Toivottavasti mies ei lue tätäBettyB. kirjoitti: Paha, paha, paha. Saat kyllä nyt mun luvalla ostaa parit kengät lisää. Sellaset tosi korkeet ja soljettomat

Toivottavasti mies ei lue tätäBettyB. kirjoitti: Paha, paha, paha. Saat kyllä nyt mun luvalla ostaa parit kengät lisää. Sellaset tosi korkeet ja soljettomat
Nyt:Rouva Pupu kirjoitti:Mutta, mitä sun päällä on?
Hankkikaa huone.Rouva Pupu kirjoitti:Aevan yberseksikästä herra iso herra!William Somerset kirjoitti:Kikkuilenkin koko illan noissa pesemättömissä ihonmyötäisissäni vain ajatellen sinua, naarasleijonani!!Rouva Pupu kirjoitti:SJP:tä lainatakseni: "Kiihotuin".
SaintJohnPerse kirjoitti:Ja asiaan: Mielestäni Suomessa käytetään aivan liian vähän pitkiä (mustia) nahkasaappaita. On se niin väärin.
Saanen sanoa, että sitten sulla on erittäin hyvä ruNkoinen suttura kotona. Namz!William Somerset kirjoitti: Säikähdin jo, että kotibööna on työmatkoillaan alkanut harrastamaan poseilua, eikä ole tuotoksistaan toimittanut minulle kopioita tarkastusta varten, mutta tarvittavat tunnusmerkit puuttuivat.
Tiedän! Kelpuutan vain parasta. Ehkä kotibööna on vähän vielä riskimpi, mutta pääasia silti, että mä nostan kuitenkin enemmän penkiltä ja voitan painiskabat 6-0. Ja hei, muistan kehua. Tänään aamulla viimeksi annoin seksiä tihkuvaa positiivista palautetta takapuolesta.Rouva Pupu kirjoitti:Saanen sanoa, että sitten sulla on erittäin hyvä ruNkoinen suttura kotona. Namz!