Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa koiravauvan kera bongattu 54B-bussin pysäkillä Kehä I:n varrella. Ihana pikkunen :h: (koira siis, annepakin oli tietty söde).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:annepa koiravauvan kera bongattu 54B-bussin pysäkillä Kehä I:n varrella. Ihana pikkunen :h: (koira siis, annepakin oli tietty söde).
"Ihana pikkuinen" ei voi viitata minuun :D Me oltiin totuttelemassa kehän kaameaan meteliin, kohta mennään jo bussilla. Ehkä töihin ens viikolla.

Hellu nousi siitä bussiin ja tapasi siellä kaverinsa, joka oli katsonut että "onpa söpö pentu" eikä tajunnu että soon mie ja pötky :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bongasin Aarnen assemblytv:sta.
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja salanikki »

Näin omiani lintsillä. Geetsun näin siellä viimeks ennen juhannusta... :/
lolleroinen ja repskops
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bongattu aito Enkuli sovitusti.

Mustis on aina rodukas ja kiva. Facebook tyyliin "tykkään" :P
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita täällä meillä kotona :h:

Kiitos muru. Mä en sanoin voi kuvailla miten paljon iso iso iso kiitos.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ehditkö sovittaa? Sopiko niistä mikään? Sen päällimmäissen ajattelin, että annan takaisin sulle. Sain sen sun äidiltä sun 30-vuotissynttäreillä :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Ehditkö sovittaa? Sopiko niistä mikään? Sen päällimmäissen ajattelin, että annan takaisin sulle. Sain sen sun äidiltä sun 30-vuotissynttäreillä :)
Kaikki sopi. Kiitos tätäkin kautta. Se äitin tekemä oli hieno, koska hän ei koskaan enää moisia voi tehdä.

Aarne Ankka bongattu tänään mein lähikaupassa ja kerettiin jutellakin vaikka eri kauppajonoissa oltiin :)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä näin Linnan juhlien televisioinnissa Laura Lepistön seuralaisensa kanssa. Kun asiasta on niin ollut täällä puhetta, ja lukukauden alkamisesta on vierähtänyt jo näinkin kauan, oletan, että seuralaisessa bongasin SikaMikan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:Mä näin Linnan juhlien televisioinnissa
Mitä, eikö Urpiaista oltu kutsuttu?!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ No tätä mäkin koko illan päivittelin. Maailmassa on virhe.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

urpiainen kirjoitti:Mä näin Linnan juhlien televisioinnissa Laura Lepistön seuralaisensa kanssa. Kun asiasta on niin ollut täällä puhetta, ja lukukauden alkamisesta on vierähtänyt jo näinkin kauan, oletan, että seuralaisessa bongasin SikaMikan.
Ei, mä juoksentelin samaan aikaan naama lankattuna edestakaisin läpi Teatterin lasioven.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mä näin Linnan juhlien televisioinnissa Laura Lepistön seuralaisensa kanssa. Kun asiasta on niin ollut täällä puhetta, ja lukukauden alkamisesta on vierähtänyt jo näinkin kauan, oletan, että seuralaisessa bongasin SikaMikan.
Ei, mä juoksentelin samaan aikaan naama lankattuna edestakaisin läpi Teatterin lasioven.
You bloody nigga!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Liloon meinattiin törmätä Itiksen Aleksi 13 ovella.

Ihanan keltainen takki :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Jaahas, ja tapani mukaan mä tietysti olin niin koomassa etten tajunnut mitään... :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lilo kirjoitti:^ Jaahas, ja tapani mukaan mä tietysti olin niin koomassa etten tajunnut mitään... :?
No ei kait sitä huomaa jos yks tyyppi juoksee karkuun nähdessään :D
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix ja Patz yökerhossa. Hyvää viinaa, muisti meni. "Tanssin" ensimmäistä kertaa sitten ehkä vuoden 2003.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:Tix ja Patz yökerhossa. Hyvää viinaa, muisti meni. "Tanssin" ensimmäistä kertaa sitten ehkä vuoden 2003.
Onko tämä nyt se A-Team? Oon kade Vespalle!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:
elco kirjoitti:Tix ja Patz yökerhossa. Hyvää viinaa, muisti meni. "Tanssin" ensimmäistä kertaa sitten ehkä vuoden 2003.
Onko tämä nyt se A-Team? Oon kade Vespalle!
No syystäkin!

Oli kyllä tiukkaa alkoa, vieläkin humisee päässä. Ja matkalla taksitolpalle kaks lesboa yritti saada mut mukaansa. Jouduin antamaan pakkasta, vaikka 3some olis kyllä ollu houkuttava...

Ps. Hyvin tanssittu, vaikka Tix on kyllä ihan omaa luokkaansa...
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:[. Ja matkalla taksitolpalle kaks lesboa yritti saada mut mukaansa. Jouduin antamaan pakkasta, vaikka 3some olis kyllä ollu houkuttava...
Niin väärin, niin väärin!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti:[. Ja matkalla taksitolpalle kaks lesboa yritti saada mut mukaansa. Jouduin antamaan pakkasta, vaikka 3some olis kyllä ollu houkuttava...
Niin väärin, niin väärin!
Jep.

Tuosta olisi saanut aikaan mainion elokuvankin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:Tuosta olisi saanut aikaan mainion elokuvankin.
Mieti jos oltais koko kopla siinä leffassa; mä, elco, Tix ja kaks kuumaa lesboa!

Ja ne oli kuumia, silleen lesbomaisella tavalla.
Work like a captain, play like a pirate.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

elco kirjoitti:Tix ja Patz yökerhossa. Hyvää viinaa, muisti meni. "Tanssin" ensimmäistä kertaa sitten ehkä vuoden 2003.
Olisin mielelläni ollut mukana.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:
elco kirjoitti:Tix ja Patz yökerhossa. Hyvää viinaa, muisti meni. "Tanssin" ensimmäistä kertaa sitten ehkä vuoden 2003.
Olisin mielelläni ollut mukana.
Kukapa ei. Grrrauh!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:
huima kirjoitti:Tuosta olisi saanut aikaan mainion elokuvankin.
Mieti jos oltais koko kopla siinä leffassa; mä, elco, Tix ja kaks kuumaa lesboa!

Ja ne oli kuumia, silleen lesbomaisella tavalla.
Kuumat lesbot <3! Uh.

Mutta elco ja Tix on vähän pläh. Poikarakkaus ei ole mun juttu, mutta toki on ihan nasta jos tytöt tykkää sellaista katsella.
Vastaa Viestiin