Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tukiaisia Kreikkaan.

Kuva
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tukiaisia Kreikkaan.
Kuva yhdistettynä allekirjoitukseen aiheutti nyt kyllä hihitystä...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tuli jostain syystä juuri mieleen, että pitääpä käydä ostamassa aurinkosuojavoidetta. Suojakertoimella 30-50.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miksi sen naama on tollanen?
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 15:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Hovimestari sai miljoonat

Muistan historiantunneilta, miten aikoinaan Rooman imperiumin aikana ihmisiä hankkiutui imperiumin alueelle perhekunnittain hyvinvoinnin perässä, jopa vapaaehtoisesti orjuuteen suostumalla. Jos palvelit isäntää hyvin, niin hän saattoi sitten myöntää hyvin palvelleille orjille (ja heidän jälkeläisilleen) vapauden.

Minä ainakaan en ihmettele, että nykyäänkin tätä samaa tehdään edelleenkin. Paremman toivossa on ilmeisesti ihanaa elää...
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 15:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Tarvitseeko enempää mainita muista DRM vapaan softan eduista... ;-)

Rockstar Ships Max Payne 2 Cracked By Pirates
Rockstar shipping a version of Max Payne 2 via Steam that was actually cracked by pirates to remove the DRM. The going theory was that it was easier for them to simply use the pirate group's crack than to actually remove their DRM themselves.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lilo kirjoitti:Kuva yhdistettynä allekirjoitukseen aiheutti nyt kyllä hihitystä...
Hihität sit mun kanssa etkä mulle.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Teraslilja_m kirjoitti:Tarvitseeko enempää mainita muista DRM vapaan softan eduista... ;-)

Rockstar Ships Max Payne 2 Cracked By Pirates
Rockstar shipping a version of Max Payne 2 via Steam that was actually cracked by pirates to remove the DRM. The going theory was that it was easier for them to simply use the pirate group's crack than to actually remove their DRM themselves.
Tossa kun ois kunnolla ballseja niin piraatti menis vaatimaan osinkoja itselleen.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Öljyvuodon tukkiminen ydinpommilla

Soviet Russia had used controlled nuclear explosions to contain oil spills, on at least five different occasions.

http://www.tiede.fi/keskustelut/post133 ... l#p1338177
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näin Naapurissa!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Syy ylipainooni on löytynyt. Kun Daven Birkenau-dieetti ei toiminutkaan. Mulla taitaa olla toi sama ongelma!
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tesla pesi polttomoottorikilpailijat

Sähköauto kulutti vähiten

Autoliiton järjestämä EcoTour 2010 taloudellisuusajo keräsi mukaansa 35 autokuntaa. Mukana oli diesel-, bensiini- ja hybridiautoja lisäksi täyssähköauto Tesla Roaster Sport.

Kun parhaat polttomoottoriautokunnat selvittivät 640 kilometrin reitin noin 3,5 litran eli noin 4,20 eurolla sadalla kilometrillä, Teslan kustannus sähkölatauksineen oli alle puolet tuosta summasta.

Yhdellä kilometrillä kului sähköä näin keskimäärin 0,21 kWh ja kilometrikustannus oli 0,021€/km. Sadalla kilometrillä rahaa liikkumiseen kului noin 2,10 euroa.

...jatkuu

lähde: prosessori
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Syy ylipainooni on löytynyt. Kun Daven Birkenau-dieetti ei toiminutkaan. Mulla taitaa olla toi sama ongelma!
"Joogin mukaan hänen erikoiset kykynsä johtuvat siitä, että hän tapasi nuorena jumalattaren, joka antoi hänelle erikoisvoimia.

Mites sulla?

Kyllähän se on aina tiedetty, että syöminen on luusereita varten. Itse lopetin syömisen jo vuonna 1998.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Dear Doc,

Haittaako olla luuseri, jos on iloinen luuseri? nimim. epätietoinen
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vaola kirjoitti:^ Dear Doc,

Haittaako olla luuseri, jos on iloinen luuseri? nimim. epätietoinen
Sanoisin, että jos kaikki tykkää (ml. luuseri itse), niin antaa mennä vaan!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Syy ylipainooni on löytynyt. Kun Daven Birkenau-dieetti ei toiminutkaan. Mulla taitaa olla toi sama ongelma!
"Joogin mukaan hänen erikoiset kykynsä johtuvat siitä, että hän tapasi nuorena jumalattaren, joka antoi hänelle erikoisvoimia.

Mites sulla?
Tapasin 18-vuotiaana 22-vuotiaan neitseellisen jehovantodistajan, joka tuli Miss Korso -kilpailussa ensimmäiseksi perintöprinsessaksi.

(Tämä tarina on tosi.)
Viimeksi muokannut Manaaja, 16.05.2010 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Syy ylipainooni on löytynyt. Kun Daven Birkenau-dieetti ei toiminutkaan. Mulla taitaa olla toi sama ongelma!
"Joogin mukaan hänen erikoiset kykynsä johtuvat siitä, että hän tapasi nuorena jumalattaren, joka antoi hänelle erikoisvoimia.

Mites sulla?
Tapasin 18-vuotiaana 22-vuotiaan neitseellisen jehovantodistajan, joka tuli Miss Korso -kilpailussa ensimmäiseksi perintöprinsessaksi.
Olisi taas kerran kannattanut käyttää kondomia.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

NuoriD kirjoitti:Sanoisin, että jos kaikki tykkää (ml. luuseri itse), niin antaa mennä vaan!
:D
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Syy ylipainooni on löytynyt. Kun Daven Birkenau-dieetti ei toiminutkaan. Mulla taitaa olla toi sama ongelma!
"Joogin mukaan hänen erikoiset kykynsä johtuvat siitä, että hän tapasi nuorena jumalattaren, joka antoi hänelle erikoisvoimia.

Mites sulla?
Tapasin 18-vuotiaana 22-vuotiaan neitseellisen jehovantodistajan, joka tuli Miss Korso -kilpailussa ensimmäiseksi perintöprinsessaksi.
Minun hoikkuuteni salaisuus on, että treffasin ufojen kontaktihenkilöä, joka tarotkorteistaan minulle luki, että varsinainen tehtäväni on olla ihmiskunnan suuri henkinen opastaja.

Pakit saatuani tiedustelin meilitse, eikö näin merkittävän henkilön kanssa kannattaisi olla enemmän tekemisissä (ajattelin siis "sillai") ja tuo vastasi että minun tulisi keskittyä tehtävääni ja unohtaa maalliset haluni.

Tämäkin tarina on tosi, valitettavasti.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Olisi taas kerran kannattanut käyttää kondomia.
Miksi?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Paras päivä ikinä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Google vakoili vahingossa

En kyllä aivan 130%:sti jaksa uskoa tätä selitystä.

Toisaalta voi tietysti kysyä, mitä hyötyä kuukkelille tuosta olisi ollut. Eli ehkä se sittenkin oli vahinko.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Nyt on taas löytynyt lisää yksi järkyttävä idiootti

Jos poliisin yrittää tappaa, niin sehän on aina murhayritys? Eikö tää vois olla sitten vähintään tapon yritys?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Ahhah! Nyt alkaa RKP:n multikultipolitiikka purra jo omaan nilkkaan:

Eeva Biaudet'n valinnasta vähemmistövaltuutetuksi on tehty kantelu oikeuskanslerille. Kantelun tekijä kritisoi erityisesti sitä, että Biaudet'lle myönnettiin erivapaus viran hakukriteereissä mainitusta ylemmästä korkeakoulututkinnosta, vaikka paikkaa haki useita koulutukseltaan ja työkokemukseltaan päteviä henkilöitä.

Kantelun tehnyt Pakolaisneuvonta ry:ssä lakimiehenä toimiva Husein Muhammed haki paikkaa itsekin, mutta korostaa, että useilla hakijoilla oli esimerkiksi kokemusta tehtävässä keskeisten lakien, kuten yhdenvertaisuus- ja ulkomaalaislain soveltamisesta ja valvonnasta. Useilta löytyi myös kansainvälistä kokemusta, jota painotettiin erityisesti Biaudet'n valinnassa.

Muhammed sanoo haluavansa herätellä keskustelua poliittisista virkanimityksistä. - Monesti sellaisissakin tasavahvoista hakijoista valitaan poliittisesti miellyttävämpi, mutta tässä on jouduttu monta asiaa uhraamaan, Muhammed sanoo.

Hän moittii viranomaisia myös siitä, että maahanmuuttajia ei huolita maahanmuuttohallinnon tehtäviin. - Mitä jos Ahvenanmaan maakuntapäivillä tai Folktingetissä olisi vain suomenkielisiä edustamassa ruotsinkielisiä?

Lollolollanlei. Eiköhän Muhammed vielä vaadi korvauksia syrjinnästä :]
Vastaa Viestiin