NuoriD kirjoitti: Etkö tunnistanut, mihin kuva viittaa
Onko tyttärellä kivan näköisiä luokkakavereita...?
No joo, se oli vitsailua tuolla American beautyllä tosiaan, mutta ei mitään kovin syvällistä tai fiksua. En mä onneksi ole tytön kavereita sillä silmällä katsonut, vaikka yksi mua silloin viime vuonna nuorekkaaksi kehuikin.
Oon liian tylsä ryhtyäkseni mihinkään pervoon. Hassua kyllä, nyt tuli tarve selitellä...
Puhelu joululahjaostoksista eräälle miespuoliselle henkilölle joka katsoo paljonkin leffoja ja äksöniä (eikä harrasta vitsailua):
Minä: "onko **** toivonut lahjaksi Expendablesia?"
Toinen: "mitä?"
Minä: "niin, pappaäksöniä, tätä missä on kaikki äksönpapat"
Toinen: "mikä?"
Minä: "häh, no siis tää missä on syltty, arska, willis, statham jne."
Toinen: "en oo kuulukkaan"
Minä: "häh"
Toinen: "niin, mikä toi on"
Minä: "häh"
Toinen: .....
Minä: .....
Minä: "no et vissiin sit oo ostamassa sille, me ostetaan"
Toinen: "ok"
Minä: "Siis oikeestiko et oo kuullu?"
Toinen: "eh"
Minä: "häh".
Muistaakseni olen viimeksi ollut näin hämmentynyt kun 30vee kaverini totesi ettei ole koskaan nähnyt yhtäkään Poliisiopistoa. Mä en oikein ymmärrä miten se on mahdollista (leffojen laadusta ei niinkään väliksi vaan se että nehän tulee joka vuosi töllöstä).
Ostin just 40 eurolla kissan- ja koiranruokaa Löytöeläintalolle. (voitin samaisen summan arvasta, enkä kokenut ansaitsevani sen tuhlausta itsekkäästi). Dumbass kai...
The great club outshines the individual, always and forever.
Piirihallitus vahvisti sitten ehdokkuuteni. Jos Manala pitää minua hulluna, niin kyllä nuo ovat vielä hullumpia. Olin lähes varma, että tämänpäiväiseen kokoukseen koko homma viimeistään kaatuu, etenkin kun vielä eilen lähetin niille otsikkolistan provoblogistani ja kehotin heitä keräilemään hyviä perusteluja aiheista minun näkökulmaani vastaan, jotta saadaan kunnon tappelu pystyyn.
prosessi kirjoitti:Piirihallitus vahvisti sitten ehdokkuuteni. Jos Manala pitää minua hulluna, niin kyllä nuo ovat vielä hullumpia. Olin lähes varma, että tämänpäiväiseen kokoukseen koko homma viimeistään kaatuu, etenkin kun vielä eilen lähetin niille otsikkolistan provoblogistani ja kehotin heitä keräilemään hyviä perusteluja aiheista minun näkökulmaani vastaan, jotta saadaan kunnon tappelu pystyyn.
Eikun lykkyä pyttyyn sitten vaan. Järjestä nyt ainakin viihdettä ja keep us posted!
prosessi kirjoitti:Piirihallitus vahvisti sitten ehdokkuuteni. Jos Manala pitää minua hulluna, niin kyllä nuo ovat vielä hullumpia. Olin lähes varma, että tämänpäiväiseen kokoukseen koko homma viimeistään kaatuu, etenkin kun vielä eilen lähetin niille otsikkolistan provoblogistani ja kehotin heitä keräilemään hyviä perusteluja aiheista minun näkökulmaani vastaan, jotta saadaan kunnon tappelu pystyyn.
Minkäslaista kamppanjaa olet ajatellut?
Mitenkä olisi alastonkalenteri rahoituksen hankkimiseksi? Takaan pääsyn iltapäivälehtiin tuolla idealla.