Minua ei haittaa vaikka joku nauraisi minulle. Hesariboikottini aikana palkkakehitykseni on ollut nopeampaa kuin ennen sitä. Teen siitä johtopäätöksen, että universumi kiittää uhrautumisestani.urpiainen kirjoitti:Sä et vaan ole huomannut. Oikeasti ne nauraa sulle.So Hard kirjoitti:Ei ole haitannut kahvipöytäkeskusteluissa.
Mutta sinänsä hyvä, että uhraudut yhteisen hyvän puolesta.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
-
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Onko muilla pääkaupunkiseutulaisilla antennitalouksilla ongelmia kanavanipun E kanavien näkymisessä?
Sieltä on nyt vähän reilun vuorokauden näkynyt vaan pelkkää pikselipaskaa ja totaalijumia. Signaalin taso tuntuisi olevan ihan ok mutta signaalin laatu on jossain 0-10% välillä normaalin ~70% sijaan.
Sieltä on nyt vähän reilun vuorokauden näkynyt vaan pelkkää pikselipaskaa ja totaalijumia. Signaalin taso tuntuisi olevan ihan ok mutta signaalin laatu on jossain 0-10% välillä normaalin ~70% sijaan.
Olen nyt jonkun aikaa Varkaudessa varmistelemassa vanhempieni sairasteluja. Äidillä on ei-tappavaa multiongelmaa. Isällä taas oli virtsatukos, johon kestokatetri. Poistettiin jo ja kusi on juossut. Tänään kävivät molemmat laboratoriossa, isän osalta tutkien onko eturauhassyöpä, hehheh. Vähän liikaa muutakin paskaa ollut, demonit ne vainoaa.
No siis tänään ajoivat kaksistaan labrakokeisiin. Kai mun olis pitänyt viedä, mutta noinkin selvisivät hyvin ja halusivat pyöriä kaupoissa jälkeenpäin. Mutta epäonni jatkuu. Joku kolhaisi isän autoa parkkipaikalla ja pakeni paikalta.
Onneksi oli silminnäkijä. Joka oli kirjoittanut lapun yhteystietoineen ja vanhempani ehtivät tapaamankin todistajan.
Lapussa lukee, että paennut parkkipaikkakolhija oli valkea Ford Mondeo YEE-884. Kysymys siis, että mikä olisi suorin tapa jäljittää tuo pelkuri saatanan kusimato ja laittaa se maksamaan esim. kytillä uhkaamalla?
No siis tänään ajoivat kaksistaan labrakokeisiin. Kai mun olis pitänyt viedä, mutta noinkin selvisivät hyvin ja halusivat pyöriä kaupoissa jälkeenpäin. Mutta epäonni jatkuu. Joku kolhaisi isän autoa parkkipaikalla ja pakeni paikalta.
Onneksi oli silminnäkijä. Joka oli kirjoittanut lapun yhteystietoineen ja vanhempani ehtivät tapaamankin todistajan.
Lapussa lukee, että paennut parkkipaikkakolhija oli valkea Ford Mondeo YEE-884. Kysymys siis, että mikä olisi suorin tapa jäljittää tuo pelkuri saatanan kusimato ja laittaa se maksamaan esim. kytillä uhkaamalla?
Oot kyllä käsittämättömän uusavuton. Kokeile joskus vaikka googlea.Gat kirjoitti:Lapussa lukee, että paennut parkkipaikkakolhija oli valkea Ford Mondeo YEE-884. Kysymys siis, että mikä olisi suorin tapa jäljittää tuo pelkuri saatanan kusimato ja laittaa se maksamaan esim. kytillä uhkaamalla?
http://www.ake.fi/AKE/Tietopalvelu/Ajon ... tiedot.htm
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Kerran rekkari on tiedossa, niin viranomainen ystävällisesti, 3,5€ nimellistä korvausta vastaan, kertoo auton omistajan ja osoitteenkin, jos ei ole älynnyt kieltää.Gat kirjoitti:Lapussa lukee, että paennut parkkipaikkakolhija oli valkea Ford Mondeo YEE-884. Kysymys siis, että mikä olisi suorin tapa jäljittää tuo pelkuri saatanan kusimato
http://www.ake.fi/AKE/Tietopalvelu/Ajon ... %C3%A4.htm
EDIT: Olinpa hidas.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Eikö tosta paikalta liukenemisesta saa vielä sakot korvausten päälle? Älyäis ehkä seuraavalla kerralla ilmoittautua vapaaehtoisesti.aasi kirjoitti:Öh, ja miksei voisi vain antaa poliisin tehtäväksi tuota? Sitä vartenhan ne ovat olemassa.
We used to laugh a lot
- Pulkannaru
- Kitisijä
Jos itsellä törmäykset kattava kasko, niin tee vahinkoilmoitus omaan yhtiöön. Ne on sitten yhteydessä oikeaan (mahdollisesti toiseen) vakuutusyhtiöön ja hoitavat jumpan puolestasi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Niin se on siis isäni auto, onneksi, eikä mun. Misun vakuutusmaksun kohoamiseen aikoo vedota ja minä ohjeistan uhkailemaan vielä tuolla sakollakin. Ei se iso kolo ole tosin, sekin puskurissa, isä aikoo kiristää jotain kolmesataa suoraan tilille.Pulkannaru kirjoitti:Jos itsellä törmäykset kattava kasko, niin tee vahinkoilmoitus omaan yhtiöön. Ne on sitten yhteydessä oikeaan (mahdollisesti toiseen) vakuutusyhtiöön ja hoitavat jumpan puolestasi.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ööööää. Jos teillä on tosiaan täyskasko niin yhteys omaan vak. yhtiöön. Sieltä neuvotaan viemään vahinkotarkastajalle, joka tarkistaa vahingon ja antaa laskelman, joka sisältää mahdollisuuden ottaa käteishyvitys. Ei siis pakko ole korjauttaa, voi ottaa rahana. Sitten oma vakuutusyhtiönne perii rahat naisen vak. yhtiöstä ja nainen puolestaan halutessaan voi maksaa rahat takaisin omalle vak. yhtiölleen jos haluaa välttää bonusten menetysten.Gat kirjoitti:Niin se on siis isäni auto, onneksi, eikä mun. Misun vakuutusmaksun kohoamiseen aikoo vedota ja minä ohjeistan uhkailemaan vielä tuolla sakollakin. Ei se iso kolo ole tosin, sekin puskurissa, isä aikoo kiristää jotain kolmesataa suoraan tilille.Pulkannaru kirjoitti:Jos itsellä törmäykset kattava kasko, niin tee vahinkoilmoitus omaan yhtiöön. Ne on sitten yhteydessä oikeaan (mahdollisesti toiseen) vakuutusyhtiöön ja hoitavat jumpan puolestasi.
Ei siis kannata ottaa jotain kolmea sataa vaan toimittaa oman vak. yhtiönsä vahinkotarkastajalle.
Eo. tietysti edellyttää, että nainen myöntää syyllisyytensä. Jos ei myönnä, niin poliisiasia sitten.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
No joo, isäni vain halusi hoitaa mahdollisimman vähällä vaivalla, pikkukolhuhan tuo vanhassa autossa. Parasta olis ollut sopia jo paikalla, mutta kun karkasi.
Nyt kumminkin selvisi siis naisen nimi ja osoitekin Käärmeniementiellä Varkaudessa, mutta kas 020202 ei löydä puhelinnumeroa siihen nimeen eikä siihen osoitteeseen, edes muulle henkilölle. Toimimme ohjeidenne mukaan tai Igor asialle, kun kerran osoite on tiedossa
Nyt kumminkin selvisi siis naisen nimi ja osoitekin Käärmeniementiellä Varkaudessa, mutta kas 020202 ei löydä puhelinnumeroa siihen nimeen eikä siihen osoitteeseen, edes muulle henkilölle. Toimimme ohjeidenne mukaan tai Igor asialle, kun kerran osoite on tiedossa

- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Juuri näin!So Hard kirjoitti:Meet sinne ja vaadit korvaukseksi pillua.Gat kirjoitti:Toimimme ohjeidenne mukaan tai Igor asialle, kun kerran osoite on tiedossa
"Voimme tehdä tämän vaikeasti, tai 30 sekunnissa"
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kyllhän minulla tunti siihen menee, jos paneen alan, herrajumala. Isäni kertoi tietävänsä nuo vakuutusjutskat hyvin, on pitkä kokemus. Aika vaivalloista vaan mennä pitkän tien kautta, liikkuuhan se vanha Mitsu vieläNuoriDaavid kirjoitti:Juuri näin!So Hard kirjoitti:Meet sinne ja vaadit korvaukseksi pillua.Gat kirjoitti:Toimimme ohjeidenne mukaan tai Igor asialle, kun kerran osoite on tiedossa

- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Niin. Minä nyt olen korjauttanut omasta ja toisen syystä rypistynyt peltiä aika monta kertaa viime vuosina. Ei se nyt nykyaikana kyllä vaivalloista ole. Tulostaa netistä vahinkoilmoituksen, täyttää sen, varaa netistä ajan vahinkotarkastukseen, käy näyttämässä autoa, saa heti laskelman ja päättää mitä tehdään.Gat kirjoitti:Kyllhän minulla tunti siihen menee, jos paneen alan, herrajumala. Isäni kertoi tietävänsä nuo vakuutusjutskat hyvin, on pitkä kokemus. Aika vaivalloista vaan mennä pitkän tien kautta, liikkuuhan se vanha Mitsu vieläNuoriDaavid kirjoitti:Juuri näin!So Hard kirjoitti: Meet sinne ja vaadit korvaukseksi pillua.