Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Tix kirjoitti:Tämä.

Hyvin istuu ja just sopivan mittaseksi lyhennetyt lahkeet. Kehtaa laittaa duuniin päälle.
Laita mulle koko kuva sähkikseen, kiitos. :)
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nuuh!
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chubs kirjoitti:Laita mulle koko kuva sähkikseen, kiitos. :)
Helpoiten saat sen kokovartalokuvan omilla okulääreillä livenä. Se mitä kuva ei kerro, on että naama on flunssapunanenäinen ja tukkasekainen xD
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Tix kirjoitti:
Helpoiten saat sen kokovartalokuvan omilla okulääreillä livenä. Se mitä kuva ei kerro, on että naama on flunssapunanenäinen ja tukkasekainen xD
Ok. Puku päälle sit kans, tai häivyn paikalta. :P

Toisella flunssaisella on täällä parit villasukat, yöpaita, polvipituinen villatakki ja surullinen Paavo kaulalla.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chubs kirjoitti:Ok. Puku päälle sit kans, tai häivyn paikalta. :P
Voin järjestää sulle ja puvulle treffit jos haluat intiimimmän illan :) En tuu turhaan kolmanneks pyöräks.
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Tix kirjoitti: Voin järjestää sulle ja puvulle treffit jos haluat intiimimmän illan :) En tuu turhaan kolmanneks pyöräks.
Kiitos. Laita vaikka Daniel Craig tuomaan puku. Ei ole pakko itse vaivautua. :)
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chubs kirjoitti:Kiitos. Laita vaikka Daniel Craig tuomaan puku. Ei ole pakko itse vaivautua. :)
Daniel ei taida mahtua tuohon, joten haittaako että joutuu tulemaan pelkissä boksereissa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hankkikaa huone!

Ja varustus on hyvä ei ehkä niin hyvä kuin tixillä, mutta vaaleat sukat, pilkulliset pokserit ja Fuenhirola t-paita!
Saatana liikaa lämpöä talossa, +22 pitäisi olla nyt +24 vielä aste lisää niin ei tarvi enää mitään päälle?
Pyyhin Netikettiin..
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Tix kirjoitti:Tämä.

Hyvin istuu ja just sopivan mittaseksi lyhennetyt lahkeet. Kehtaa laittaa duuniin päälle.
Hmm.. Kuka on "räätäli"?
Jeroen

Viesti Kirjoittaja Jeroen »

Juuri nyt on päällä mittatilauksena teetetty liituraitapuku ja valkoinen kauluspaita. Naamalla kolmen päivän sänki ja nenällä Pradan silmälasit.

Eilen samaan aikaan, tässä samassa paikassa istuessani oli haaroista rikki asti kuluneet farkut, musta t-paita ja superstarit. Naamalla kahden päivän sänki ja nenällä halvemmat silmälasit.

Ylöspäin yritän, siis.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jeroen kirjoitti:Juuri nyt on päällä mittatilauksena teetetty liituraitapuku ja valkoinen kauluspaita. Naamalla kolmen päivän sänki ja nenällä Pradan silmälasit.

Eilen samaan aikaan, tässä samassa paikassa istuessani oli haaroista rikki asti kuluneet farkut, musta t-paita ja superstarit. Naamalla kahden päivän sänki ja nenällä halvemmat silmälasit.

Ylöspäin yritän, siis.
Millä nimimerkillä eilen esiinnyit?
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

SUKAT JA SANDAALIT!!
Niin ja työvaatteet :D
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

aimohaiku kirjoitti:
Tix kirjoitti:Tämä.

Hyvin istuu ja just sopivan mittaseksi lyhennetyt lahkeet. Kehtaa laittaa duuniin päälle.
Hmm.. Kuka on "räätäli"?
Dressman :D

Hokasin taas vaihteeksi miksei töissä kannata ajatellakkaan pitävänsä pingviinipukuja (lasken normipuvut ja hamppuköyden samaan sarjaan).

Kierros laatta/parkettispeden peesissä -> musta muuttuu valkoiseksi (ja velat saataviksi). Noh, saipa työsaappaista karisteltua hevoispaskat tuonne "kentälle".
Kirjoitan tätä alasti
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jeroen kirjoitti:Juuri nyt on päällä...
Katos poikaa, uskalsit kirjoittaakin palstalle ;)

Mulla on päällä eripari alusvaatteet (mustat hipsterit ja jotkut perus utareliivit), musta, lyhythihainen babydoll-tyyppinen paita, mustat/tumman harmaat kapeat stretchhousut ja musta lakerikorkkarit.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

aimohaiku kirjoitti:
Tix kirjoitti:Tämä.

Hyvin istuu ja just sopivan mittaseksi lyhennetyt lahkeet. Kehtaa laittaa duuniin päälle.
Hmm.. Kuka on "räätäli"?
Huugo ja stokkan pika-ateljee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pillifarkut, mustat sukat jossa possunkuvia, mustat hipsterit, punaiset puuvillarintaliivit, puna-rosa- kuvioinen lyhythihainen paita.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Perusvitutus.
Jeroen

Viesti Kirjoittaja Jeroen »

BettyB. kirjoitti:Katos poikaa, uskalsit kirjoittaakin palstalle ;)
Mulla oli tylsää. Ei tule toistumaan, eikun juurihan mä toistan sen tällä viestillä... prkl.

BettyB. kirjoitti:Mulla on päällä eripari alusvaatteet (mustat hipsterit ja jotkut perus utareliivit), musta, lyhythihainen babydoll-tyyppinen paita, mustat/tumman harmaat kapeat stretchhousut ja musta lakerikorkkarit.
Tulepas näyttämään tännekin... Minut löytää edustamanne yrityksen establishmentista tiedätte kyllä mistä noin tunnin kuluttua, ellei toisin sovita.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Älä nyt ujostele, kyllä sulla varmaan olis sanottavaa monissakin ketjuissa. Aloita vaikka noista panisitko itseäsi ja oletko impannut -ketjuista, ne on aloittelijallekin iisejä ;)
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

BettyB. kirjoitti:...ne on aloittelijallekin iisejä ;)
Jeppa, luin että siellä on aloittelijallekin tissejä. Erikoista.
Kirjoitan tätä alasti
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

McJanne kirjoitti:Erikoista.
Ei, vaan erittäin huolella suunnitellun aivopesun tulosta.

*suunnittelee maailmanvalloitusta*
Jeroen

Viesti Kirjoittaja Jeroen »

BettyB. kirjoitti:^ Älä nyt ujostele, kyllä sulla varmaan olis sanottavaa monissakin ketjuissa. Aloita vaikka noista panisitko itseäsi ja oletko impannut -ketjuista, ne on aloittelijallekin iisejä ;)
Luulen, että on kaikki osallisten kannalta parempi etten suolla tänne paljoakaan lisää. En minä nyt mikään märkäkorva ole keskustelupalstojen suhteen.

Kevättä kuitenkin ilmassa, käyvät levottomiksi hyväkkäät.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

- Cornelianin siniliituraitainen lievästi ruskeaan murrettu puku
- Mustat Leftin kengät
- Bretelen sini-luumu-raidoitettu skraga
- Olympin vaaleansininen kauluspaita
- DKNY vyö

Ja menee näköjään kymmeneen, ennen kuin näistä pääsee eroon...
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

McJanne kirjoitti: Dressman :D
Äyh. Niskakarvat nousivat pystyyn kauhusta. Mä olen allerginen tolle sanalle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:
McJanne kirjoitti: Dressman :D
Äyh. Niskakarvat nousivat pystyyn kauhusta. Mä olen allerginen tolle sanalle.
Dressmannin paita, farkut, sukat ja kalsarit. Niin ja vyökin on sieltä. Hilse paidan päällä on sentäs omaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin