Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eix Sputnik oo hevipaikka?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Dumiz
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

http://www.ale-pub.fi/hallankellari.htm

Täällä kävin keikan jälkeen, oli ihan njees. Tosin musa vaihtui yhtäkkiä Panterasta Kaija Koohon :shock: Ulkona oli tappelu johon olin mennä väliin, mutta sitten se olikin leikkiä. Näköjään drinksut tuolla ei ole kauhean kalliita, meni vaan kolmelta kii ja sen jälkeen sutasin Henkkaan viel vähäks aikaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mixei vois olla kans ihan kiva paikka, jos ei havebaareja löydy :vihelt:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumiz
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Sen verran Tamperetta osaan ettei sinne ole asiaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Muistaako joku sen turkulaisen hemmon Wanhasta Citystä, joka käytti sanontaa "himoällöö" ja kertoi seksiseikkailuistaan ala-asteella ja lampaan kanssa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Muistaako joku sen turkulaisen hemmon Wanhasta Citystä, joka käytti sanontaa "himoällöö" ja kertoi seksiseikkailuistaan ala-asteella ja lampaan kanssa?
WanhaPervo.
Sola
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Sola »

Lääkäri/lääkärit paikailla hoi.
Sola kirjoitti:Kaularangassa kuluma- ja linjamuutoksia. Ne kuulemma aiheuttaa nää kivut vaikka muutokset onkin lieviä. Aha. Selvä.
Tarkottaako toi ny sitä että mä tulen kärsimään tästä kivusta enemmän tai vähemmän koko loppuelämäni? Nytkin särkee ihan vitusti ja pää ei käänny mihinkään suuntaan :(
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Eikö lääkäri antanut minkäänlaisia toimintaohjeita? Tosin, eipä ne perkeleet välttämättä juuri anna... Mullakin oli ihan paska selkälääkäri (ja myös sydänlääkäri saman sarjan, jollei jopa pahempi pökäle. Tuntuu et mitä erikoistuneempia ne on, sitä vähemmän löytyy käytännönläheistä ja inhimillistä suhtautumista). IMO kuitenkin, vaikkei itsellä olis näkemystä kuntoutuksista yms, niin ei tolleen tarvis potilasta tyhjän päälle jättää ihmetteleen.
Mut sinuna mä menisin nyt fyssarille ainakin ekaks, se varmaan vois tsekata asennot yms. ja antaa sulle jotain jumppa-/huolto-ohjeita. Tosin mun vaan totes ettei hänellä oo mulle mitään opetettavaa. =P No mut tsekkaspa kuitenkin tilanteen. Nyt kävin tekemäsä Personal Trainerin kanssa rankaystävällisen saliohjelman ja jos ei sekään auta niin seuraavaks meen osteopaatille (tai itse asiassa meen varmaan eniveis, ootan sitä jo ihan mielenkiinnolla). Että kyllä niitä ammattilaisia avuksi löytyy kuitenkin ja varmaan jotain kuntouttavaa on tehtävissä. Tsemppii.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Sola kirjoitti:Lääkäri/lääkärit paikailla hoi.
Sola kirjoitti:Kaularangassa kuluma- ja linjamuutoksia. Ne kuulemma aiheuttaa nää kivut vaikka muutokset onkin lieviä. Aha. Selvä.
Tarkottaako toi ny sitä että mä tulen kärsimään tästä kivusta enemmän tai vähemmän koko loppuelämäni? Nytkin särkee ihan vitusti ja pää ei käänny mihinkään suuntaan :(
Ei tarkoita. Kulumamuutoksia on monilla oireettomillakin. Fysiatri olisi paras asiantuntija.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Sola
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Sola »

Lapitii: Ei antanut ja siksi mä olenkin ihan ihmeissäni.
Se vituttaa että lihakset on kunnossa mutta tuntuu että selkäranka prakaa. Aamulla en meinannut pystyä nostamaan päätä tyynyltä kun tuntui että ranka katkee pään painosta :(

ND: Kiitos vinkistä - otan vaarin. Mut saanko vielä kysyä mitä mieltä olet akupunktiohoidosta tuki- ja liikuntaelinsairauksiin? Tai kiropraktikoista yms.?
Onko ne sun mielestä ihan huuhaata?

Nyt niska tuntuu paremmalta ja leukakin painuu jopa rintaan asti. Ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä. Muahahahhahahaaa.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Sola kirjoitti:ND: Kiitos vinkistä - otan vaarin. Mut saanko vielä kysyä mitä mieltä olet akupunktiohoidosta tuki- ja liikuntaelinsairauksiin? Tai kiropraktikoista yms.?
Onko ne sun mielestä ihan huuhaata?
No en mä niitä huuhaaksi tuomitse. En osaa tarkemmin sanoa.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Auttakaas kun kuitenkin osaatte!

Spotifyta ei voi hankkia yrityskäyttöön, joten mikä olisi paras keino soittaa itse valitsemaani, mutta vaihtuvaa musaa opetustilassa? Ei siis kannata ehdottaa musiikin lataamissta tai levyjen ostamista, sitähän sais olla sitten tekemässä koko ajan. Nettiradiokaan ei toimi, koska en voi kontrolloida soitettavaa musiikkia. Onko mitään vaihtoehtoa Spotifylle?
Work like a captain, play like a pirate.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Soittolista juutuupissa?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Vesper kirjoitti:Auttakaas kun kuitenkin osaatte!

Spotifyta ei voi hankkia yrityskäyttöön, joten mikä olisi paras keino soittaa itse valitsemaani, mutta vaihtuvaa musaa opetustilassa? Ei siis kannata ehdottaa musiikin lataamissta tai levyjen ostamista, sitähän sais olla sitten tekemässä koko ajan. Nettiradiokaan ei toimi, koska en voi kontrolloida soitettavaa musiikkia. Onko mitään vaihtoehtoa Spotifylle?
Haluatko hoitaa homman täysin pykälien mukaan? Silloin kait (en ole varma) pitäisi maksaa teostomaksutkin.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Auttakaas kun kuitenkin osaatte!

Haluatko hoitaa homman täysin pykälien mukaan? Silloin kait (en ole varma) pitäisi maksaa teostomaksutkin.
On vaihtoehto, joka on ainakin melkein suhteellisen laillinen:

www.grooveshark.com

Etuina pitää sanoa että playlisti toiminto on omaa makuuni parempi kuin spotifyssä, musaa löytyy aika kiitettävältä akselilta, joskaan ei ns. ihan kaikkea. Ei mainoksia tai muuta turhaa häsmää, ja kiitettävän stabiilisti toiminut. Ei tarvi ladata ohjelmia tai muuta koska pyörii selaimessa.

Che-che-check it out!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vesper
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Haluatko hoitaa homman täysin pykälien mukaan? Silloin kait (en ole varma) pitäisi maksaa teostomaksutkin.
No just näin, siksi toi Spotify ei käy.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Haemaeraemies kirjoitti: On vaihtoehto, joka on ainakin melkein suhteellisen laillinen:

www.grooveshark.com
Ihan samalla lailla tuokin on vain henkilökohtaiseen käyttöön.
aasi
Kitisijä

Mun Google-fu ei tunnu riittävän, mutta kai ravintoloiden käyttöön on olemassa jotain jukebox-palvelua?
Vesper
Kitisijä

aasi kirjoitti:Mun Google-fu ei tunnu riittävän, mutta kai ravintoloiden käyttöön on olemassa jotain jukebox-palvelua?
Ravintolat käyttää usein nettiradioita.
aasi
Kitisijä

Vesper kirjoitti:
aasi kirjoitti:Mun Google-fu ei tunnu riittävän, mutta kai ravintoloiden käyttöön on olemassa jotain jukebox-palvelua?
Varmasti käyttävät, mutta jotain tämmöistä tuli mieleen:

http://www.viihdevayla.fi/vivaldi-taustamusiikki/
Vesper
Kitisijä

aasi kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Varmasti käyttävät, mutta jotain tämmöistä tuli mieleen:

http://www.viihdevayla.fi/vivaldi-taustamusiikki/
Tänks, tutustun!
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Onko roskapostin määrä vähentynyt? Vai onko elisa vain parantanut suodatustaan?

Mulla Norton heittää roskapostit omaan lootaansa, jota sitten tyhjentelen. Tuntuu, että viime kuukausina roskapostia on tullut aiempaa vähemmän.
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko roskapostin määrä vähentynyt? Vai onko elisa vain parantanut suodatustaan?

Mulla Norton heittää roskapostit omaan lootaansa, jota sitten tyhjentelen. Tuntuu, että viime kuukausina roskapostia on tullut aiempaa vähemmän.
Varmaan sekä että.

http://www.spamfighter.com/Lang_FI/News ... oi-M86.htm
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

^Hyvä juttu. JOssain vaiheessahan näytti, että sähköposti muuttuu käyttökelvottomaksi viestintämuodoksi.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Tänkin mukaan olisi vähentynyt:

http://www.m86security.com/labs/spam_statistics.asp

Tosin näyttää kovasti vaihtelevan, mutta tällä hetkellä määrä vain 50% vuoden alusta tai syyskuusta.

Edit:

tämä

http://www.symanteccloud.com/globalthre ... am_monthly

näyttää pidempää laskutrendiä

edit 2:

http://mashable.com/2011/07/04/spam-dec ... 82percent/
Vastaa Viestiin