Sivu 42/124
Lähetetty: 09.02.2010 11:51
Kirjoittaja exPertti
Dumis kirjoitti:bliss osti jo auton
bliss kirjoitti:Ostin
söpön, tyttömäisen auton.
Olenpas hitaaksi tullut.
Lähetetty: 09.02.2010 11:54
Kirjoittaja exPertti
Manaaja kirjoitti:Hommassa on tasan kaksi vaihtoehtoa.
Onko tässä oikeasti kaksi vaihtoehtoa? Tietysti hullu hyvillä kyydeillä jos et pitkää matkaa sillä tee.

Lähetetty: 09.02.2010 15:12
Kirjoittaja Manaaja
DS3:seen on tarjolla vakiosti kolme varusteluversiota: Gay, So Gay ja Sport Gay.
Ihana!
Lähetetty: 09.02.2010 15:23
Kirjoittaja bliss
exPertti kirjoitti:Dumis kirjoitti:bliss osti jo auton
bliss kirjoitti:Ostin
söpön, tyttömäisen auton.
Olenpas hitaaksi tullut.
Ja vaikka en olisikaan ostanut, Citroen ei vaan kertakaikkiaan ole vaihtoehto.
Lähetetty: 09.02.2010 15:24
Kirjoittaja NuoriD
bliss kirjoitti:exPertti kirjoitti:Dumis kirjoitti:bliss osti jo auton
Olenpas hitaaksi tullut.
Ja vaikka en olisikaan ostanut, Citroen ei vaan kertakaikkiaan ole vaihtoehto.
No minkä sä nyt ostit?
Lähetetty: 09.02.2010 15:28
Kirjoittaja bliss
NuoriD kirjoitti:
No minkä sä nyt ostit?
bliss kirjoitti:Ostin
söpön, tyttömäisen auton.

Lähetetty: 09.02.2010 15:31
Kirjoittaja NuoriD
bliss kirjoitti:NuoriD kirjoitti:
No minkä sä nyt ostit?
bliss kirjoitti:Ostin
söpön, tyttömäisen auton.


Lähetetty: 09.02.2010 15:34
Kirjoittaja exPertti
Aa, noista vaihtoehdoista varmaan joku söötin värinen Fiesta. Tosin blissin tuntien "söötti naisellinen" tarkoittaa varmaan panssarivaunua.

Lähetetty: 09.02.2010 15:40
Kirjoittaja bliss
NuoriD kirjoitti:


Lähetetty: 09.02.2010 15:41
Kirjoittaja exPertti
bliss kirjoitti:
Awww.
Mikä varustetaso/kone?
Lähetetty: 09.02.2010 15:43
Kirjoittaja bliss
exPertti kirjoitti:
Awww.
Mikä varustetaso/kone?
Pikkuruinen 1.25 80hv Ghia
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Lähetetty: 09.02.2010 15:46
Kirjoittaja exPertti
bliss kirjoitti:Pikkuruinen 1.25 80hv Ghia
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Tykkään erityisesti tuosta Fordin punaisen sävystä. Varmasti hyvä peli.
Lähetetty: 09.02.2010 16:26
Kirjoittaja NuoriD
bliss kirjoitti:NuoriD kirjoitti:


Hieno!
Lähetetty: 09.02.2010 19:20
Kirjoittaja Manaaja
Itse olen yhä edelleen katkera Fordin henkilökohtaisesti minulle lähettämän Fiesta-mainoksen johdosta jonka sain tässä eräänä syksyisenä päivänä.
Se oli otsikoitu "Kun Mustang menee talliin, on Fiestan aika"
Voiko automiehelle enää ilkeämmin vittuilla?
Lähetetty: 09.02.2010 19:21
Kirjoittaja huima
Manaaja kirjoitti:Se oli otsikoitu "Kun Mustang menee talliin, on Fiestan aika"
Voiko miehelle enää ilkeämmin vittuilla?
Tää sai lollaamaan pahasti.
Lähetetty: 10.02.2010 13:27
Kirjoittaja Kai Nalo
Davelle tilastoa:
http://www.a-katsastus.fi/Autolija-info ... o_2009.pdf
Pitäsköhän sitä alkaa etsimään Subarun Legacya..
Lähetetty: 10.02.2010 13:35
Kirjoittaja NuoriD
Toiota näyttää tässäkin tilastossa pätevältä. Ja mä siis en ole koskaan omistanut Toiotaa.
Lähetetty: 10.02.2010 13:39
Kirjoittaja Kai Nalo
Paitövei, kuulitteko tulevista polttoainevero/dieselvero-suunnitelmista.
Olikos se niin että diesel nousee 8centtiä litralta ja vastaavasti dieselvero pienenee. Tarkoitus on kuitenkin suosia isosti vähäkulutuksisia diesel-autoja tulevaisuudessa?
Lähetetty: 10.02.2010 17:54
Kirjoittaja Manaaja
Kai Nalo kirjoitti:Pitäsköhän sitä alkaa etsimään Subarun Legacya..
Pitäisi heti kun suunnittelevat siihen omat moottorinsa eivätkä lainaa niitä puoli tonnia kevyemmästä Impotenzasta, jättäen senkin kaksi ruudikkainta moottoria pois isoveljen valikoimista.
Pari tonnia painava nelivetolaiva johon saa joko 2- tai 2.5-litrasen vapaastihengittävän nuhapumpun tai 2-litrasen turbodiieselin. Käsittämätöntä.
Tohon pitäisi olla saatavissa ainakin 2.5-litranen bensaturbo ja/tai 3...3.5-litranen bensavapari plus 2-litrasesta nelisylinterisestä ja 150hv bokseridieselistä 3-litraseksi ja 6-pyttyseksi kasvatettu 225hv bokseridiesel, jotta se olisi mitenkään kilpailukykyinen bemarin, mesen, audin, jaggen ja muiden vastaavien kanssa. Miksei Subarulla olla hereillä? Saatanan kiinalaiset tyhjäntoimittajat.
Lähetetty: 10.02.2010 18:00
Kirjoittaja Kai Nalo
Manaaja kirjoitti:
Pitäisi heti kun suunnittelevat siihen omat moottorinsa eivätkä lainaa niitä puoli tonnia kevyemmästä Impotenzasta, jättäen senkin kaksi ruudikkainta moottoria pois isoveljen valikoimista.
Hei camaan. Mulla on alla Tucsoni joka kiihtyyy 0-100 noin 14,5 sekunnissa. Mulle kyllä riittää Subarun tehot varsin hyvin
Ainut ongelma on se, ettei nillä ole sitä diesel-automaattikomboa saatavilla vielä pariin vuoteen käytettynä.
Lähetetty: 10.02.2010 18:11
Kirjoittaja Manaaja
Kai Nalo kirjoitti:Manaaja kirjoitti:
Pitäisi heti kun suunnittelevat siihen omat moottorinsa eivätkä lainaa niitä puoli tonnia kevyemmästä Impotenzasta, jättäen senkin kaksi ruudikkainta moottoria pois isoveljen valikoimista.
Hei camaan. Mulla on alla Tucsoni joka kiihtyyy 0-100 noin 14,5 sekunnissa. Mulle kyllä riittää Subarun tehot varsin hyvin
Ainut ongelma on se, ettei nillä ole sitä diesel-automaattikomboa saatavilla vielä pariin vuoteen käytettynä.
No mulle ei. Mulle sinäänsä absoluuttinen kiihtyvyyslukema 0-100 on aika suhteellisen merkityksetön. Eihän jaggekaan lähde kuin 8,4 sekunnissa, mikä on melko surkea lukema 210 heppaselle autolle. Mutta se on se käytännön vääntö ja kulku on se mikä merkkaa mitä tonkin vekottimen 435Nm tuo. Mun ois jotenkin vaikea kuvitella sopeutuvani saman kokoluokan lossiin, johon on lisätty voimansiirtohäviöitä lisää ja joka on varustettu vain 2/3-moottorilla aiemmasta.
Jos väittäisin muuta, voisin väittää samoin tein ettei seksin laadulla ole parisuhteessa merkitystä, kunhan vain kone käynnistyy ja pääsee lopulta perille.
Lisäks Jeremy Clarkson sanoi, että S-typen 2.7-litranen tuplaturbodiesel on paras dieselmoottori millä se on ikinä ajanut, ja että Subarun 2-litranen diesel on kamalin dieselmoottori millä se on ikinä ajanut. Mun on pakko uskoa sitä.

Lähetetty: 10.02.2010 18:18
Kirjoittaja Kai Nalo
^no näinhän se on joo.
Se on vaan tää lapsiperheellisen ongelma kun ei rahat riitä siihen mersun E500 neliveto diesel automaattiin. Pakko tyyttyä pappamallin suorituskykyihin

Lähetetty: 11.02.2010 10:56
Kirjoittaja Kai Nalo
Nonni, nyt selvis emännän audin vikakin. Vesipumppu vuotaa. Ja koska kyseessä on 2.4 kutoskone, pitää romu saada VW-erikoistuneeseen huoltoon. Kustannusarvio 60 eur * 8 tuntia plus osat pälle, eli noin 300-500 euroa.

Lähetetty: 11.02.2010 11:00
Kirjoittaja Dumis
Kuulin kyllä oman hihnanvaihdon yhteydessä että toi kutoskoneen hihnanvaihto+pumpun uusiminen ei tule edulliseksi. Mulla koko varaosasatsi maksoi joku 300e siinä oli lämpöanturaa ja muuta pientä extrahilpettä mukana...
Lähetetty: 11.02.2010 11:02
Kirjoittaja Dumis
Kai Nalo kirjoitti:Nonni, nyt selvis emännän audin vikakin. Vesipumppu vuotaa. Ja koska kyseessä on 2.4 kutoskone, pitää romu saada VW-erikoistuneeseen huoltoon. Kustannusarvio 60 eur * 8 tuntia plus osat pälle, eli noin 300-500 euroa.

Tuostahan oli jossain mainoksessa muuten tarjous just tjms... AD vai mikäs virma mainosti tuota hihnan+pumpun vaihtoa tonnilla, kandeis varmaan niiltä kysyä pelkän pumpun vaihdon hintaa?