Lähetetty: 23.04.2010 12:24
^^ Tiukkaa tavaraa. 
Juu, miksei se Manala osta suosiolla Focusta RS/ST mallina? Liian tavista?

Juu, miksei se Manala osta suosiolla Focusta RS/ST mallina? Liian tavista?
Se on etuveto, eli perseestä.exPertti kirjoitti:^^ Tiukkaa tavaraa.
Juu, miksei se Manala osta suosiolla Focusta RS/ST mallina? Liian tavista?
Yllättävän hyvin se on melu-/mukavuusosastolla pärjännyt noissa startin ym. koeajoissa kyllä, mutta ne on ajaneet yleensä hangessa, joten saas nähdä. Toivottavasti koeajoautossa on se 9 kaiuttimen rockford fosgate -audio.masa kirjoitti:Ota kuulosuojaimet mukaan. En tiedä, mutta epäilen että on melkoisen meluisa laite.
Kelpasi se sille Top Gearin hepullekin (ST) ja RS ei vissiin myöskään vetele.masa kirjoitti:Se on etuveto.exPertti kirjoitti:^^ Tiukkaa tavaraa.
Juu, miksei se Manala osta suosiolla Focusta RS/ST mallina? Liian tavista?
Top Gearin heput ei aja puolta vuotta hangessa. Sen mitä oon kotimaisia palstoja seurannut, Focus on kuulemma aika masentava laite talvikeleillä. Sutiminen ja puskeminen ei lopu oikein millään talvikelillä ennenkuin nopeusrajoitukset loppuvat.exPertti kirjoitti:Kelpasi se sille Top Gearin hepullekin (ST) ja RS ei vissiin myöskään vetele.
Siitä huolimatta. Mikään laite jossa on tehoja 300, ei saa olla etuveto. Sen pitää olla nelari tai sit edes takaveto.exPertti kirjoitti: Kelpasi se sille Top Gearin hepullekin (ST) ja RS ei vissiin myöskään vetele.
Jaa juu, muistan joskus lumisateen jälkeen bussin ikkunasta seuranneeni, kun bussi lähti valoista reilusti ST:tä nopeammin.Manaaja kirjoitti:Top Gearin heput ei aja puolta vuotta hangessa. Sen mitä oon kotimaisia palstoja seurannut, Focus on kuulemma aika masentava laite talvikeleillä. Sutiminen ja puskeminen ei lopu oikein millään talvikelillä ennenkuin nopeusrajoitukset loppuvat.
Tota käväisin mulkoilemassa eilen bimmerin koeajon yhteydessä. En oikein pystynyt nielemään pari vuotta vanhan rivinelarin hintaa pakattuna kauniiseen saippuarasiaan...
Kyllähän ralliart noilla spekseillä on erinomainen valinta ainakin paperilla - tosin en ole koeajanut niin paha sanoa. Nolla kilsaa mittarissa, 5 vuoden takuu ja räyhäkkät suoritusarvot ~40 K€ pintaan. Eri asia sitten, että kärry ei ole ulkoa erityisen näyttävä vaan enemmän sellanen "ok" ja luultavasti japsina vilkkuvaloinen muovikikotin sisältä. Ja kulutuslukemat ovat kyllä pöyristyttävät koneen kokoon ja kärryn painoon nähden.masa kirjoitti:Manala halua tehoja, vähiä kilsoja, nelkun ja mahdollisimman uuden yksilön. Noilla kriteereillä ja 35-45 tonnin haulla voittaja on tää
Toi auto menee sille 20 vee jannulle jonka faija on miljonääri ja se halus ostaa pojalleen ylppärilahjan.Toimistorotta kirjoitti: Kyllähän ralliart noilla spekseillä on erinomainen valinta ainakin paperilla - tosin en ole koeajanut niin paha sanoa. Nolla kilsaa mittarissa, 5 vuoden takuu ja räyhäkkät suoritusarvot ~40 K€ pintaan. Eri asia sitten, että kärry ei ole ulkoa erityisen näyttävä vaan enemmän sellanen "ok" ja luultavasti japsina vilkkuvaloinen muovikikotin sisältä. Ja kulutuslukemat ovat kyllä pöyristyttävät koneen kokoon ja kärryn painoon nähden.
Jos image is nothing ja löpönkulutus ei haittaa, niin ei vastaavia speksejä ihan kovin monelta valmistajalta löydy samassa hintahaarukassa.masa kirjoitti:Toi auto menee sille 20 vee jannulle jonka faija on miljonääri ja se halus ostaa pojalleen ylppärilahjan.
Kolmekymmpinen kaveri tommosen ratissa.. noh..
Toimistorotta kirjoitti:ralliart
Tuo perä on irl musta jotenkin outo.masa kirjoitti:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/cls/3101029
Mitsubishi Lancerin viritetty versio. 2-litrainen turbomoottori, 4-veto ja kaksoiskytkinvaihteisto. Lancer EVO-sarjan pikkuveli.NuoriD kirjoitti:Toimistorotta kirjoitti:ralliart
Toimistorotta kirjoitti:Mitsubishi Lancerin viritetty versio. 2-litrainen turbomoottori, 4-veto ja kaksoiskytkinvaihteisto. Lancer EVO-sarjan pikkuveli.NuoriD kirjoitti:Toimistorotta kirjoitti:ralliart
Mun silmään CLS on ihan jumalaisen kaunis auto.NuoriD kirjoitti:
Tuo perä on irl musta jotenkin outo.
Mä taas tykkään CLS:n perästä, keula on jotenkin liian pitkänomainen. Tulee delfiini mieleen.NuoriD kirjoitti:Tuo perä on irl musta jotenkin outo.masa kirjoitti:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/cls/3101029
Ei avannut. Tuli vaan joku Skodan näköinen Saabi.exPertti kirjoitti:Olipas tuo vaikeata, mutta tuon pitäisi avata hyvännäköisen uuden auton kuvan.
http://www.saab.fi/fi/fi/start#/Cars/al ... s/image=5/
Makuja on niiiin monia .. minusta tuo taas näyttää siltä, että joku on laittanut suunnittelijan pöydälle valkoisen gansteristetsonin ja kaveri on insipiraatiossa piirtänyt hatun muotoisen auton.exPertti kirjoitti:Olipas tuo vaikeata, mutta tuon pitäisi avata hyvännäköisen uuden auton kuvan.
http://www.saab.fi/fi/fi/start#/Cars/al ... s/image=5/
Vai että Skodannäköinen. Menehän sinä taksikuski muualle sen kärrysi kanssa.masa kirjoitti:Ei avannut. Tuli vaan joku Skodan näköinen Saabi.
Ei muuta kuin salkku lihoiksi ja CLS alle. Vaimokin varmasti tykkäisi enemmän kuin moposeikkailuista.NuoriD kirjoitti:Musta CLS:n perä on liian kapea. Nimenomaan takaapäin olen sitä liikenteessä zoomaillut silloin tällöin. Toki kelpaisi.