Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Aasi söi kiinalaisia porkkanoita.
Hyviä olivat.

Voisin syödä jo lisää porkkanoita.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Bongattu (ex-?)kitinäläinen Metro-lehdestä aamulla. 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lilo kirjoitti:Bongattu (ex-?)kitinäläinen Metro-lehdestä aamulla. 8)
Oliko sama vaalea (munaton) karvasääri, jonka bongasin Varttilehdestä, mutta ylläpito poisti kommenttini täältä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie myin ihanalle Sipsille pari siideriä eilen. Ihana nainen ku tulit minuu kattomaan :h:
Hullu rekkis oli juuri niin hullu ku sanoinkin, eikö? (oisit nähny sen loppuillasta, huoh)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Mie myin ihanalle Sipsille pari siideriä eilen. Ihana nainen ku tulit minuu kattomaan :h:
Hullu rekkis oli juuri niin hullu ku sanoinkin, eikö? (oisit nähny sen loppuillasta, huoh)
Niin, enkä tullu ollenkaan "vakoilemaan" niinku asian ilmaisit. 8) Oli muuten ihan mukava reissu Kontulaan pitkästä aikaa, saattaa olla et tuun joku kerta uudestaanki.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mie myin ihanalle Sipsille pari siideriä eilen. Ihana nainen ku tulit minuu kattomaan :h:
Hullu rekkis oli juuri niin hullu ku sanoinkin, eikö? (oisit nähny sen loppuillasta, huoh)
Niin, enkä tullu ollenkaan "vakoilemaan" niinku asian ilmaisit. 8) Oli muuten ihan mukava reissu Kontulaan pitkästä aikaa, saattaa olla et tuun joku kerta uudestaanki.
Sie lupasit sille omistajalle et ens viikolla ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mie myin ihanalle Sipsille pari siideriä eilen. Ihana nainen ku tulit minuu kattomaan :h:
Hullu rekkis oli juuri niin hullu ku sanoinkin, eikö? (oisit nähny sen loppuillasta, huoh)
Niin, enkä tullu ollenkaan "vakoilemaan" niinku asian ilmaisit. 8) Oli muuten ihan mukava reissu Kontulaan pitkästä aikaa, saattaa olla et tuun joku kerta uudestaanki.
Sie lupasit sille omistajalle et ens viikolla ;)
Jos ei nähä tänään niin millons sitte? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Bluntly kirjoitti:Albe aamulla Tallinnanlaivalta.
Samasta sängystä?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mylwin kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Albe aamulla Tallinnanlaivalta.
Samasta sängystä?
Nyt sä olit jo liian hivas? :?
Pyyhin Netikettiin..
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Jos tunnistin oikein, niin Aimohaiku bongattu tarjotin kädessä alakerran ruokalassa.
Tsaari

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Ellen täysin erehtynyt niin bongasin ex-kitinäläisen?? Aydemirin ruokalassa tänään.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Barcode, mikä nyt onkaan nykyään nikiltään, niin se bongattiin onthöroksista..!
Avatar
aydemir
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Tsaari kirjoitti:Ellen täysin erehtynyt niin bongasin ex-kitinäläisen?? Aydemirin ruokalassa tänään.
Jaaha... Missäpäin bongasit? Olin meinaan eri paikassa kuin yleensä, joten hyvin mahdollista.
Tsaari

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

aydemir kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:Ellen täysin erehtynyt niin bongasin ex-kitinäläisen?? Aydemirin ruokalassa tänään.
Jaaha... Missäpäin bongasit? Olin meinaan eri paikassa kuin yleensä, joten hyvin mahdollista.
Sinimäentien Blue Bellissä. Mahtoikohan osua oikeaan, yleensä olen pitänyt kasvomuistiani hyvänä. Tosin legendaarisissa Kity pikkujouluissa (2005??) alkoholilla oli osuutta asiaan...
Avatar
aydemir
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo

Viesti Kirjoittaja aydemir »

^ No siellä tuli oltua eilen. Hyvä muisti sulla kun näinkin monen vuoden jälkeen vielä naaman muistat :) Mulla on surkea muisti, joten ei mitään havaintoa näinkö sut eilen. Toivottavasti ei sentään istuttu samassa pöydässä :D
Save a horse, ride a cowboy
Tsaari

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

aydemir kirjoitti:^ No siellä tuli oltua eilen. Hyvä muisti sulla kun näinkin monen vuoden jälkeen vielä naaman muistat :) Mulla on surkea muisti, joten ei mitään havaintoa näinkö sut eilen. Toivottavasti ei sentään istuttu samassa pöydässä :D
Ei sentään samassa pöydässä istuttu, mutta minä olin se joka pälyili sinne suuntaan epätavallisen paljon samalla kuumeisesti pähkäillen että kukaontuojokanäyttäätutulle. Helpottava tieto että muistin oiken, vielä ei mr. Alzheimer ole päässyt nakertamaan. Ainakaan paljoa.
Avatar
aydemir
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo

Viesti Kirjoittaja aydemir »

^ Keskityin niin tiiviisti ruokaani, että en kyllä huomannu kenenkään pälyilevän :oops:
Ens viikolla tod.näk sama paikka mutta hitusen myöhäisempi aika (11.30, 12) ;)
(ja jatkossa sitten aina torstaisin, tosin saatan käydä välillä myös Limetissä ravitsemassa kupua)
Save a horse, ride a cowboy
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Ehkä bongasin nowaysiksen eilen mun työpaikalta.. ehkä.. ehkä kehdannut mennä tökkimään, plus oli semi busy.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

aydemir kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:Ellen täysin erehtynyt niin bongasin ex-kitinäläisen?? Aydemirin ruokalassa tänään.
Jaaha... Missäpäin bongasit? Olin meinaan eri paikassa kuin yleensä, joten hyvin mahdollista.
Ayde mikään ex ole ei! :shock:
Minä tunnistaisin Ayden vaikka minun toinenkin silmani olisi sokea!
MUTTA! Nyt kun teillä on jo yhteinen ruokailupaikka älkää antako sen johtaa mihinkään?
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ainii! Ihan ku oisin nähny millin eilen Linnaisissa bussipysäkillä.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Fcuk kirjoitti:Ainii! Ihan ku oisin nähny millin eilen Linnaisissa bussipysäkillä.
Mulla on sit vissiin kaksoisolento.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

milli kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Ainii! Ihan ku oisin nähny millin eilen Linnaisissa bussipysäkillä.
Mulla on sit vissiin kaksoisolento.
Se oli kyllä vähän pullukka. Ja tajusin jo siinä, ettei mulla ole oikein mitään mielikuvaa kropastas. Jotain kuitenkin tosi tosi samaa teissä. :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fcuk kirjoitti:
milli kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Ainii! Ihan ku oisin nähny millin eilen Linnaisissa bussipysäkillä.
Mulla on sit vissiin kaksoisolento.
Se oli kyllä vähän pullukka. Ja tajusin jo siinä, ettei mulla ole oikein mitään mielikuvaa kropastas. Jotain kuitenkin tosi tosi samaa teissä. :]
Hyyyii!
Tunnetusti kaikki kitinätytsyt ovat sopusuhtaisia ja suuri ja pystytisuisia!
Eli väärä havainto selkeästi. :shock:
Pyyhin Netikettiin..
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumis pongattu Spinefeastilta! Näytti oikein hyvältä!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

milli kirjoitti:Ehkä bongasin nowaysiksen eilen mun työpaikalta.. ehkä.. ehkä kehdannut mennä tökkimään, plus oli semi busy.
Joskus kasin maissa illalla, Hämeentiellä? :)
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin