Älä mua yritä vakuuttaa tästä, vaan työnantajasi. Mustakin kaikki parhaat ideat tulee pienessä nousuhumalassa, mutta en silti laskuta työnantajaltani ylitöitä jos jauhan firman piikkiin Vltavan nurkkapöydässä paskaa kollegalurjusten ja Magnersin kanssa.huima kirjoitti:^No tämä on vaikeaa, kun asiantuntijatyössä se aika ja paikka työntekemiselle on niin ja näin. Minä voin työskennellä hyvin lentokoneessa työmatkalla samalla. Eikä minun tarvitse olla edes hereillä.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Siinäpä se, lennät ensin johonkin jumalan hylkäämään persreikään Afrikassa ja sen jälkeen "lepäät" pari päivää omaan piikkiin. Olen silti kateellinen, kelpais mulle pieni lomailu Nairobissa tai Dubaissa tai Delhissä, puhumattakaan Kanadasta, Jenkeistä ja Etelä-Amerikasta.Ylermi Ylihankala kirjoitti:^^Sama ongelma Miekallakin. Tein aikoinani useampia ns. saattokeikkoja eli raahasin käännytettäviä takaisin kotipesään ympäri Eurooppaa. Työaika loppui hetkeen, jolloin luovutus kotimaassaan tapahtui. Ongelma "ratkesi" vain sillä, etten ole saattokeikkoja moneen vuoteen tehnyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ainakin suunnittelualan työehtosopimuksessa on koulutuspäivät rajattu matka-ajan korvauksen ulkopuolelle.masa kirjoitti:Käsittäkseni Kumisaapaslafkalla on tapana, että matka-ajasta ei makseta korvausta, ainakaan jos kyseessä on matka koulutukseen.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
But only because we thought
That everything good always would remain
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Liittyen siihen mitä olet oppinut Kitinässä -ketjuun, niin olen oppinut mm. seuraavan päättelylogiikan:NuoriDaavid kirjoitti:Olix tää kysymys? Joo, tarvitaan.exsu kirjoitti:Talouteen tarvitaan kuivausrumpu. Vaatimukset: Tulee 60 cm: leveän koneen päälle, eli samaa kokoluokkaa. Energialuokka A tai parempi. Bonusta hiljaisuudesta ja erikoisohjelmista. Nii ja valkoinen pitää olla kans.
Mulla ei ole kuivausrumpua, mutta silti selviän jotenkuten hengissä. Siis kaikki taloudet eivät tarvitse kuivausrumpua. Siis kuivausrumpua ei tarvita. Siis Exsu ja ND eivät tarvitse kuivausrumpua. Siis Exsu ja Dave eivät saa hankkia/pitää kuivausrumpua. Siis Exsu ja Dave eivät saa puhua myönteisesti kuivausrummuista. Siis Exsu ja Dave haistakoot pitkän jätöksen. Siis Exsu ja Dave ovat idiootteja. Siis jonkun on nyt tehtävä KSE!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mä olen oppinut, että tuo johtuu latentista homoseksuaalisuudestasi yhdistettynä siihen, että et tunne itseäsi riittävän hyvin.urpiainen kirjoitti:Liittyen siihen mitä olet oppinut Kitinässä -ketjuun, niin olen oppinut mm. seuraavan päättelylogiikan:NuoriDaavid kirjoitti:Olix tää kysymys? Joo, tarvitaan.exsu kirjoitti:Talouteen tarvitaan kuivausrumpu. Vaatimukset: Tulee 60 cm: leveän koneen päälle, eli samaa kokoluokkaa. Energialuokka A tai parempi. Bonusta hiljaisuudesta ja erikoisohjelmista. Nii ja valkoinen pitää olla kans.
Mulla ei ole kuivausrumpua, mutta silti selviän jotenkuten hengissä. Siis kaikki taloudet eivät tarvitse kuivausrumpua. Siis kuivausrumpua ei tarvita. Siis Exsu ja ND eivät tarvitse kuivausrumpua. Siis Exsu ja Dave eivät saa hankkia/pitää kuivausrumpua. Siis Exsu ja Dave eivät saa puhua myönteisesti kuivausrummuista. Siis Exsu ja Dave haistakoot pitkän jätöksen. Siis Exsu ja Dave ovat idiootteja. Siis jonkun on nyt tehtävä KSE!
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Eiks latentin homoseksuaalisuuden olemassaolo ja ikäänkuin loogisesti sisällä puuttuvan itsetuntemuksen ilman, että sen tarvitsee siihen erikseen liittyä? Eikö latentti homoseksuaalisuus yhdistettynä ei-puuutteelliseen itsetuntemukseen ole jonkinsorttinen oksymoron?NuoriDaavid kirjoitti:Mä olen oppinut, että tuo johtuu latentista homoseksuaalisuudestasi yhdistettynä siihen, että et tunne itseäsi riittävän hyvin.
Viimeksi muokannut urpiainen, 22.09.2011 9:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Et ole vielä oppinut sitä, että kaikki tuo korjaantuu siten, että ottaa dildoa pyllyyn. Silloin ei tarvitse kuivausrumpua.NuoriDaavid kirjoitti:Mä olen oppinut, että tuo johtuu latentista homoseksuaalisuudestasi yhdistettynä siihen, että et tunne itseäsi riittävän hyvin.urpiainen kirjoitti:Liittyen siihen mitä olet oppinut Kitinässä -ketjuun, niin olen oppinut mm. seuraavan päättelylogiikan:NuoriDaavid kirjoitti: Olix tää kysymys? Joo, tarvitaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ei.urpiainen kirjoitti:Eiks latentin homoseksuaalisuuden olemassaolo ja ikäänkuin loogisesti sisällä puuttuvan itsetuntemuksen ilman, että sen tarvitsee siihen erikseen liittyä? Eikö latentti homoseksuaalisuus yhdistettynä ei-puuutteelliseen itsetuntemukseen ole jonkinsorttinen oksymoron?NuoriDaavid kirjoitti:Mä olen oppinut, että tuo johtuu latentista homoseksuaalisuudestasi yhdistettynä siihen, että et tunne itseäsi riittävän hyvin.
Jos harrastaa aktiivisesti homoseksuaalisuutta, vaikka onkin todellisuudessa vain latentti homoseksuaali, se nimenomaan johtuu puutteellisesta itsetuntemuksesta.
Puutteellinen itsetuntemus kattaa myös kaikki muu osa-alueet alkaen ammatinvalinnasta ja päätyen öylättimieltymyksiin. Latentti homoseksuaalisuuson kitinän vallitseva seksuaalinen suuntaus. Siksi tunnenkin 130%-vähemmistön edustajana itseni hieman ulkopuoliseksi.urpiainen kirjoitti:Eiks latentin homoseksuaalisuuden olemassaolo ja ikäänkuin loogisesti sisällä puuttuvan itsetuntemuksen ilman, että sen tarvitsee siihen erikseen liittyä? Eikö latentti homoseksuaalisuus yhdistettynä ei-puuutteelliseen itsetuntemukseen ole jonkinsorttinen oksymoron?NuoriDaavid kirjoitti:Mä olen oppinut, että tuo johtuu latentista homoseksuaalisuudestasi yhdistettynä siihen, että et tunne itseäsi riittävän hyvin.
Viimeksi muokannut So Hard, 22.09.2011 9:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid kirjoitti:Ei.urpiainen kirjoitti:Eiks latentin homoseksuaalisuuden olemassaolo ja ikäänkuin loogisesti sisällä puuttuvan itsetuntemuksen ilman, että sen tarvitsee siihen erikseen liittyä? Eikö latentti homoseksuaalisuus yhdistettynä ei-puuutteelliseen itsetuntemukseen ole jonkinsorttinen oksymoron?NuoriDaavid kirjoitti:Mä olen oppinut, että tuo johtuu latentista homoseksuaalisuudestasi yhdistettynä siihen, että et tunne itseäsi riittävän hyvin.
Jos harrastaa aktiivisesti homoseksuaalisuutta, vaikka onkin todellisuudessa vain latentti homoseksuaali, se nimenomaan johtuu puutteellisesta itsetuntemuksesta.

Markku Koiviston tarina.
Typosta huolimatta en kaipaa sisäpuolista tuntemusta.urpiainen kirjoitti:Dildoa pyllyyn vaan.So Hard kirjoitti:Siksi tunnenkin... itseni hieman ulkopuolisesti.
Sä et vaan tunne itseäsi, minkä tuo freudilainen lipsauttelu verifioi kiistattomasti.So Hard kirjoitti:Typosta huolimatta en kaipaa sisäpuolista tuntemusta.urpiainen kirjoitti:Dildoa pyllyyn vaan.So Hard kirjoitti:Siksi tunnenkin... itseni hieman ulkopuolisesti.
Täytynee kertoa sitten kotona, että olen latentti homoseksuaaliurpiainen kirjoitti:Sä et vaan tunne itseäsi, minkä tuo freudilainen lipsauttelu verifioi kiistattomasti.So Hard kirjoitti:Typosta huolimatta en kaipaa sisäpuolista tuntemusta.urpiainen kirjoitti: Dildoa pyllyyn vaan.

- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen