Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Käveli lähes blissin näköinen oranssi täti vastaan tänään.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:lähes blissin näköinen oranssi täti
¿Que? :D
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss ja Niba bongattu ihan täs lähiaikoina, eri aikaan toki. Olette ihania, sydämellisiä ihmisiä molemmat :h:
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:lähes blissin näköinen oranssi täti
¿Que? :D
= jotain oranssia taisi olla yllä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:lähes blissin näköinen oranssi täti
¿Que? :D
= jotain oranssia taisi olla yllä.
En se sitten ollu mää :P
Olin tänään kokovalkoisissa :]
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti: ¿Que? :D
= jotain oranssia taisi olla yllä.
En se sitten ollu mää :P
Olin tänään kokovalkoisissa :]
Nojuu. Se täti tais olla oranssi-valkoinen. Ja työnteli jotain vaunua kans.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sipsi bongattu, ihan tarkotuksella tosin :h:
(oisit vaa tullu syömään mun kans)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Sipsi bongattu, ihan tarkotuksella tosin :h:
(oisit vaa tullu syömään mun kans)
Joo, oli kiva nähä! Ois pitäny ehkä jäädäkin syömään, mutku tuli semmonen fiilis et pitää päästä eteenpäin..ja silleen. Mul tuli kaikkia ihan ihme kommervenkkejä matkaan sit, mut loppu hyvin kaikki hyvin. 8) Otetaan uusiks lähitulevaisuudessa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aarne bongattu Omenan eessä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihan Suvisen näköinen nainen bongattu Freiburgissa, ällistyttävän samannäköinen. Se on taas sitä kun sai päähänsä että tuo oli Suvisen näköinen niin sitten oli. Mutta olis hauska vielä nähdä se nainen. Oltiin samalla jäätelökioskilla. Ostin mansikkapallon ja tämä nainen otti jonkun vaalean, jonka lausumisesta en saanut selvää.
Siis oli hyvin muodokas nainen juuri sieltä ja kasvot oli sellaiset kuin kuvissa, mutta olisiko ollut liian lyhyt? Mutta Suvinen muuten on hiukan saksalaisten näköinen...hiukan sellainen reilupiirteinen, sanoisinko.
Tunnustapas Suvinen, oletko noita?

Stadinarska Saksassa Suvisissa tunnelmissa
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Aasi bongattu Helsingissä taksin kyydissä.


Siis rekisterikilvessä. AAS-I
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bongattu kokonainen lauma kitinäläisiä tänään :]
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

En bongannut yhtään kitinäläistä tänään. :]
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Bongattu Elco On The Rocksin terdeltä viikonloppuna. Yritti selkeästi piiloutua multa väkijoukon taakse, tai sitten se ei tunnistanut mua. Kumpaakaan en ihmettelisi, mulla oli kuitenkin vielä puolittaisen hurjat esiintymismeikki ja -kampaus päässä ja sen lisäksi liikuin varsin epäilyttävässä seurassa (matkassani olivat mm. Dolly Parton ja Marsupilami).
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Vaola kirjoitti:Bongattu Elco On The Rocksin terdeltä viikonloppuna. Yritti selkeästi piiloutua multa väkijoukon taakse, tai sitten se ei tunnistanut mua.
Mitvit? Ihme panettelua taas. Minähän tervehdin kohteliaasti ja valittelin, että pöydässämme, jota ei ollut, ei ollut tilaa.

Bongasin samana iltana puolestani muuan (ex-)kitinäläisen aasinajajan, joka liekkilantioineen oli viihdyttävää vaan ei viehättävää seuraa Apollossa.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Kunhan kiusoittelen. :P

Jaa että liekkilantiokin (kuinka osuva lempinimi) oli liikenteessä. Taitaa piestä yksinolla mun Marsupilamin ja Dollyn. Sulla oli selkeesti parempi edustus matkassa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Niin ja eilen entinen karvainen Kitinäläinen. Entinen karvainen sanan nimenomaisessa merkityksessä. Törmättiin yhden Kallion kuppilan edessä sattumalta, oli liikkeellä jonkun miestanssijan kanssa. :D
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tapasin Aito_Johannan Weeruskassa maanantaina. Vedettiin kännit ja lähdettiin panemaan. Eikäku, nyt muistin väärin; mehän oltiinkin muuttoporukan kanssa syömässä minun piikkiini ja satuin bongaamaan AJ:n nurkkapöydästä ruokailemasta. Mestoilla oli myös joku raksatyyppi kiskomassa kaljaa. Pian virastoajan umpeuduttua hänen seurakseen saapui raksavermeissä eli kaikesta päätellen suoraan töistä "Jone" (sillä nimellä toinen pulsu häntä huuteli). Jone lensi baarista pihalle alta minuutin oltuaan niin räkäkännissä ettei ollut pysyä pystyssä. Mä luulin että rakennusala elää vahvassa alakenossa, mutta jos Jonellakin on varaa aloittaa viikonlopun vietto jo maanantai-aamuna säilyttäen silti työnsä, kaipaavat baro-/alkometrit kalibrointia. Tämän voisi linkittää suoraan Nousu on edessä -ketjuun.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aarne bongattu taas eilen ja pari sanaakin vaihdettu.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Sellanen upea blondi nainen herkullisilla huulilla bongattu kotikontujen lähettyviltä KYPÄRÄ päässä, uh. Bliss on håt fillarinkin selässä!!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja bongattu.
Sil on kauhian hiano auto!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bongasin yhden kitinämisun, jonka kanssa harrastin seksiä autoni takapenkillä. Jääköön nyt kuitenkin arvoitukseksi kenet.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hassuja :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Bongasin yhden kitinämisun, jonka kanssa harrastin seksiä autoni takapenkillä. Jääköön nyt kuitenkin arvoitukseksi kenet.
Niba?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Bongasin yhden kitinämisun, jonka kanssa harrastin seksiä autoni takapenkillä. Jääköön nyt kuitenkin arvoitukseksi kenet.
Niba?
Jätkä on vaan kade. Nibasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin