Mulla on yks 20 vuotta vanha tällainen sängyn päällä:
Ja yks 6 vuotta vanha tällainen olkkarin sohvan päällä:
Ja molemmat toimivat edelleen täysin äänettömästi. Laskin tossa yks päivä että toi 20-vuotias on kiertänyt jo kuuhun ja takaisin, ja pari kertaa maapallonkin ympäri. En vaihtaisi mistään hinnasta tässä etelä-lounaaseen sojottavassa talossa mihinkään Hyacint Bucket -approved kattolamppuihin.
exsu kirjoitti:Mitä tarkoittaa, että kerrostalon saumausten uusiminen maksaa 15-17€/jm? Mikä ihme JM? Ja miten se jakautuu asuntojen välille?
Voi kai toi olla myös jyvitetty neliömetri juoksumetrin sijaan, vaikka tuosta kirjoittamastasi se potenssiin 2 puuttuukin. Jos kyse on juoksumetreistä niin luulisi että lopputulosta on aivan mahdoton yksittäisen asukkaan lähteä laskemaan.
Mitähän sitä ollaan saumaamassa, laattaa, elementtisaumoja, parvekkeita vai peräti kittisaumoja (vesipeltien tai elementtien välissä esim), kyllä ne periaattelliset määrät saapi aika pienelle vaivalla randompoloitua.
Metrimäärä kertaa kustannus on kokonaiskustannus ja se jaetaan yleensä juurikin tuon mainitun lattiapinta-alan suhteessa eri osakkaille. Yhtiöjärjestyksessä voi olla muitakin määreitä jakoperusteelle.
Voisiko joku kertoa miten P.S Rakastan sinua elokuva loppuu? Boxi oli lopettanut nauhoittamisen kohtaan, jossa Swank menee katsomaan ystäväänsä hääpukukauppaan itse suunnittelemissaan kengissä (oletan).
Itsellä ei niin väliksi, mutta mies jotensakin vauhkoontui vaikka ei olevinaan katsonut vaan näpytteli tietokonetta.
RP kirjoitti:Niin, että voisiko joku, kiitos jo etukäteen.
Just katoin sen No siellä mekkokaupassa tehdään tietty sovinto kaverin kanssa ja tarjotaan sille hääkengät. Sitten saadaan viimeinen kirje (vai menikö se jo?) omalta mutsilta, joka siis paljastuu kirjeiden toimittajaksi. Ja tajutaan, että elämää pitää jatkaa eikä mieskään enää "tunnu olevan läsnä". Sitten matkustetaan äidin kanssa Irlantiin tapaamaan miehen sukulaisia, ja yllättäen törmätäänkin siihen panokaveriin ja vaihdetaan merkityksellisiä sanoja ja katseita... Ja loppu jää sitten oman mielikuvituksen varaan.
RP kirjoitti:Niin, että voisiko joku, kiitos jo etukäteen.
Just katoin sen :] No siellä mekkokaupassa tehdään tietty sovinto kaverin kanssa ja tarjotaan sille hääkengät. Sitten saadaan viimeinen kirje (vai menikö se jo?) omalta mutsilta, joka siis paljastuu kirjeiden toimittajaksi. Ja tajutaan, että elämää pitää jatkaa eikä mieskään enää "tunnu olevan läsnä". Sitten matkustetaan äidin kanssa Irlantiin tapaamaan miehen sukulaisia, ja yllättäen törmätäänkin siihen panokaveriin ja vaihdetaan merkityksellisiä sanoja ja katseita... Ja loppu jää sitten oman mielikuvituksen varaan.
Kiitos! Elämä hymyilee jälleen. Pakko sanoa, että vaikka en oikein näistä tämmösistä elokuvista välitä niin tästä pidin. Jotensakin niin kauhean ihanan romanttista ja hellyyttävää!
Yks tuttu kysyi että meenkö pesee heidän kämpän ikkunat. Mitäs hemmettiä tosta pyytäis? Ihan pilkkahinnalla ei huvita huhkia mut en mä liikaa myöskään halua pyytää. Hyötyliikuntaahan mä siinä samalla saan
Sola kirjoitti:Yks tuttu kysyi että meenkö pesee heidän kämpän ikkunat. Mitäs hemmettiä tosta pyytäis? Ihan pilkkahinnalla ei huvita huhkia mut en mä liikaa myöskään halua pyytää. Hyötyliikuntaahan mä siinä samalla saan
Mä mietin tällaisissa jutuissa aina sitä että millä hinnalla mua ei vituta mennä. Luontoisedut, kuten tässä tapauksessa hyötyliikunta ja lähimmäisenapu vaikuttaa vitutuksen määrään vähentävästi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Mistä saa semmoset "pyöräilyhousut" missä on ne pitsit lahkeissa? Joo, ne on ällöt mut lyhkästen hameiden kanssa ei ois sit vilautteluvaaraa. Ens kesää varten jo ajattelin hankkia.. Mutta kun en löydä niitä mistään. Ne tais jäädä 90-luvulle?
Miksi vaatteet ovat aina ensimmäisestä heijastavasta pinnasta tsekattuna tuplasti läpinäkyvämpiä kuin kotona? T. nimimerkki "Matkalla Tallinnaan läpikuultavassa neulemekossa"
exsu kirjoitti:Miksi vaatteet ovat aina ensimmäisestä heijastavasta pinnasta tsekattuna tuplasti läpinäkyvämpiä kuin kotona? T. nimimerkki "Matkalla Tallinnaan läpikuultavassa neulemekossa"
Koneen yläreunassa lukee digital livecam, joten kuvaus olisi kai teoriassa mahdollista. Taidan jättää tämän ohjelmanumeron kuitenkin väliin junavaunussa. Asusteesta johtuen kanssamatkustajat saattaisivat kiusaantua tarpeettoman paljon.