Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

par-sky kirjoitti:Näin unta että olin Suomen diktaattori. Hallituksessani istui monia kitisijöitä, mm. Masa oli saunan taakse-ministeri.
Kuulostaa hyvältä urasuunnan muutokselta. I'm in!
prosessi
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Näin unta, että jostain syystä lupauduin doulaksi sipsin synnytykseen. Sovimme, että tärkein tehtäväni on vahtia, että lääkäreitä ja kätilöitä todella tulee paikalle tarpeen vaatiessa, vaikka sitten aseella uhaten. Päätin siis lainata tilanteeseen äidin ilmapistoolia. Lisäksi sovimme, ettemme kerro tästä hommasta mitään kitinässä, koska kaikkien mielestä tuollainen sopimus olisi ihan epäilyttävä, mutta vain siitä syystä, ettemme koskaan ole tavanneet sipsin kanssa toisiamme IRL. Muuten diilissä ei ilmeisesti ollut mitään epäilyttävää...
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

prosessi kirjoitti:Näin unta, että jostain syystä lupauduin doulaksi sipsin synnytykseen. Sovimme, että tärkein tehtäväni on vahtia, että lääkäreitä ja kätilöitä todella tulee paikalle tarpeen vaatiessa, vaikka sitten aseella uhaten. Päätin siis lainata tilanteeseen äidin ilmapistoolia. Lisäksi sovimme, ettemme kerro tästä hommasta mitään kitinässä, koska kaikkien mielestä tuollainen sopimus olisi ihan epäilyttävä, mutta vain siitä syystä, ettemme koskaan ole tavanneet sipsin kanssa toisiamme IRL. Muuten diilissä ei ilmeisesti ollut mitään epäilyttävää...
Shhh, no älä sitten kerro kaikille..!

Tämä kuulostaa kieltämättä ihan pätevältä toimintasuunnitelmalta. Varmista jooko vielä sen ilmapistoolin avulla ettei sinne synnytyssaliin tule sitten mitään 20 opiskelijan ryhmää tutkailemaan tilannetta..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voisko joku nähdä minusta unta, vaikka sellainen, joka ei oo mua aiemmin nähnyt niin sitten näkisi unessa. Tehtäisiin jotain kivaa koko yö yhdessä!

Kaipaisin piristystä! Voitaisiin käydä vaikka Uudessa Seelannissa katsomassa maanjäristystä ja sit herätä kotisängyssä!

Ei mennä Libyaan koska se on unessakin aika vaarallista!

Tai voitais mennä moikkaamaan Jumalaa taivaaseen! Hän on varmasti mukava herra.

Tyttöystäväni on maalla ja sanoo, ettei hän jaksa nähdä unia kun on niin väsynyt! Tosi on!

Terveisin

Unikumppani Arska
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aamuyön unikiemurtelussa mukana elco ja SikaMika. Olin järjestänyt alkukotiini bileet, joissa Sika jotenkin onnistui loukkaamaan mua verisesti, joten käskin häipyä. Samassa rytäkässä bileet loppuivat kokonaan, olihan kellokin jo 7.30, ja kaikki vieraat poistuivat paikalta. Ennen lähtöä elco palautti vaivihkaa joihinkin toisiin bileisiin unohtamiani alusvaatteita. Mua vähän hävetti, koska olivat vanhaa utareliivi-kokoa. Elco poistui paikalta mustalla A3:lla, Sika fillarilla. Myös kaikilla muilla vierailla oli mustat autot, nätisti rivissä etupihalla.
Work like a captain, play like a pirate.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Unessani waimo oli jossain matkalla ja päätin järjestää pika Dave-miitin, oli torstai-ilta. Uni jäi kesken, en ehtinyt edes ilmoittaa kitinässä.

Olisittekskte tullu?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Olisittekskte tullu?
Onksulla viinaa? Entäs tyttären kavereita?
Dave

Manaaja kirjoitti:
Mä kyllä aattelin siinä unessa Kallea.

Ei nyt ihan eka treffeillä kotiin..
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Hah hah. Herra elco oli viime yönä mun unessa, kiitoksia vaan taas. Itseasiassa aika turn on nyt kun muistelen tätä.

Siellä me oltiin baarin nurkassa, ja herra elco kuiski korvaan "huora, huora, huora". Olin aika valmista kauraa. Räjähdys ja tulvavaaraa, mutta ei se kyllä heruttanut kuitenkaan koska on niin kiltti mies. Mut ei väliä melkein tulin tuostakin!

Thanks. Hah hah, menen jatkamaan siivoomista, kunhan tätä funtsin imuroinnin ohessa. Joo, tosi paha oon. Kiitos.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Ilman sukunimeä ei ainakaan soita mitään kelloa.
Dave

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Onksulla viinaa? Entäs tyttären kavereita?
Ilman sukunimeä ei ainakaan soita mitään kelloa.
Ons se susta väärin ajatella jotain muuta?
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

CeDell Davisin kanssa väittelin eräässä unessani bluesista. (?) En muista tarkemmin... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dave vanhan kansan miehenä luultavasti ajatteli Kalle-miestenlehden Homo-osuutta, "Gay-Kallea", joka minulle viattomalle teinipojalle 70-luvulla pilasi puolet lehdestä
RP kirjoitti:Hah hah. Herra elco oli viime yönä mun unessa, kiitoksia vaan taas. Itseasiassa aika turn on nyt kun muistelen tätä.

Siellä me oltiin baarin nurkassa, ja herra elco kuiski korvaan "huora, huora, huora". Olin aika valmista kauraa. Räjähdys ja tulvavaaraa, mutta ei se kyllä heruttanut kuitenkaan koska on niin kiltti mies. Mut ei väliä melkein tulin tuostakin!

Thanks. Hah hah, menen jatkamaan siivoomista, kunhan tätä funtsin imuroinnin ohessa. Joo, tosi paha oon. Kiitos.
Siis kiihoittaako sinua ja misuja yleensä, jos teitä huoritellaan? Sinä huora, turmeltunut lutka, kohta panen sun huorapillua, sitä sää tarttet!
Viimeksi muokannut Gat, 15.04.2011 12:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Gat kirjoitti:Dave vanhan kansan miehenä luultavasti ajatteli Kalle-miestenlehden Homoosuutta, "Gay-Kallea", joka minulle teinipojalle pilasi puolet lehdestä
Nykyään tilaat suoraan jonkun mieskauneuteen erikoistuneen julkaisun?
Came here for school, graduated to the high life
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Gat kirjoitti: Sinä huora, turmeltunut lutka, kohta panen sun huorapillua, sitä sää tarttet!
Ei värähtänyt viisari täällä suunnassa. En sitten oo ihan varma riippuuko sanojasta, maybe.
exPertti
Kitisijä

RP kirjoitti:
Gat kirjoitti: Sinä huora, turmeltunut lutka, kohta panen sun huorapillua, sitä sää tarttet!
Ei värähtänyt viisari täällä suunnassa. En sitten oo ihan varma riippuuko sanojasta, maybe.
Johtuisiko paskanpuhuja toteuttaja -ilmiöstä? :)
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:
En mä siihenkään usko, koska ei tuo elco herra oikeasti heruttais ja se kyllä toimi niinku unessa ihan kympillä. Itse asiassa taas pieni turn on kun muistelen. Et kyllä se joku muu tekijä on.
Dave

Gat kirjoitti:Dave vanhan kansan miehenä luultavasti ajatteli Kalle-miestenlehden Homo-osuutta, "Gay-Kallea", joka minulle viattomalle teinipojalle 70-luvulla pilasi puolet lehdestä
Mä muistelisin, että sen nimenä oli "Gay kansan omat sivut". En muista. Ei ollut kivoja joo.
exPertti
Kitisijä

RP kirjoitti:En mä siihenkään usko, koska ei tuo elco herra oikeasti heruttais ja se kyllä toimi niinku unessa ihan kympillä. Itse asiassa taas pieni turn on kun muistelen. Et kyllä se joku muu tekijä on.
Eli tutkiessamme seksuaalisen häirinnän määritelmää löytyy se syy.

"Toivottu huomio ei-toivotulta henkilöltä"
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

RP kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti: Ei värähtänyt viisari täällä suunnassa. En sitten oo ihan varma riippuuko sanojasta, maybe.
En mä siihenkään usko, koska ei tuo elco herra oikeasti heruttais ja se kyllä toimi niinku unessa ihan kympillä. Itse asiassa taas pieni turn on kun muistelen. Et kyllä se joku muu tekijä on.
Mutkun imarteltelen itseäni, että kerran elcon nähtyäni ehkä virheellisesti koin, ettei se ole paljoa edes minua komeampikaan. Mikä on surkeeta molemmille.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Onhan tää nyt jumalauta!! Joku Homie näkee musta unia ja hottikset nartut kuolaa unissaan kaljun insinöörin perään. Jesus fucking christ!! Tätä ne maanjäristykset, tsunamit ja nälänhädät aiheuttaa! Maailma on ihan viturallaan :(
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

CeDell Davis kirjoitti:Onhan tää nyt jumalauta!! Joku Homie näkee musta unia ja hottikset nartut kuolaa unissaan kaljun insinöörin perään. Jesus fucking christ!! Tätä ne maanjäristykset, tsunamit ja nälänhädät aiheuttaa! Maailma on ihan viturallaan :(
Älä järkyty, syö vesimelonia. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:Onhan tää nyt jumalauta!! Joku Homie näkee musta unia ja hottikset nartut kuolaa unissaan kaljun insinöörin perään. Jesus fucking christ!! Tätä ne maanjäristykset, tsunamit ja nälänhädät aiheuttaa! Maailma on ihan viturallaan :(
No jos yhtään lohduttaa niin sulla on kyllä ihan kivasti sexy ääni.
exPertti
Kitisijä

Gat kirjoitti:Mutkun imarteltelen itseäni, että kerran elcon nähtyäni ehkä virheellisesti koin, ettei se ole paljoa edes minua komeampikaan. Mikä on surkeeta molemmille.
There, there.

Löysin sinulle t-paidankin.

Kuva
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi Gat. Jos simpukkamme sykkisi pelkästään ulkonäölle, olisi yhtälö melko yksinkertainen. Usein ne kuitenkin sykkii eniten ihan muille ominaisuuksille.

No okei, myönnetään, saattaa mun simpukka satunnaisesti sykkiä pelkästään nätille pojallekin.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin