Kuulostaa hyvältä urasuunnan muutokselta. I'm in!par-sky kirjoitti:Näin unta että olin Suomen diktaattori. Hallituksessani istui monia kitisijöitä, mm. Masa oli saunan taakse-ministeri.
Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
Näin unta, että jostain syystä lupauduin doulaksi sipsin synnytykseen. Sovimme, että tärkein tehtäväni on vahtia, että lääkäreitä ja kätilöitä todella tulee paikalle tarpeen vaatiessa, vaikka sitten aseella uhaten. Päätin siis lainata tilanteeseen äidin ilmapistoolia. Lisäksi sovimme, ettemme kerro tästä hommasta mitään kitinässä, koska kaikkien mielestä tuollainen sopimus olisi ihan epäilyttävä, mutta vain siitä syystä, ettemme koskaan ole tavanneet sipsin kanssa toisiamme IRL. Muuten diilissä ei ilmeisesti ollut mitään epäilyttävää...
Shhh, no älä sitten kerro kaikille..!prosessi kirjoitti:Näin unta, että jostain syystä lupauduin doulaksi sipsin synnytykseen. Sovimme, että tärkein tehtäväni on vahtia, että lääkäreitä ja kätilöitä todella tulee paikalle tarpeen vaatiessa, vaikka sitten aseella uhaten. Päätin siis lainata tilanteeseen äidin ilmapistoolia. Lisäksi sovimme, ettemme kerro tästä hommasta mitään kitinässä, koska kaikkien mielestä tuollainen sopimus olisi ihan epäilyttävä, mutta vain siitä syystä, ettemme koskaan ole tavanneet sipsin kanssa toisiamme IRL. Muuten diilissä ei ilmeisesti ollut mitään epäilyttävää...
Tämä kuulostaa kieltämättä ihan pätevältä toimintasuunnitelmalta. Varmista jooko vielä sen ilmapistoolin avulla ettei sinne synnytyssaliin tule sitten mitään 20 opiskelijan ryhmää tutkailemaan tilannetta..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
- Stadinarska
- Kitisijä
Voisko joku nähdä minusta unta, vaikka sellainen, joka ei oo mua aiemmin nähnyt niin sitten näkisi unessa. Tehtäisiin jotain kivaa koko yö yhdessä!
Kaipaisin piristystä! Voitaisiin käydä vaikka Uudessa Seelannissa katsomassa maanjäristystä ja sit herätä kotisängyssä!
Ei mennä Libyaan koska se on unessakin aika vaarallista!
Tai voitais mennä moikkaamaan Jumalaa taivaaseen! Hän on varmasti mukava herra.
Tyttöystäväni on maalla ja sanoo, ettei hän jaksa nähdä unia kun on niin väsynyt! Tosi on!
Terveisin
Unikumppani Arska
Kaipaisin piristystä! Voitaisiin käydä vaikka Uudessa Seelannissa katsomassa maanjäristystä ja sit herätä kotisängyssä!
Ei mennä Libyaan koska se on unessakin aika vaarallista!
Tai voitais mennä moikkaamaan Jumalaa taivaaseen! Hän on varmasti mukava herra.
Tyttöystäväni on maalla ja sanoo, ettei hän jaksa nähdä unia kun on niin väsynyt! Tosi on!
Terveisin
Unikumppani Arska
Aamuyön unikiemurtelussa mukana elco ja SikaMika. Olin järjestänyt alkukotiini bileet, joissa Sika jotenkin onnistui loukkaamaan mua verisesti, joten käskin häipyä. Samassa rytäkässä bileet loppuivat kokonaan, olihan kellokin jo 7.30, ja kaikki vieraat poistuivat paikalta. Ennen lähtöä elco palautti vaivihkaa joihinkin toisiin bileisiin unohtamiani alusvaatteita. Mua vähän hävetti, koska olivat vanhaa utareliivi-kokoa. Elco poistui paikalta mustalla A3:lla, Sika fillarilla. Myös kaikilla muilla vierailla oli mustat autot, nätisti rivissä etupihalla.
Work like a captain, play like a pirate.
Hah hah. Herra elco oli viime yönä mun unessa, kiitoksia vaan taas. Itseasiassa aika turn on nyt kun muistelen tätä.
Siellä me oltiin baarin nurkassa, ja herra elco kuiski korvaan "huora, huora, huora". Olin aika valmista kauraa. Räjähdys ja tulvavaaraa, mutta ei se kyllä heruttanut kuitenkaan koska on niin kiltti mies. Mut ei väliä melkein tulin tuostakin!
Thanks. Hah hah, menen jatkamaan siivoomista, kunhan tätä funtsin imuroinnin ohessa. Joo, tosi paha oon. Kiitos.
Siellä me oltiin baarin nurkassa, ja herra elco kuiski korvaan "huora, huora, huora". Olin aika valmista kauraa. Räjähdys ja tulvavaaraa, mutta ei se kyllä heruttanut kuitenkaan koska on niin kiltti mies. Mut ei väliä melkein tulin tuostakin!
Thanks. Hah hah, menen jatkamaan siivoomista, kunhan tätä funtsin imuroinnin ohessa. Joo, tosi paha oon. Kiitos.
Dave vanhan kansan miehenä luultavasti ajatteli Kalle-miestenlehden Homo-osuutta, "Gay-Kallea", joka minulle viattomalle teinipojalle 70-luvulla pilasi puolet lehdestä
Siis kiihoittaako sinua ja misuja yleensä, jos teitä huoritellaan? Sinä huora, turmeltunut lutka, kohta panen sun huorapillua, sitä sää tarttet!RP kirjoitti:Hah hah. Herra elco oli viime yönä mun unessa, kiitoksia vaan taas. Itseasiassa aika turn on nyt kun muistelen tätä.
Viimeksi muokannut Gat, 15.04.2011 12:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En mä siihenkään usko, koska ei tuo elco herra oikeasti heruttais ja se kyllä toimi niinku unessa ihan kympillä. Itse asiassa taas pieni turn on kun muistelen. Et kyllä se joku muu tekijä on.exPertti kirjoitti:Johtuisiko paskanpuhuja toteuttaja -ilmiöstä? :)RP kirjoitti:Ei värähtänyt viisari täällä suunnassa. En sitten oo ihan varma riippuuko sanojasta, maybe.Gat kirjoitti: Sinä huora, turmeltunut lutka, kohta panen sun huorapillua, sitä sää tarttet!
Eli tutkiessamme seksuaalisen häirinnän määritelmää löytyy se syy.RP kirjoitti:En mä siihenkään usko, koska ei tuo elco herra oikeasti heruttais ja se kyllä toimi niinku unessa ihan kympillä. Itse asiassa taas pieni turn on kun muistelen. Et kyllä se joku muu tekijä on.
"Toivottu huomio ei-toivotulta henkilöltä"
Came here for school, graduated to the high life
Mutkun imarteltelen itseäni, että kerran elcon nähtyäni ehkä virheellisesti koin, ettei se ole paljoa edes minua komeampikaan. Mikä on surkeeta molemmille.RP kirjoitti:En mä siihenkään usko, koska ei tuo elco herra oikeasti heruttais ja se kyllä toimi niinku unessa ihan kympillä. Itse asiassa taas pieni turn on kun muistelen. Et kyllä se joku muu tekijä on.exPertti kirjoitti:Johtuisiko paskanpuhuja toteuttaja -ilmiöstä?RP kirjoitti: Ei värähtänyt viisari täällä suunnassa. En sitten oo ihan varma riippuuko sanojasta, maybe.
Älä järkyty, syö vesimelonia.CeDell Davis kirjoitti:Onhan tää nyt jumalauta!! Joku Homie näkee musta unia ja hottikset nartut kuolaa unissaan kaljun insinöörin perään. Jesus fucking christ!! Tätä ne maanjäristykset, tsunamit ja nälänhädät aiheuttaa! Maailma on ihan viturallaan

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
No jos yhtään lohduttaa niin sulla on kyllä ihan kivasti sexy ääni.CeDell Davis kirjoitti:Onhan tää nyt jumalauta!! Joku Homie näkee musta unia ja hottikset nartut kuolaa unissaan kaljun insinöörin perään. Jesus fucking christ!! Tätä ne maanjäristykset, tsunamit ja nälänhädät aiheuttaa! Maailma on ihan viturallaan :(