Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Toimistorotta kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kyse on siis enemmän pakottamisesta. Minusta lutkanaisen pilluun luvatta penetroinnista kuuluisi korkeintaan "näpistys"- tai "luvaton käyttöönotto"-sakko. Jälkimmäiseen kyllä lisäsanktiot jos nainen tulee raskaaksi tai saa sukupuolitaudin.
Mikä olisi mielestäsi oikea rangaistus, jos kaksimetrinen neekeri näpistäisi anusneitsyytesi?
Sama kuin jos se vetäisi minua turpiin. Riippuu myös tulisiko anukseeni yhtä vakavia vammoja kuin mahdollisesti kurkkuun lyödyt hampaat. Ehkä, ehkä ei.

Edit: mutta minä olen perseneitsyt, lutkat eivät ole pilluneitsyitä.
Viimeksi muokannut Gat, 09.04.2010 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Gat kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kyse on siis enemmän pakottamisesta. Minusta lutkanaisen pilluun luvatta penetroinnista kuuluisi korkeintaan "näpistys"- tai "luvaton käyttöönotto"-sakko. Jälkimmäiseen kyllä lisäsanktiot jos nainen tulee raskaaksi tai saa sukupuolitaudin.
Mikä olisi mielestäsi oikea rangaistus, jos kaksimetrinen neekeri näpistäisi anusneitsyytesi?
Sama kuin jos se vetäisi minua turpiin. Riippuu myös tulisiko anukseeni yhtä vakavia vammoja kuin mahdollisesti kurkkuun lyödyt hampaat. Ehkä, ehkä ei.
Eli 40 päiväsakkoa tekijälle ja olisit ihan fine?
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Gat kirjoitti:Edit: mutta minä olen perseneitsyt, lutkat eivät ole pilluneitsyitä.
Mitäpäs tuo nyt haittaa. Koko elämäsi ajan anuksestasi on kulkenut läpi tummaa pökälettä. Ei sillä suunnalla voi olla merkitystä. Kovastikin käytetty luukkuhan se on.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Siihen nähden, että me kädelliset saamme kyllä fyysiset paineet helpotettua yksinkin on raiskaus kyllä ennen kaikkea alistamista, vallan väärinkäyttöä ja vapaudenriistoa eikä mitään luvatonta käyttöönottoa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Toimistorotta kirjoitti:
Eli 40 päiväsakkoa tekijälle ja olisit ihan fine?
Tietysti haluaisin tappaa sen, mutta kun lainsäädäntö häiritsee tehdä niin, linnatuomio.

Lisäksi, kuten ylle editoin, neitseelliseen anukseeni työntyminen olisi minulle traumaattista koska se on korkkaamaton ja lisäksi en ole homo. Heteronaiselle joka on Lutka, ei luulisi pelkän penetraation olevan erillisarvona niin vakava asia.

Tietysti raiskaukseen kuuluu alistaminen ja nöyryyttäminen, mutta niinhän se on myös tapauksessa jossa ylivoimainen neekeri pätkii toista miestä turpaan.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olin eilen kylvyssä ja lauloin. Raiskasin Whon "My generationia". Pitääkö varautua pitkään kakkuun vai selviänkö sakoilla? :hevikaraoke:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Minusta lutkanaisen pilluun luvatta penetroinnista kuuluisi korkeintaan "näpistys"- tai "luvaton käyttöönotto"-sakko. Jälkimmäiseen kyllä lisäsanktiot jos nainen tulee raskaaksi tai saa sukupuolitaudin.
Taidan tosiaan olla psykopaatti, koska tämä nauratti.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

R.I.P.
Viimeksi muokannut Lapitii, 12.04.2010 23:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minäkään en tajua, että sitä, joka mokailee ja tekee virheen pitäisi vielä kurmuuttaa vahingoista, joita ei ole itsekään halunnut. Tahallinen pahanteko on sitten eri juttu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikä helvetin vahinko?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=2084509
Jemenissä kiistellään yhä siitä, mikä on sopiva alaikäraja avioitumiselle.
Ihmisoikeusjärjestöt, Yk, joku, help?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=2084509
Jemenissä kiistellään yhä siitä, mikä on sopiva alaikäraja avioitumiselle.
Ihmisoikeusjärjestöt, Yk, joku, help?
No profeetta Muhammed meni naimisiin 9 vuotiaan Aishan kanssa ja kaikki mitä Muhammed teki oli oikein ja ohjenuorana maailman kaikille muslimeille. Alaikäraja ei siis voi olla ainakaan yli 9 vuotta, Daah!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=2084509
Jemenissä kiistellään yhä siitä, mikä on sopiva alaikäraja avioitumiselle.
Ihmisoikeusjärjestöt, Yk, joku, help?
No profeetta Muhammed meni naimisiin 9 vuotiaan Aishan kanssa ja kaikki mitä Muhammed teki oli oikein ja ohjenuorana maailman kaikille muslimeille. Alaikäraja ei siis voi olla ainakaan yli 9 vuotta, Daah!
Eikö se ollu 6-vuotiaan ja avioliitto täytäntöön kun tytsi oli 9 vuotta vanha?

No ENIHAU, tähän voisivat ottaa agendansa puolesta kantaa Unicef eli YK, Amnesty, Pelastakaa lapset tms, mutta ei voi, koska tämä on kulttuurillinen juttu ja kulttuureja ei saa arvostella tai jotain.

Ehkä Amnesty ja Unicef pelkää fatwaa. Tai sitten tämä ei ole niin mediaseksikästä (Amnestylle) kuin joku kiinalainen poliittinen vanki.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 15:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Should Kids Be Bribed to Do Well in School?
TIME By Amanda Ripley Thursday, Apr. 08, 2010 kirjoitti:Harvard economist named Roland Fryer Jr. did something education researchers almost never do: he ran a randomized experiment in hundreds of classrooms in multiple cities. He used mostly private money to pay 18,000 kids a total of $6.3 million and brought in a team of researchers to help him analyze the effects. He got death threats, but he carried on.

The results are fascinating and surprising. They remind us that kids, like grownups, are not puppets. They don't always respond the way we expect.

In the city where Fryer expected the most success, the experiment had no effect at all — "as zero as zero gets," as he puts it. In two other cities, the results were promising but in totally different ways. In the last city, something remarkable happened. Kids who got paid all year under a very elegant scheme performed significantly better on their standardized reading tests at the end of the year.

If incentives are designed wisely, it appears, payments can indeed boost kids' performance as much as or more than many other reforms you've heard about before — and for a fraction of the cost.
+ hieman elämäkerta tarinaa ja vaikeuksista kokeen tekemisen aikana ...
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Raha on hyvä motivaattori, mutta vain jos ongelmaan on valmis ratkaisu.

"As long as the task involved only mechanical skill, bonuses worked as they would be expected: the higher the pay, the better the performance. But once the task called for even rudimentary cognitive skill, a larger reward led to poorer performance."

There's a mismatch between what science knows and what business does.

Daniel Pink on the surprising science of motivation
http://www.youtube.com/watch?v=rrkrvAUbU9Y
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
nokkaelain

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lolita kirjoitti:BOB:in toimitusjohtaja Jarkko on mun entinen kämppis :]
Kouluainen luokkakaverini, monen kaverini entinen kämppis on kuulemma nykyään Blue Oysterin osakas :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hyvä viranomaiset !
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010041 ... 6_uu.shtml

Paiskatkaa kunnon rangaistukset. Ahman olisivat varmaan Lynxanneet.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010041 ... 6_uu.shtml

Apua "työvoimapulaan". Niin, kunhan tiettyjä perusjuttuja on opittu, kuten hellan käyttö.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2089668

Hienoa. Kepullekaan hän ei kelvannut, mutta kokkareitten riveissä teki hyvää työtä.

Muistaakseni jossakin "pitäisikö Matin erota" ketjussa totesin, että odotellaanhaan kiltisti vaaleihin asti sillä parhaat palat ovat takuulla vasta tulossa.

En minä sillä etteikö kivoja juttuja voisi muistakaan tulla. Demareitten taakse on kyllä kasattu uskomaton toimittaja-arsenaali. Jos tämä yritys vallankahvaan epäonnistuu ei uutta varmasti tule minun elinaikanani.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ja vielä yksi, nyt riittää tämä "kuva nykypäivän suomesta":

Pilluloma kansan rahoilla
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:Ja vielä yksi, nyt riittää tämä "kuva nykypäivän suomesta":

Pilluloma kansan rahoilla
Kyllä säkin olisit Kontuvan kanssa mennyt Siamiin? Olisit olisit, tilaisuuden koittaessa. Juu, tutuntuttu on Kontulan mies, aika hauskaa..
En tunne tapaus Kontulaa vaikka asuin ihan Kontulan liepeillä Kivikossa..

Ninnikin asui siellä ennen rekkakuskivaihetta, tiedän jonkun perheenäidin joka lähti toisen rekkakuskin kelkkaa ja asuu jossain Vantaassa ryyppäämässä tuon alkoholistin kanssa. Rekkakuskeissa pysyäksemme, yksi rekkakuski tartutti Saksasta hankitun parantumattoman veneerisen taudin yhteen tuttuun.. Näitä olen kuullut..
Viikonloppuna näkemäni kuorma-autokuski oli tapellut ilmeisesti ennen töihintuloa,naama ruvella.. Ehkä rekkakuskit ovat kuitenkin noin yleensä kaikkein mukavimpia ihmisiä maan päällä niinkuin maan alla, siis ehkä muulloinkin kuin nukkuessaan ja sukeltaessaan?
Pyyhin Netikettiin..
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Wau, kyllä Vatikaanin PR-osasto käy kuumana näiden tautioppien kanssa.
Vastaa Viestiin