naisia. Joka sananvitsaa säästää, se naistaan vihaa?Keikaus kirjoitti:No rakastatko sä sit mua?Hebuli kirjoitti: Tuosta kommentista olen yhtä hölmistynyt kuin Bauer hänen saatuaan tietää että pomo onkin vihollisen sätkynukke.
Mutta Bauer ei rakasta naisia, koska se on homo.
Kikkelis kokkelis.
Olen siis yksi harvoista, joka ei ole kumpaakaan?Ann kirjoitti:Ei maininnut Vaolaa...

(En tosin enää muista miksikä Ann mua viimeisen kerran nimitti, kun kävi ilmi että mulla on lippu The Arkin konserttiin...)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw