Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kokoan edelleen isyyspakkausta ja otankin vinkkejä vastaan. Kaikkea ei tuolla omassa mielessäni tule huomioitua :) Paketista tulee suht iso, siinä on vauvelille kamaa, jota isukki tulee käyttämään sekä isukille itselleen. Ja ei, en osta fleshlightia. Suhteen alkuaikoina ostin tekopimpan ja sanottakoon ettei sillä ollut toivottavaa vaikutusta ;) Paketin kokoan lasten ammeeseen (mikälie vanna se on?).

Paketista löytyy jo:

- Baby Blues sarjakuva
- Disney 1000 sanan kirja sanojen opetteluun, sitten kun sen aika on
- Papa is the best tutti, tuttipullo ja ruokalappu
- Kaikki Batmanit DVD:llä (miehen hermolomaa ajatellen ;)

Ajattelin hankkia:

- Vaipanvaihtosetti (vaipparoskis, pyykkipoika, suojakäsineet, suojalasit, talkki, joku kiva peppupyyhe)
- Varpajaissetti (sikareita ja konjakkia)
- Synnärisetti (hänen omia herkkujaan, joita voi mussuttaa kun minä kärsin ;)
- Kylpysetti (pyyhe, kylpyöljy, kylpylelu, vesipyssy). Mies hoitaa pääasiallisesti kylvetyksen.
- Energiajuomaa, korvatulpat, Sisuaski
- Samanlaiset paidat isukille ja pikkuiselle, tekstiä en ole vielä päättänyt
- Muutama lelu yhteisiin leikkeihin
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Aika tutun olonen paketti! Tohon lisäsin noin 50 kpl kortsuja, toimi kannustimena ja pelotteena.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kondoooomit lisätty pakettiin :)
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vai että oikeasti isyyspaketti. Hyvin ne ukkonne on teidät kouluttaneet, kun noin hemmotellaan. Meillä meni kyllä ihan toisinpäin. Minä hössötin, hyysäsin, jeesasin ja huolin kokoajan. Johan se nainen oli mulle yhden ainutlaatuisen paketin duunannut.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Mahtava heitto, joillekin nartuille saattais upota jopa tipauttajana, ehkä skidinä loukkauksena! Minä sain sen napattua miellyttävänä "olen todella ihana mies" -heittona ja niitä ei Kitinässä (kumma kyllä) liikaa ole.

Hmmh, tuostahan saa oikeastaan kaikki toivomansa versiot viriteltyä, vähän vaan neppailee omia hormonileveleitään eri asentoihin ja kappas, taas uus tulkinta! Uuh. ;)
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nääh, mä katson parisuhdetta sellaisilla laseilla joissa molempia hemmotellaan oli sitten raskautunut tai ei :) Ja sanottakoon, että aika jäljessä olen omien huomionosoitusteni kanssa. Se on nykyään rouva ja rouvan masuasukki. Nyt on taas aika herralle ja masuasukille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nowaysis- mul olis tääl sun tissinpidikkeet! Sitteri ei sit korjaantunut, vaikka öljysit silmäs :P Kiitoksia silti, kaikki on tullut/ollut tarpeeseen!
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Haloo. Kertokee, kertokee. Kuitenkin haluatte. Olisi nyt kolme vaihtoehtoa tuolta yhdistelmärattaiden maailmasta: Emmaljungat, Briot ja Orat. Emmaljungat kaikkine lisukkeineen, mitkä haluan n.1000e, Brio Kombit 590e lisukkeineen sekä Orat 580e lisukkeineen. Eli parhaimmat tarjoukset merkeistä, joista jotain tiedän/olen kuullut. Itselleni ainoastaan Orasta kokemusta eli sillä olen vuvelia lykkäillyt muutamia kilsoja lumikinoksessa ja kokemus oli miellyttävä. Värivaihtoehdot eivät kuitenkaan vakuuta.

Kokemuksia?

Sen sanon, että pakko on ostaa kuitenkin Emmaljungan Deluxe hoitolaukku, on se vaan upean näköinen nahkaisena ja valkoisena vaikka hinta lienee lähemmäs 100e yksin ostettuna. Ainoa tyylikäs hoitolaukku mitä on vastaan tullut, ainakin Suomessa.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Rouva Pupu kirjoitti: Kokemuksia?
Skipattiin Emmaljungat hyökkäysvaunukokonsa puolesta, Brio oli ei tarjonnut sitä mitä haettiin ja Ora:n laatu ei vakuuttanut. Päädyttiin Teutonia Spiritiin eikä olla kaduttu. Trike on supernäppärä!

http://www.teutonia.de/index.php?id=1111
Viimeksi muokannut Onslow, 20.01.2009 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Rouva Pupu kirjoitti: Brio Kombit 590e lisukkeineen.
Meillä on Kombot eikä tuo kombo-ominaisuus ole ollenkaan hyvä. Erilliset rattaat ovat tsiljoona kertaa kevyemmät/mukavammat, joten ko. ominaisuus jäi vaille käyttöä. Tonnin vaunut no way!

Yleiskommenttina totean, että käyttäkää mahdollisimman vähän rahaa varsinkin alkuvaiheen juttuihin, ettei käy ns. vanhanaikaiset, jolloin esim. merkittävä osa vaatteista jää kokonaan käyttämättä. Tiedän naisten pesänrakennusvietin ja kehottaisin hillitsemään sitä. Älkääkä ostako vaipparoskista, sillä ei todellakaan tee mitään. Oman lapsen sonnan hajun kestää muussakin pussissa.
Paras päivä ikinä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Joo, katseltiin noitakin mutta ei oikein iskenyt. Koitin lumikinoksessa, eikä oikein vakuuttanut = en halua kolmipyöräisiäkään. Saamme sukulaisilta erikseen vähän käytetyt matka/shoppailurattaat, ovat sitten hiukan kätevämmät pikkukaupoissa ym. mutta nyt haetaan kunnon jytkerattaita, joilla mennä vaikka halki mutaisen metsän :)
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Rouva Pupu kirjoitti: mutta nyt haetaan kunnon jytkerattaita, joilla mennä vaikka halki mutaisen metsän :)
Osta maitokärryt!

Kuva

Ps.

Täällä päin ei ole lunta, joten trike riittää vallan mainiosti.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Brio Kombit ilmatäytteisillä pyörillä oli meillä ja olivat vallan mainiot kärryt, myös rattaina.
Ainoa, josta löytyi kokomusta kokoonpano :]
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Riemumieli kirjoitti: Yleiskommenttina totean, että käyttäkää mahdollisimman vähän rahaa varsinkin alkuvaiheen juttuihin, ettei käy ns. vanhanaikaiset, jolloin esim. merkittävä osa vaatteista jää kokonaan käyttämättä. Tiedän naisten pesänrakennusvietin ja kehottaisin hillitsemään sitä. Älkääkä ostako vaipparoskista, sillä ei todellakaan tee mitään. Oman lapsen sonnan hajun kestää muussakin pussissa.
Nooh, ei siihen maailma kaadu jos muutamia vaatekappaleita jää käyttämättä ja vaipparoskis on kyllä itselleni ihan must.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

^ jos johonkin kannattaa panostaa, niin kunnollinen hoitopöytä on ihan ehdoton. Se pitää olla sellainen, että sen ääressä saa touhuta selkä suorana ilman kyykistelyä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bliss kirjoitti:Brio Kombit ilmatäytteisillä pyörillä oli meillä ja olivat vallan mainiot kärryt, myös rattaina.
Ainoa, josta löytyi kokomusta kokoonpano :]
Itse olen kallistumassa tuon suuntaan, pitäisi vaan päästä koeajamaan. Kyllähän niitä menopelejä saisi alta 300e, mutta kun en omista ajokorttia niin pitää hiukan miettiä sitä kävelemisen ihanuuttakin. Esim. tuttu osti Emmat (tjmv. merkki) niin en oikein näe itseäni köpöttelemässä montakaan kilometriä ilman kolotuksia.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Riemumieli kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Brio Kombit 590e lisukkeineen.
Meillä on Kombot eikä tuo kombo-ominaisuus ole ollenkaan hyvä. Erilliset rattaat ovat tsiljoona kertaa kevyemmät/mukavammat, joten ko. ominaisuus jäi vaille käyttöä. Tonnin vaunut no way!

Yleiskommenttina totean, että käyttäkää mahdollisimman vähän rahaa varsinkin alkuvaiheen juttuihin, ettei käy ns. vanhanaikaiset, jolloin esim. merkittävä osa vaatteista jää kokonaan käyttämättä. Tiedän naisten pesänrakennusvietin ja kehottaisin hillitsemään sitä. Älkääkä ostako vaipparoskista, sillä ei todellakaan tee mitään. Oman lapsen sonnan hajun kestää muussakin pussissa.
Meillä on Brion Duot ja ne ovat kyllä rataspuoleltakin tosi hyvät (erillinen koppa ja ratasosa samaan alustaan). Kun ne kerran menevät tosi hankalassa maastossakin kiitettävästi. Kaupunkikruisailuun on sitten pienipyöräiset pienehköön tilaan menevät takakonttirattaat.

Vaatepuolesta nyt en tiedä, mutta muuten kyllä pesänrakennusviettiä kannattaa minusta kuunnella. Oli hyvä, että kaikki oli valmiina juniorin tullessa.

Ilmeisesti viittaat johonkin "vaipankerääjään", kyllähän hoitopöydän vieressä jonkinlainen poljinroskis pitää olla. Sellaisia metallipintaisiahan saa kympillä vähän joka paikasta.
Came here for school, graduated to the high life
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onslow kirjoitti:^ jos johonkin kannattaa panostaa, niin kunnollinen hoitopöytä on ihan ehdoton. Se pitää olla sellainen, että sen ääressä saa touhuta selkä suorana ilman kyykistelyä.
Tähän asuntoon ei mahdu hoitopöytää, mutta onneksi on sopivan iso ja korkea pesukone, jonka päälle hoitoalustan laittaa. Ei huutanut selkä hoosiannaa kun koetestailin kuvitteellista vaipparumbaa. Ja mun selkä yleensä huutaa jo minuutissa jos olen huonossa asennossa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Rouva Pupu kirjoitti:
bliss kirjoitti:Brio Kombit ilmatäytteisillä pyörillä oli meillä ja olivat vallan mainiot kärryt, myös rattaina.
Ainoa, josta löytyi kokomusta kokoonpano :]
Itse olen kallistumassa tuon suuntaan, pitäisi vaan päästä koeajamaan. Kyllähän niitä menopelejä saisi alta 300e, mutta kun en omista ajokorttia niin pitää hiukan miettiä sitä kävelemisen ihanuuttakin. Esim. tuttu osti Emmat (tjmv. merkki) niin en oikein näe itseäni köpöttelemässä montakaan kilometriä ilman kolotuksia.
Jep. Briot olivat hyvät mm. lumisilla teillä (silloin ipanan ekana talvena oli lunta :P) ja hyvät työntää 10+ kilsan lenkkejä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.baby-barnklader.se/Brio+Duo+ ... n_m23.html

Niin siis tämäntyyliset. Nuo Combin kantokoppaviritelmät eivät itseä sytyttäneet.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Rouva Pupu kirjoitti:Tähän asuntoon ei mahdu hoitopöytää, mutta onneksi on sopivan iso ja korkea pesukone, jonka päälle hoitoalustan laittaa. Ei huutanut selkä hoosiannaa kun koetestailin kuvitteellista vaipparumbaa. Ja mun selkä yleensä huutaa jo minuutissa jos olen huonossa asennossa.
Rakensin sellaisen itse pyykkikoneen päälle kromijaloista ja keittiöpöytälevystä, jotka hommasin jostakin keittiötukusta. Se on nyt leveydeltään puolisentoista metriä jolloin sitä voi käyttää myös pyykkien lajitteluun ettei jää tarpeettomaksi kun ei tarvita hoitopöytänä.
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:Nuo Combin kantokoppaviritelmät eivät itseä sytyttäneet.
Kantokopassa oli hiton kätsää nostaa lenkillä nukahtanut ja edelleen nukkuva ipana sisälle unien keskeytymättä. Mutta makunsa toki kullakin :)
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bliss kirjoitti:Kantokopassa oli hiton kätsää nostaa lenkillä nukahtanut ja edelleen nukkuva ipana sisälle unien keskeytymättä. Mutta makunsa toki kullakin :)
Duossa se sama onnistui nostamalla koko yläosa sisälle. Kyllä sen meillä molemmat jaksoivat sen matkan kantaa.
Came here for school, graduated to the high life
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

^ Meillä lykätään aina koko ratas sisälle, ettei narkkipetteri nyysi :D
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Onslow kirjoitti:^ Meillä lykätään aina koko ratas sisälle, ettei narkkipetteri nyysi :D
Toista se on täällä lintukodossa, kun voi tyrkätä omaan katokseen. :)
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin