Eiks Tix tai Petilammaskaan muista tätä hemmoa? Tää vaivaa mua!!1NuoriDaavid kirjoitti:Muistaako joku sen turkulaisen hemmon Wanhasta Citystä, joka käytti sanontaa "himoällöö" ja kertoi seksiseikkailuistaan ala-asteella ja lampaan kanssa?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
No en. Oot ehkä nähny unta.NuoriDaavid kirjoitti:Eiks Tix tai Petilammaskaan muista tätä hemmoa? Tää vaivaa mua!!1NuoriDaavid kirjoitti:Muistaako joku sen turkulaisen hemmon Wanhasta Citystä, joka käytti sanontaa "himoällöö" ja kertoi seksiseikkailuistaan ala-asteella ja lampaan kanssa?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
En!!1So Hard kirjoitti:No en. Oot ehkä nähny unta.NuoriDaavid kirjoitti:Eiks Tix tai Petilammaskaan muista tätä hemmoa? Tää vaivaa mua!!1NuoriDaavid kirjoitti:Muistaako joku sen turkulaisen hemmon Wanhasta Citystä, joka käytti sanontaa "himoällöö" ja kertoi seksiseikkailuistaan ala-asteella ja lampaan kanssa?
Lopetti kirjoittamisen aika pian mun tulon jälkeen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Minusta hän ei ollut Turusta vaan lopulta paljastui Oululaiseksi. En muista nimimerkkiä.NuoriDaavid kirjoitti:En!!1So Hard kirjoitti:No en. Oot ehkä nähny unta.NuoriDaavid kirjoitti: Eiks Tix tai Petilammaskaan muista tätä hemmoa? Tää vaivaa mua!!1
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Tsekkailin wayback machinestä. Valitettavasti keskusteluja ei löydy. Vain topikit. Kharn?exPertti kirjoitti:Minusta hän ei ollut Turusta vaan lopulta paljastui Oululaiseksi. En muista nimimerkkiä.NuoriDaavid kirjoitti:En!!1So Hard kirjoitti: No en. Oot ehkä nähny unta.
Kysymys lähti siitä kun näin männä päivänä jonkun musavideon jossa hän oli nunnana ja hänelle oli näyttänyt kasvaneen jotakin muutakin isohkoa pään alapuoliseen vartalonosaan.Bluntly kirjoitti:Sitten kun kroppa on sopusuhteessa päähän.
Ja sitten hän ja toinen nunnanpukuun verhoutunut tytsä pistivät painiksi. Mikä on ymmärtääkseni normaalikäytäntö nunnaluostareissa ajankuluksi.
Annan iso pää on osin optinen harha. Joskus Bottalla pizzalla ollessani Anna söi viereisessä seurueessa ja nuppi vaikutti livenä ihan sopusuhtaiselta. Enemmänkin häiritsee se, että näyttää lukioikäiseltä. Eli ihan Poikuuksien 31 ja 41 makuun.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
-
- Kitisijä
Noh, noh, kyllä se sittä.So Hard kirjoitti:Annan iso pää on osin optinen harha. Joskus Bottalla pizzalla ollessani Anna söi viereisessä seurueessa ja nuppi vaikutti livenä ihan sopusuhtaiselta. Enemmänkin häiritsee se, että näyttää lukioikäiseltä. Eli ihan Poikuuksien 31 ja 41 makuun.

-
- Kitisijä
Suuri osa liikennesakoista on mielestäni selkeästi ylisanktioitu. Näen taustalla voimallisen yleisestävyyteen siis yleiseen liikenneturvallisuuteen vetoamisen. Tuolla on helppo perustella ja lällättää perään, että muutenhan ihmiset eivät pysyisi edes tiellä. On muut sanktiot ja sitten liikennesanktiot, ei juuri kannata vertailla.Dumiz kirjoitti:Broidilla oli ajoneuvovero maksamatta ja jäi kiinni siitä. Sai kymmenen päiväsakkoa runtua. Olikohan runtu ihan aiheellisen kova?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
-
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Missäs kohtaa näin luki?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sittenhän mä saisin sunkin vuoronNuoriDaavid kirjoitti:Mä kyllä tuntisin samalla huonoa omaatuntoa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Panisin Annaa ilomielin.
-
- Kitisijä
Jotenkin minusta tuntuu, että huono omatuntosi olisi kuin sillä "jatimaticin järveen heittäjällä" Hietalahdella vintiöissä. "miten minä nyt tapoin jonkun, kuinka saatoin".NuoriDaavid kirjoitti:Missäs kohtaa näin luki?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sittenhän mä saisin sunkin vuoronNuoriDaavid kirjoitti: Mä kyllä tuntisin samalla huonoa omaatuntoa.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Tod. näk. ripottelisin tuhkaa päälleni ja pelkäisin jokaista narahdusta.exPertti kirjoitti:Jotenkin minusta tuntuu, että huono omatuntosi olisi kuin sillä "jatimaticin järveen heittäjällä" Hietalahdella vintiöissä. "miten minä nyt tapoin jonkun, kuinka saatoin".NuoriDaavid kirjoitti:Missäs kohtaa näin luki?Ylermi Ylihankala kirjoitti: Sittenhän mä saisin sunkin vuoron
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No missä ne kuvat nyt sitten on ?!
http://www.hs.fi/kulttuuri/Hollywoodt%C ... 5551744807
edit: nää vissiin
http://tiskin.com/wp-content/uploads/20 ... 68x798.jpg
http://www.hs.fi/kulttuuri/Hollywoodt%C ... 5551744807
edit: nää vissiin
http://tiskin.com/wp-content/uploads/20 ... 68x798.jpg
Ei sitten ilmeisesti ole kokemuksia?exPertti kirjoitti:Nescafe dolce gusto, onko kokemuksia?
Sain sen piccolon eilen itselleni. Parempaa on ainakin kuin hintaluokka huomioon ottaen pahimmalla kilpailijalla, pussista tehtynä.
Mistä kohtuuhintaiset kapselit? Muuta, mitä?