Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti:Tää on niin epäreilua kun toiset ymmärtää naisista ja niiden tarpeista kaiken. :(
Vain me naiset.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tää on niin epäreilua kun toiset ymmärtää naisista ja niiden tarpeista kaiken. :(
Vain me naiset.
Mutta te ette pysty täyttämään niitä.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tää on niin epäreilua kun toiset ymmärtää naisista ja niiden tarpeista kaiken. :(
Vain me naiset.
Mutta te ette pysty täyttämään niitä.
Ymmärtämisestä tässä olikin kyse.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti: Vain me naiset.
Mutta te ette pysty täyttämään niitä.
Ymmärtämisestä tässä olikin kyse.
joo-o
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Laitetaan nyt sitten. Lähtökohta: Seksi maksusta on aina pahasta, koska vastapuoli on siinä mukana rahasta. -> Vastapuoli ei nauti -> Minä en nauti. Lähtökohtaisesti, jos Hän ei nauti, minä en nauti.

Bangkok: minä kaksi päivää reissupäivän päätteeksi hotellin alabaarissa, täysin selvinpäin, syön, juon ja luen koulujuttuja. Vastapäisen hierontalaitoksen tytöt huutelee tyypillistä masaas-masaas-juttuaan, sanon aina takaisin meibi-leittör. Kaksi päivää samaa kuunneltuaan yksi rohkaisee mielensä ja kysäisee - vastoin sääntöjä, heillä ei oikeasti ole mitään asiaa ravintoloiden ihmisiä puhuttelemaan - että sä olet kaksi päivää heitellyt meibiileittöriä, joko olisi aika. Hymyilin, ja lupasin sinnikkään markkinoinnin takia antautua yhden tunnin hierontaan, joka kustansi plakaatin mukaan 7.5€/h. Päätin, että noin antautunut työ vaatii palkkansa, joten päätin ottaa tarjouksen vastaan. Lihakset oli kieltämättä melko jumissa, ja tuo kuulosti hyvältä meiningiltä ennen puolen vuorokauden lentoa, olin käynyt ottamassa vastaaavat pariin otteeseeseen Pattayalla ja homma toimi helvetin hyvin. Koko kropan venyttely+hieronta puoli-ilmaiseksi.

Pyysin naisen huoneeseen hieromaan, koska hän ehdotti sitä. Hän tuli, ja siinä vaiheessa pelkkää hierontaa ei enää löytynytkään hinnastosta. Neuvottelimme hetken, ja pääädyin ottamaan hieronnan spesiaalina . Meininki oli maagista: daami oli kuvankaunis ja heitti puolen tunnin hieronnan + spesiaalin, josta ei sen enempää; toimitus sisälsi elementtejä, joita en koskaan ennen melko pitkällä urallani ole kokenut&nähnyt. Jäi sellainen kuva, että mua käytettiin hyväksi, mutta mä olin melko tyytyväinen kyseiseen riistoon. Pyydettiin tulemaan uudestaan, lupasin meibii. Pyydettiin olemaan unohtamatta daamia, lupasina meibi not.

Tämä + edellienen reissu avarsi mun maailmaani molempiin suuntiin. Mä olen enemmän kuin tietoinen kaikkien niiiden naisten riistosta, jotka tässäkin maassa pyörittää persettänsä kaikissa niissä go-go-baareissa enemmän tai vähemmän vasten tahtoaan ja pelkästään rahan takia. Heistä moni elättää koko perheensä kuukauden kertapanosta läskin länkkärikusipään kanssa. Mun tapaukseni edellä mainitun naisen kanssa oli yksi miljoonasta, jota ei (ehkä) voinut laskea minkään riiston piikkiin. Mä myönnän henkistyneeni tämän ja edellisen reissuni myötä sen verran, että mun mielestäni olisi vähintään oikein, että ko. maassa kauppaa käyvät ja pelkkää rahansäästöä hakevat tahot ottaisivat vastuuta myös paikallisen koulusysteemin kehittämisestä varsinkin köyhillä pohjoisen seuduilla, koska valtio ei siitä huolehdi. Kasvukeskuksissa palvelut toimii, mutta Pattayan tytöistä/pojista valtaosa hakeutuu mestoille juuri siksi, että omalla paikkakunnalla ei ole mitään mahdollisuuksia päätyä yhtään minnekään muualle.

Toisaalta taas, mut tässä pokattiin ja päädyin yhteen elämäni parhaista seksuaalisista seikkailuista, vaikka voin valehtelematta sanoa ettei se ollut aikomukseni enkä uskonut sen edes olevan ko. olosuhteissa mahdollista. Siis sen nautinto-osuuden. Bangkok on kyllä uskomaton kaupunki, maineensa veroinen muutenkin. Helvetin hyvin toimiva Big City muutenkin, toimii, suosittelen. Muu maa pitäisi vain saada toimimaan samalla lailla, siinä on iso suo kynnetäväksi. Korruptio jyllää ja ihmisoikeuksilla ei ole paljon väliä. Tyypilliset kolmannen maailman maan ongelmat niskassa. Toivon, että maa pääsee jaloilleen jossain vaiheessa noidenkin asioiden suhteen. Mä olen ainakin menettänyt sydämeni ko. maahan. En ehkä palaa enää Pattayalle, koska ko. paikka alkaa olla jo nähty, mutta ehkä Phuketiin seuraavaksi. Ja Bangkokiin ei voi kyllästyä koskaan. Kännissä, lihapiirakkaa ja vesipumppua. En peseydy enää koskaan ja pillua en aio saada.

Toivottavasti tämä viesti ei aiheuta Manalalle eikä muillekaan tytöille ylimääräisiä PMS-vaivoja.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:Mun tapaukseni edellä mainitun naisen kanssa oli yksi miljoonasta, jota ei (ehkä) voinut laskea minkään riiston piikkiin.

Toivottavasti tämä viesti ei aiheuta Manalalle eikä muillekaan tytöille ylimääräisiä PMS-vaivoja.
No muuten ehkä olisi voinut, mutta ylempi kirjoittamasi herkisti kyllä minutkin vakuuttumaan että "You soooo special".
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Sä olet vaan niin special, että sun luulot voittaa aina muiden tiedot. Elämäsi suurin tragedia. Live your life, kid.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mitäs mä nyt menin väärin luulemaan? Johan sanoin että vakuutuin kyllä sun olleen ihan one in a million onnenpotku sille kigulinhierojalle. Sua on hirveän vaikea miellyttää.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Mua on helppo miellyttää, kun homman osaa.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Eihän tälle elostelulle ole loppua näkyvissä, meininki on kovempi kuin vuonna '77 konsanaan: nappasin lennot Caracasiin, Venezuelaan marraskuulle. 18 päivää menee luultavasti tsunameita ja tornaadoja väistellessä, hintaa lennoille kertyi naurettavat 256€. Nyt pitäisi enää tienata lomarahat.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Bruce Willisika kirjoitti:Eihän tälle elostelulle ole loppua näkyvissä, meininki on kovempi kuin vuonna '77 konsanaan: nappasin lennot Caracasiin, Venezuelaan marraskuulle. 18 päivää menee luultavasti tsunameita ja tornaadoja väistellessä, hintaa lennoille kertyi naurettavat 256€. Nyt pitäisi enää tienata lomarahat.
256 euroa?

Mistä noin naurettavia lentoja toiselle puolelle maailmaa löytyy?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Ebookersilla maksoi 10 minuuttia sitten 259e. Ostin pois varmuuden vuoksi. Luftnazi ja vieläpä hyvä yhteys yhdellä vaihdolla mennen tullen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lentoyhtiöiden tarjouksista vai mistä ja minkä bannerin alta tollasen löysitte? En löydä!111

Vastatkaa jo!11
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Luftis on näemmä alkanut tiputtelemaan melkoisia hintapommeja. Meinaan lähti omat NY lennotkin samasta putiikista alle neljällä sadalla.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Huhu kulkee, että kyseessä on Luftnazin hinnoittelumoga, että kannattaa varata tänään.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En edelleenkään löytäny reittiä, minkä kautta saitte tollaset hinnat.
Netistä siis ilmeisesti kuitenkin?
Prepare for the worstest.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

nowaysis kirjoitti:En edelleenkään löytäny reittiä, minkä kautta saitte tollaset hinnat.
Netistä siis ilmeisesti kuitenkin?
No nyt näyttää hinta olevan 568e.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Millä päivillä noi irtoaa?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Joo-o. Ois pitänyt olla nopee.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti:Joo-o. Ois pitänyt olla nopee.
Oisin ollu jos oisin saanu vähän tarkemmat ohjeet =/ Kolusin iipuukkerin aika huolella, enkä löytäny. Vai oisko vaan pitäny kokeilla päiviä hakukoneeseen..Whatever.
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:
huima kirjoitti:Joo-o. Ois pitänyt olla nopee.
Oisin ollu jos oisin saanu vähän tarkemmat ohjeet =/ Kolusin iipuukkerin aika huolella, enkä löytäny. Vai oisko vaan pitäny kokeilla päiviä hakukoneeseen..Whatever.
Luftwaffen omilta sivuilta olisi ollut parempi tsekata. Siellä on hieman helpompi hakea ja muuttaa päiviä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

katoin sieltäkin..
Prepare for the worstest.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ei kait ilkeät pojat vaan kiusaa nowaa?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Nope, kyllä se oli ihan oikea juttu. Tuli vahvistuksia muualtakin ja esimerkiksi top10matkatarjoukset ryhmässä FB:ssä tuota on jo hehkutettu. Ilmeisen monet onnistuivat saamaan halvat lennot.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Dave kirjoitti:Ei kait ilkeät pojat vaan kiusaa nowaa?
Sä voit tulla stalkkaamaan Hki-Vantaalle 10.11, kun mennään Sikamikan kanssa sombrerot päässä turvatarkastukseen.
Vastaa Viestiin