Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
http://www.ale-pub.fi/hallankellari.htm
Täällä kävin keikan jälkeen, oli ihan njees. Tosin musa vaihtui yhtäkkiä Panterasta Kaija Koohon
Ulkona oli tappelu johon olin mennä väliin, mutta sitten se olikin leikkiä. Näköjään drinksut tuolla ei ole kauhean kalliita, meni vaan kolmelta kii ja sen jälkeen sutasin Henkkaan viel vähäks aikaa.
Täällä kävin keikan jälkeen, oli ihan njees. Tosin musa vaihtui yhtäkkiä Panterasta Kaija Koohon

Ruokalan kalapuikko Pena
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Lääkäri/lääkärit paikailla hoi.

Tarkottaako toi ny sitä että mä tulen kärsimään tästä kivusta enemmän tai vähemmän koko loppuelämäni? Nytkin särkee ihan vitusti ja pää ei käänny mihinkään suuntaanSola kirjoitti:Kaularangassa kuluma- ja linjamuutoksia. Ne kuulemma aiheuttaa nää kivut vaikka muutokset onkin lieviä. Aha. Selvä.

^ Eikö lääkäri antanut minkäänlaisia toimintaohjeita? Tosin, eipä ne perkeleet välttämättä juuri anna... Mullakin oli ihan paska selkälääkäri (ja myös sydänlääkäri saman sarjan, jollei jopa pahempi pökäle. Tuntuu et mitä erikoistuneempia ne on, sitä vähemmän löytyy käytännönläheistä ja inhimillistä suhtautumista). IMO kuitenkin, vaikkei itsellä olis näkemystä kuntoutuksista yms, niin ei tolleen tarvis potilasta tyhjän päälle jättää ihmetteleen.
Mut sinuna mä menisin nyt fyssarille ainakin ekaks, se varmaan vois tsekata asennot yms. ja antaa sulle jotain jumppa-/huolto-ohjeita. Tosin mun vaan totes ettei hänellä oo mulle mitään opetettavaa. =P No mut tsekkaspa kuitenkin tilanteen. Nyt kävin tekemäsä Personal Trainerin kanssa rankaystävällisen saliohjelman ja jos ei sekään auta niin seuraavaks meen osteopaatille (tai itse asiassa meen varmaan eniveis, ootan sitä jo ihan mielenkiinnolla). Että kyllä niitä ammattilaisia avuksi löytyy kuitenkin ja varmaan jotain kuntouttavaa on tehtävissä. Tsemppii.
Mut sinuna mä menisin nyt fyssarille ainakin ekaks, se varmaan vois tsekata asennot yms. ja antaa sulle jotain jumppa-/huolto-ohjeita. Tosin mun vaan totes ettei hänellä oo mulle mitään opetettavaa. =P No mut tsekkaspa kuitenkin tilanteen. Nyt kävin tekemäsä Personal Trainerin kanssa rankaystävällisen saliohjelman ja jos ei sekään auta niin seuraavaks meen osteopaatille (tai itse asiassa meen varmaan eniveis, ootan sitä jo ihan mielenkiinnolla). Että kyllä niitä ammattilaisia avuksi löytyy kuitenkin ja varmaan jotain kuntouttavaa on tehtävissä. Tsemppii.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ei tarkoita. Kulumamuutoksia on monilla oireettomillakin. Fysiatri olisi paras asiantuntija.Sola kirjoitti:Lääkäri/lääkärit paikailla hoi.Tarkottaako toi ny sitä että mä tulen kärsimään tästä kivusta enemmän tai vähemmän koko loppuelämäni? Nytkin särkee ihan vitusti ja pää ei käänny mihinkään suuntaanSola kirjoitti:Kaularangassa kuluma- ja linjamuutoksia. Ne kuulemma aiheuttaa nää kivut vaikka muutokset onkin lieviä. Aha. Selvä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Lapitii: Ei antanut ja siksi mä olenkin ihan ihmeissäni.
Se vituttaa että lihakset on kunnossa mutta tuntuu että selkäranka prakaa. Aamulla en meinannut pystyä nostamaan päätä tyynyltä kun tuntui että ranka katkee pään painosta
ND: Kiitos vinkistä - otan vaarin. Mut saanko vielä kysyä mitä mieltä olet akupunktiohoidosta tuki- ja liikuntaelinsairauksiin? Tai kiropraktikoista yms.?
Onko ne sun mielestä ihan huuhaata?
Nyt niska tuntuu paremmalta ja leukakin painuu jopa rintaan asti. Ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä. Muahahahhahahaaa.
Se vituttaa että lihakset on kunnossa mutta tuntuu että selkäranka prakaa. Aamulla en meinannut pystyä nostamaan päätä tyynyltä kun tuntui että ranka katkee pään painosta

ND: Kiitos vinkistä - otan vaarin. Mut saanko vielä kysyä mitä mieltä olet akupunktiohoidosta tuki- ja liikuntaelinsairauksiin? Tai kiropraktikoista yms.?
Nyt niska tuntuu paremmalta ja leukakin painuu jopa rintaan asti. Ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä. Muahahahhahahaaa.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No en mä niitä huuhaaksi tuomitse. En osaa tarkemmin sanoa.Sola kirjoitti:ND: Kiitos vinkistä - otan vaarin. Mut saanko vielä kysyä mitä mieltä olet akupunktiohoidosta tuki- ja liikuntaelinsairauksiin? Tai kiropraktikoista yms.?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Auttakaas kun kuitenkin osaatte!
Spotifyta ei voi hankkia yrityskäyttöön, joten mikä olisi paras keino soittaa itse valitsemaani, mutta vaihtuvaa musaa opetustilassa? Ei siis kannata ehdottaa musiikin lataamissta tai levyjen ostamista, sitähän sais olla sitten tekemässä koko ajan. Nettiradiokaan ei toimi, koska en voi kontrolloida soitettavaa musiikkia. Onko mitään vaihtoehtoa Spotifylle?
Spotifyta ei voi hankkia yrityskäyttöön, joten mikä olisi paras keino soittaa itse valitsemaani, mutta vaihtuvaa musaa opetustilassa? Ei siis kannata ehdottaa musiikin lataamissta tai levyjen ostamista, sitähän sais olla sitten tekemässä koko ajan. Nettiradiokaan ei toimi, koska en voi kontrolloida soitettavaa musiikkia. Onko mitään vaihtoehtoa Spotifylle?
Work like a captain, play like a pirate.
- Pulkannaru
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Haluatko hoitaa homman täysin pykälien mukaan? Silloin kait (en ole varma) pitäisi maksaa teostomaksutkin.Vesper kirjoitti:Auttakaas kun kuitenkin osaatte!
- Haemaeraemies
- Kitisijä
On vaihtoehto, joka on ainakin melkein suhteellisen laillinen:NuoriDaavid kirjoitti:Haluatko hoitaa homman täysin pykälien mukaan? Silloin kait (en ole varma) pitäisi maksaa teostomaksutkin.Vesper kirjoitti:Auttakaas kun kuitenkin osaatte!
www.grooveshark.com
Etuina pitää sanoa että playlisti toiminto on omaa makuuni parempi kuin spotifyssä, musaa löytyy aika kiitettävältä akselilta, joskaan ei ns. ihan kaikkea. Ei mainoksia tai muuta turhaa häsmää, ja kiitettävän stabiilisti toiminut. Ei tarvi ladata ohjelmia tai muuta koska pyörii selaimessa.
Che-che-check it out!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ihan samalla lailla tuokin on vain henkilökohtaiseen käyttöön.Haemaeraemies kirjoitti: On vaihtoehto, joka on ainakin melkein suhteellisen laillinen:
www.grooveshark.com
Varmasti käyttävät, mutta jotain tämmöistä tuli mieleen:Vesper kirjoitti:Ravintolat käyttää usein nettiradioita.aasi kirjoitti:Mun Google-fu ei tunnu riittävän, mutta kai ravintoloiden käyttöön on olemassa jotain jukebox-palvelua?
http://www.viihdevayla.fi/vivaldi-taustamusiikki/
Tänks, tutustun!aasi kirjoitti:Varmasti käyttävät, mutta jotain tämmöistä tuli mieleen:Vesper kirjoitti:Ravintolat käyttää usein nettiradioita.aasi kirjoitti:Mun Google-fu ei tunnu riittävän, mutta kai ravintoloiden käyttöön on olemassa jotain jukebox-palvelua?
http://www.viihdevayla.fi/vivaldi-taustamusiikki/
Work like a captain, play like a pirate.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Onko roskapostin määrä vähentynyt? Vai onko elisa vain parantanut suodatustaan?
Mulla Norton heittää roskapostit omaan lootaansa, jota sitten tyhjentelen. Tuntuu, että viime kuukausina roskapostia on tullut aiempaa vähemmän.
Mulla Norton heittää roskapostit omaan lootaansa, jota sitten tyhjentelen. Tuntuu, että viime kuukausina roskapostia on tullut aiempaa vähemmän.
Varmaan sekä että.NuoriDaavid kirjoitti:Onko roskapostin määrä vähentynyt? Vai onko elisa vain parantanut suodatustaan?
http://www.spamfighter.com/Lang_FI/News ... oi-M86.htm
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Tänkin mukaan olisi vähentynyt:
http://www.m86security.com/labs/spam_statistics.asp
Tosin näyttää kovasti vaihtelevan, mutta tällä hetkellä määrä vain 50% vuoden alusta tai syyskuusta.
Edit:
tämä
http://www.symanteccloud.com/globalthre ... am_monthly
näyttää pidempää laskutrendiä
edit 2:
http://mashable.com/2011/07/04/spam-dec ... 82percent/
http://www.m86security.com/labs/spam_statistics.asp
Tosin näyttää kovasti vaihtelevan, mutta tällä hetkellä määrä vain 50% vuoden alusta tai syyskuusta.
Edit:
tämä
http://www.symanteccloud.com/globalthre ... am_monthly
näyttää pidempää laskutrendiä
edit 2:
http://mashable.com/2011/07/04/spam-dec ... 82percent/