Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voihan vittu mikä trendi, onneks en käykkään keskustassa kuin baariaikoina.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Fei ... 5258826469
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:Voihan vittu mikä trendi, onneks en käykkään keskustassa kuin baariaikoina.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Fei ... 5258826469
Mä oon ennenkin itkenyt tätä, kun mua ei ole feissari koskaan lähestynyt. En kyllä keskustassa juurikaan liiku, mut silti! Mikä on, kun ei kelpaa :(
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:
Mä oon ennenkin itkenyt tätä, kun mua ei ole feissari koskaan lähestynyt. En kyllä keskustassa juurikaan liiku, mut silti! Mikä on, kun ei kelpaa :(
Saat vaikka kaikki mua lähentelevät feissarit.

Mutta ilmeisesti kuulut samaan kategoriaan kuin vanhempani, jotka saavat olla varsin rauhassa. En tajua. Ilmeisesti feissarit kiduttavat etupäässä ihmisiä, jotka voisivat kuulua esim. kategoriaan opiskelija = helposti syyllistettävissä antamaan rahaa.

Hyvällä asialla ollaan ja blaablaa, mutta kyllä toi kaikkien julkisten alueiden miinoittaminen on niin vastenmielistä touhua, etten yhdenkään feissarin kautta ryhdy lahjoittajaksi millekään järjestölle. Valitsen kohteeni oma-aloitteisesti ja muita reittejä, tattis vaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aikoinaan työmatkalla oli kolmekin feissaajien miehittämää propagandapistettä, en hirveästi arvostanut.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Mä oon ennenkin itkenyt tätä, kun mua ei ole feissari koskaan lähestynyt. En kyllä keskustassa juurikaan liiku, mut silti! Mikä on, kun ei kelpaa :(
Saat vaikka kaikki mua lähentelevät feissarit.

Mutta ilmeisesti kuulut samaan kategoriaan kuin vanhempani, jotka saavat olla varsin rauhassa. En tajua.
Antaisko sun vanhempasi rahaa, jos pyytäisivät? Mä en antaisi. Ehkäpä feissarin kokenut silmä laskelemoi heti, että tuo ei anna kuitenkaan, turha heruttaa.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Feissareihin tepsii aika hyvin, että ensin lähestyy niitä naama norsunvitulla ja sitten kun tulee vähän lähemmäs, ohittaa ne päättäväisesti pää toiseen suuntaan käännettynä. Eli feissarit pilaa katukuvan sitenkin, että kaikki ihmiset alkaa näyttää nyrpeetä ja täysin piittaamatonta naamaa ja muuttuu pikku hiljaa muutenkin nyrpeiksi ja täysin piittaamattomiksi.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:
Antaisko sun vanhempasi rahaa, jos pyytäisivät? Mä en antaisi. Ehkäpä feissarin kokenut silmä laskelemoi heti, että tuo ei anna kuitenkaan, turha heruttaa.
Tuskin, mutta teoriasi tökkii siltä osin että en anna minäkään. (Luulisin, että olemuksellani myös viestin melko tehokkaasti ettei maksa vaivaa lähestyä, mutta ehkä pitää varmuudeksi hankkia t-paita jossa lukee "En koskaan anna feissarille"... :roll: )
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nastamuumio kirjoitti:Feissareihin tepsii aika hyvin, että ensin lähestyy niitä naama norsunvitulla ja sitten kun tulee vähän lähemmäs, ohittaa ne päättäväisesti pää toiseen suuntaan käännettynä. Eli feissarit pilaa katukuvan sitenkin, että kaikki ihmiset alkaa näyttää nyrpeetä ja täysin piittaamatonta naamaa ja muuttuu pikku hiljaa muutenkin nyrpeiksi ja täysin piittaamattomiksi.
No tätä mä meinasin tolla että luulisin viestiväni tehokkaastikin, että ei muuten kiinnosta. Siitä huolimatta ne sitkeimmät sissit uskaltautuu tunkemaan tielle kyselemään että olisko hetki aikaa ja kiinnostaisko ihmisoikeudet.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Okei, sit ei auta kuin "Vittuun ihmisoikeudet" -t-paita.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mä oon nyt kyllä aivan masiksessa, kun mua ei koskaan heruteta. Mut täytyy johtua siitä, että liikun niin harvoin keskustassa. Joo, sitä se on. Onneksi Jehovat sentään joskus soittaa ovikelloa.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Huh, voisin kyllä antaa Helsinki Missiolle. Kirkon ulkomaanapu jääkööt odottamaan ND:n panosta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä en tajua, miten vaikeaa on sen feissarin kohdalla vaan hymyillen tokaista että kiitos ei.
Work like a captain, play like a pirate.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Antaisko sun vanhempasi rahaa, jos pyytäisivät? Mä en antaisi. Ehkäpä feissarin kokenut silmä laskelemoi heti, että tuo ei anna kuitenkaan, turha heruttaa.
Tuskin, mutta teoriasi tökkii siltä osin että en anna minäkään.
Jos sä olet kuitenkin sen näköinen, että saattaisit olla ns. huolimaton tavarastasi?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti:Mä en tajua, miten vaikeaa on sen feissarin kohdalla vaan hymyillen tokaista että kiitos ei.
Ei se sinänsä vaikeaa ole, mutta jos ja kun liikkuu usein näillä täyteen miinoitetuilla alueilla keskustassa ja saa olla hokemassa sitä "kiitos eitä" noin viidelle yrittäjälle joka kerta (usemman kerran viikossa), niin jossakin vaiheessa mitta vaan tulee täyteen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mä en tajua, miten vaikeaa on sen feissarin kohdalla vaan hymyillen tokaista että kiitos ei.
Ei se sinänsä vaikeaa ole, mutta jos ja kun liikkuu usein näillä täyteen miinoitetuilla alueilla keskustassa ja saa olla hokemassa sitä "kiitos eitä" noin viidelle yrittäjälle joka kerta (usemman kerran viikossa), niin jossakin vaiheessa mitta vaan tulee täyteen.
Helpottaa ehkä, kun muistaa että ne on vaan duunissa...
Work like a captain, play like a pirate.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti:
Helpottaa ehkä, kun muistaa että ne on vaan duunissa...
Juu, sinänsä ärsyyntyminen ei kohdistukaan niihin feissareihin noin niinQ ihmisinä vaan yleisesti tähän ilmiöön. Saman ärsyyntymisen saavat aikaan ne meikkejä/suoristusrautoja/käsivoiteita tyrkyttävät myyjät tavaratalojen liukuportaiden edessä.

Ettei nyt synny väärää kuvaa asiasta, niin en pura turhautumistani niihin työtään tekeviin ihmisiin. (Toisaalta, ehkä maine leviäisi nopeasti ja mut sitten jätettäisiin rauhaan? Win-win?)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Mä en tajua, miten vaikeaa on sen feissarin kohdalla vaan hymyillen tokaista että kiitos ei.
Joskus feissareita ei ole tunnistanut riittävän hyvin ja usein he myös kävelevät meikäläisen tielle. Saisivat ottaa varovaisen katsekontaktin n. 10m päästä hieman liikesuuntani sivusta, jolloin voisin nopeasti vain hieman pyöräyttää päätäni.

Tykkään paljon enemmän romani-kerjäläisistä, koska he yleensä pysyvät poissa tieltä.

Jaan nykyisin 'ei kiitosta' automaattisesti kaikille lähestyjille ennen kuin he ehtivät sanoa mitään. Kyllä sen hukassa olevan turistin ehtii tunnistamaan sen 'ei kiitoksen' jälkeenkin ja tilanteen paikkaamaan.

Elco voisi väsätä bluetooth-sovelluksen, jonka avulla voisin jakaa 'ei markkinointia'-kieltoviestia ympäristööni ja tix voisi väsätä lain, jonka mukaan minua ei saisi feissata silloin kun bluetoothini sen kieltää.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Helpottaa ehkä, kun muistaa että ne on vaan duunissa...
Sano juutalainen...
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti: Elco voisi väsätä bluetooth-sovelluksen, jonka avulla voisin jakaa 'ei markkinointia'-kieltoviestia ympäristööni ja tix voisi väsätä lain, jonka mukaan minua ei saisi feissata silloin kun bluetoothini sen kieltää.
...ja sä voisit väsätä sellasen feissarisopparin, jossa feissarin käyttämää aikaani laskutetaan feissariorganisaatiolta 160€/h.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti: Elco voisi väsätä bluetooth-sovelluksen, jonka avulla voisin jakaa 'ei markkinointia'-kieltoviestia ympäristööni ja tix voisi väsätä lain, jonka mukaan minua ei saisi feissata silloin kun bluetoothini sen kieltää.
...ja sä voisit väsätä sellasen feissarisopparin, jossa feissarin käyttämää aikaani laskutetaan feissariorganisaatiolta 160€/h.
"Ottamalla kontaktin suostut näihin ehtoihin".
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:"Ottamalla kontaktin suostut näihin ehtoihin".
Tilaan tuon t-paidan, kiitos!

Vanha tekniikka päihitti taas uuden.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No nyt muakin naurattaa! :]
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

http://www.guardian.co.uk/world/2010/ju ... tary-leaks

Vihaksi pistää. Tulee tästä ja esim. aikaisemmasta videosta, jossa helikopterista tulitettiin mm. Reutersin kuvaajia, vähän sellainen fiilis että "JOO hankitaan mekin palkka-armeija, jonne voivat sitten kaikki sellaiset änkeä leikkimään, joiden ÄO ei riitä muualle." :evil:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 15:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Helvetti taitaa jäätyä uudelleen Lordin voiton jälkeen... :shock:
Sähköautoilu saamassa tuntuvan verohelpotuksen
Alustavan suunnitelman mukaan akkusähköautojen verotus olisi laskemassa jopa viidennekseen nykyisestä.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Vastaa Viestiin